Začněte psát a výsledky vyhledávání se zobrazí zde...

Meta a Google sklízejí plody čínské marketingové kampaně

Americký reklamní sektor se potýká s poklesem, ale přichází neočekávaná záchrana z Číny. Čínští retaileři Temu a Shein cílí na amerického spotřebitele pomocí masivních reklamních kampaní, což vede k prudkému oživení celého průmyslu.

Meta a Google sklízejí plody čínské marketingové kampaně
Zdroj: depositphotos.com

Čínské maloobchodní řetězce Temu a Shein se snaží oslovit americké zákazníky – a proto utrácejí masivní částky za reklamu na největších technologických platformách.

Podle generálního ředitele společnosti Etsy jejich výrazný vliv sám o sobě zvyšuje ceny reklamy a vytahuje odvětví z útlumu. Z jejich snažení netěží nikdo jiný než reklamní giganti Meta a Alphabet.

  • Meta uvádí, že podíl čínských inzerentů na jejích platformách se za poslední dva roky zdvojnásobil a nyní tvoří 10 % (13,69 miliardy dolarů) jejích příjmů.
  • Google (dceřiná společnost Alphabetu) rovněž odhalil, že Temu patřilo v loňském roce mezi pět největších zadavatelů reklamy.

Tohle už jsme viděli

Temu, vlastněné společností Pinduoduo (mimochodem, jedna z mála čínských akcií, která je za poslední 2 roky ve výrazném zisku), a Shein expandují po celém světě, protože se čínská ekonomika stále potýká s problémy.

Pro jejich růst je zásadní vyhledávání amerických spotřebitelů, kteří rádi utrácejí.

Společnost Shein také vyhlíží potenciální IPO (první veřejná nabídka akcií – vstup na burzu) ve výši 45 miliard dolarů a snaží se vyhnout neblahému osudu jiného čínského e-shopu s levným zbožím, Wishe,

Jeho akcie jsou aktuálně k mání s 99% slevou oproti ceně, za kterou společnost vstupovala na burzu v roce 2020.

Mějte přehled o tom, co se děje na trzích!

Přihlaste se k odběru našeho newsletteru a už vám nic neuteče.

Jednou týdně vám do schránky přijde naše Burza s odstupem, ve které odhalujeme to nejzajímavější, co se na finančních trzích stalo.

Dvakrát měsíčně se pak můžete těšit na sérii Kam tečou peníze, kde se do hloubky věnujeme ekonomice, politice a tomu do jakých finančních aktiv může být zajímavé investovat.

Je to úplně zadarmo a kdykoliv se můžete odhlásit. Mějte všechny důležité informace ve své emailové schránce. Pomůžeme vám dělat chytrá finanční rozhodnutí. Stačí se přihlásit k odběru vyplněním formuláře níže.

Líbil se vám tento článek?
0
0

Autor

Publicista a aktivní investor s více než desetiletou praxí preferující strategii hodnotového investování.

O investování a finanční trhy se začal zajímat v roce 2013, kdy si prošel náročnou zkušeností jako aktivní denní obchodník. Tato negativní zkušenost vedla k hlubšímu studiu, které mu v následujících letech umožnilo dlouhodobě a úspěšně investovat.

Ve své strategii kombinuje pasivní a aktivní přístup s důrazem na akciové trhy. Inspiraci čerpá z metod Warrena Buffetta a Benjamina Grahama, stejně jako od českého investora Daniela Gladiše. Svým čtenářům předává nabyté vědomosti prostřednictvím článků zaměřených na investiční strategie, psychologii obchodování a analýzy jednotlivých akcií

„Největším nepřítelem investora jsou jeho vlastní emoce.“ – Benjamin Graham

Přečíst více

Sdílejte tento článek

Mohlo by vás zajímat

Diskuze (0 komentářů)

Připojte se k diskuzi

Tento článek zatím nikdo neokomentoval. Přihlašte se a buďte první! Napište svůj názor a zahajte diskuzi.

Recenze
TOP Nejlepší brokeři
Při obchodování CFD s tímto poskytovatelem ztrácí 76 % účtů retailových investorů peníze.
U 66,02 % retailových investorů došlo ke vzniku ztráty.
U 51 % retailových investorů došlo při obchodování CFD u této společnosti ke vzniku ztráty.
Při investování je váš kapitál vystaven riziku a může se vám vrátit méně, než jste investovali. Minulá výkonnost nezaručuje budoucí výsledky.
U 64 % retailových investorů došlo ke vzniku ztráty.