Začněte psát a výsledky vyhledávání se zobrazí zde...

Proč AMD, Intel, Samsung a další giganti potřebují ke svému úspěchu Apple?

Apple oznámil plány na zavedení funkcí Apple Intelligence do svých zařízení, což přinese revoluci v používání AI pro spotřebitele. Tato inovace může přilákat pozornost uživatelů a změnit celý technologický trh.

Proč AMD, Intel, Samsung a další giganti potřebují ke svému úspěchu Apple?
Zdroj: depositphotos.com

Vše od Macu po iPad a iPhone (ale kupodivu ne nedávno vydaný Vision Pro nebo stárnoucí HomePod či Apple TV) bude integrovat některé aspekty funkcí “Apple Intelligence”, které jsou naplánovány na konec letošního podzimu.

Ačkoli se to může zdát neintuitivní, celý ekosystém počítačů a smartphonů s umělou inteligencí fandí Applu, aby uspěl. AMD, Intel a Qualcomm potřebují, aby snaha Applu zafungovala, aby mohly prodávat čipy.

Jeho úspěch však potřebují i konkurenti včetně Samsungu.

Jihokorejský výrobce chytrých telefonů a dalších společnosti, které prodávají vlastní hardware, jako jsou Dell Technologies, HP a Lenovo, potřebují úspěch Applu, aby mohly s úspěchem spotřebitelům prodávat vlastní zařízení a služby.

Aktuální vývoj ceny akcií Apple

Načítání
Načítání
Kupte si akcie Apple Váš kapitál může být ohrožