Začněte psát a výsledky vyhledávání se zobrazí zde...

Obrovský potenciál: Proč byste měli právě teď investovat do těchto 3 akcií?

Visa, Disney a PubMatic jsou tři velké investiční příležitosti, které mají potenciál přinést solidní zisky. Přečtěte si, proč tyto akcie stojí za vaši pozornost a co od nich můžete očekávat.

Obrovský potenciál: Proč byste měli právě teď investovat do těchto 3 akcií?
Zdroj: depositphotos.com

Díky různým online brokerským platformám má dnes umožněn přístup na burzu prakticky kdokoli, kdo má zájem o investování.

Otázka ovšem je, do čeho svoje těžce vydělané peníze “vrazit”, abychom o ně nepřišli.

Podívejme se, zda společnosti Visa, Walt Disney nebo PubMatic mohou být vhodnou volbou.

Visa: Platební velmoc

Načítání
Načítání
Kupte si akcie Visa Váš kapitál může být ohrožen*

Logo sponzora Koupit!

Visa je přední zpracovatel plateb, který těží z nelinearity hospodářských cyklů. Recese jsou obvykle krátkodobé, zatímco období růstu trvají déle, což Vise umožňuje dlouhodobě prosperovat.

Strategickou výhodou Visy je, že se zaměřuje spíše na zprostředkování plateb než na poskytování úvěrů, takže nepotřebuje rezervovat kapitál pro případné nesplácení úvěrů.

Finanční údaje a výsledky (stav k 29. 9. 2024):

Nevýhoda Visy pro akcionáře je, že se podle ukazatelů jeví jako drahá akcie.

Pozitivní je ale to, že Visa vrací hodnotu akcionářům prostřednictvím zpětného odkupu akcií (čtvrtletně odkupuje 10 – 17 milionu akcií) a dividend​.

Slibné jsou také finanční výsledky.

Výnosy za 3.čtvrtletí 2024 dosáhly 8,9 miliardy USD, což představuje meziroční nárůst o 10 %. Čistý zisk byl 4,8 miliardy USD, což znamená nárůst o 17 %.

Zisk na akcii (EPS) vzrostl o 20 % na 2,42 USD na akcii.

Zdroj: www.tradingview.com
TRžby a provozní zisk společnosti Visa

Hlavními faktory růstu byly 7% zvýšení objemu plateb, 14% nárůst přeshraničních transakcí a 10% nárůst zpracovaných transakcí, což ukazuje na stabilní růst napříč hlavními segmenty společnosti.

Rizika a konkurence

Globální síť Visa, která zpracovává více než 65 000 transakcí za sekundu, je silnou konkurenční výhodou společnosti. Konkurenti jako Mastercard si však vedou dobře a vykazují o něco vyšší míru růstu příjmů.

Rizikem je také konkurence ze strany nových digitálních platebních řešení, zejména kryptoměn a fintech inovací.

Firmy jako PayPal a Fiserv, ale také noví hráči jako Block (Square) a Global Payments ukrajují z koláče na trhu platebních řešení.

Růst tržeb Visy však zatím výrazné zpomalení z důvodu konkurence nenaznačuje.

Příležitostí pro Visu také je, že je mnoho rozvíjejících se trhů stále nedostatečně bankovně pokryto, což Vise nabízí významnou příležitost k trvalému růstu v tomto desetiletí.

Walt Disney: Globální zábavní konglomerát

Načítání
Načítání
Kupte si akcie DIS Váš kapitál může být ohrožen*

Logo sponzora Koupit!

Pandemie COVID-19 společnost Disney vážně zasáhla, došlo k uzavření zábavních parků a omezení produkce studií. Znovuotevření ekonomiky a zvýšená aktivita studií však Disney umožnily silné zotavení.

Silnou stránkou Disney je její bezkonkurenční schopnost vyprávět příběhy, což lze těžko napodobit.

Finanční údaje a výsledky (stav k 29. 9. 2024)

Investory může lákat atraktivní nacenění, protože se akcie obchodují pouze za 1,6násobek účetní hodnoty a 1,8násobek prodejů společnosti.

Walt Disney také oznámila silné finanční výsledky za třetí čtvrtletí roku 2024, s růstem tržeb na 23 miliard USD, oproti 22,3 miliardám USD v předchozím roce.

Zdroj: www.tradingview.com
Tržby a provozní zisk Walt Disney

Provozní zisk vzrostl o 24,5 %, což bylo způsobeno robustním výkonem v klíčových oblastech, zejména v divizi zábavních parků a zážitků.

Volný peněžní tok za devět měsíců končících v červnu 2024 dosáhl 4,5 miliardy USD.

Investoři mají důvod být optimističtí ohledně segmentu přímého prodeje společnosti Disney (DTC), který nedávno dosáhl svého prvního provozního zisku.

Rizika a konkurence

Disneyho přímé streamovací služby, jako Disney+ a ESPN+, čelí silné konkurenci ze strany gigantů, jako jsou Netflix nebo Warner Bros.

Kromě toho tradiční televizní sítě společnosti čelí klesající sledovanosti a příjmům z reklamy. Ani platforma ESPN nevykazuje očekávané výsledky.

PubMatic: Na vlně digitální reklamy

Načítání
Načítání
Kupte si akcie PubMatic Váš kapitál může být ohrožen*

Logo sponzora Koupit!

PubMatic, adtech společnost s malou tržní kapitalizací, nabízí slibnou investiční příležitost v sektoru digitální reklamy.

Klíčovým faktorem úspěchu společnosti je její cloudová reklamní platforma. PubMatic se zaměřuje na rychle rostoucí reklamní segmenty, včetně mobilní reklamy, videa a připojené televize (CTV).

Očekává se, že tyto oblasti budou trvale růst, přičemž CTV bude v čele.

Díky budování své infrastruktury PubMatic dosahuje vyšších provozních marží, protože škáluje příjmy. Tím se PubMatic odlišuje od konkurentů, kteří se spoléhají na poskytovatele třetích stran.

Finanční údaje a výsledky (stav k 29. 9. 2024)

PubMatic vykázal za druhé čtvrtletí 2024 růst tržeb na 67,3 milionu USD, což představuje meziroční nárůst o 6 %.

Zdroj: www.tradingview.com
Tržby a provozní zisk Pubmatic

Silnou stránkou společnosti PubMatic je její finanční zdraví, neboť k červnu měla 165,6 milionu USD v hotovosti a neměla prakticky žádné dluhy.

Společnost odkoupila zhruba 100 milionů USD svých kmenových akcií a je na cestě k desátému po sobě jdoucímu roku kladného provozního cash flow.

Pro investory je atraktivní ocenění akcie, která se obchoduje ze 2,5násobek tržeb a 2,5násobek účetní hodnoty.

Uvažujete o investování do akcií? Zvážit můžete některého z námi recenzovaných brokerů:

Favorit redakce

Při obchodování CFD s tímto poskytovatelem ztrácí 76 % účtů retailových investorů peníze.
Výhody
  • Nákup a prodej akcií i ETF bez poplatku
  • Možnost nákupu frakčních práv a ETF
Nevýhody
  • Absence některých oblíbených finančních instrumentů – opce, dluhopisy, podílové fondy apod.
  • Danění českých dividend 35% sazbou
U 66,02 % retailových investorů došlo ke vzniku ztráty.
U 51 % retailových investorů došlo při obchodování CFD u této společnosti ke vzniku ztráty.

Mějte přehled o tom, co se děje na trzích!

Přihlaste se k odběru našeho newsletteru a už vám nic neuteče.

Jednou týdně vám do schránky přijde naše Burza s odstupem, ve které odhalujeme to nejzajímavější, co se na finančních trzích stalo.

Dvakrát měsíčně se pak můžete těšit na sérii Kam tečou peníze, kde se do hloubky věnujeme ekonomice, politice a tomu do jakých finančních aktiv může být zajímavé investovat.

Je to úplně zadarmo a kdykoliv se můžete odhlásit. Mějte všechny důležité informace ve své emailové schránce. Pomůžeme vám dělat chytrá finanční rozhodnutí. Stačí se přihlásit k odběru vyplněním formuláře níže.

Líbil se vám tento článek?
0
0

Autor

Vladimír vystudoval ekonomiku a management na VUT – Podnikatelské fakultě v Brně. Je držitelem mezinárodního účetního certifikátu ACCA, což mu dává solidní předpoklady pro analýzy účetních výkazů firem. Zkušenosti s oceňováním firem a auditem velkých mezinárodních společností kotovaných na burze získal u PricewaterhouseCoopers. Později působil v bankovnictví na pozicích ředitele controllingu a interního auditu.

V roce 2017 zahájil svoji novou kariéru soukromého analytika a copywritera se zaměřením na finanční trhy, investice, trading a různá podvodná schémata. Kromě psaní článků a e-booků o financích se Vladimír věnuje výuce angličtiny. Je aktivní na platformě X, kde jej můžete sledovat pod profilem KMFTraders.

Motto: “Na každém kroku záleží. Keep moving forward.”

Přečíst více

Sdílejte tento článek

Mohlo by vás zajímat

Diskuze (0 komentářů)

Připojte se k diskuzi

Tento článek zatím nikdo neokomentoval. Přihlašte se a buďte první! Napište svůj názor a zahajte diskuzi.

Recenze
TOP Nejlepší brokeři
Při obchodování CFD s tímto poskytovatelem ztrácí 76 % účtů retailových investorů peníze.
U 66,02 % retailových investorů došlo ke vzniku ztráty.
U 51 % retailových investorů došlo při obchodování CFD u této společnosti ke vzniku ztráty.
Při investování je váš kapitál vystaven riziku a může se vám vrátit méně, než jste investovali. Minulá výkonnost nezaručuje budoucí výsledky.
U 64 % retailových investorů došlo ke vzniku ztráty.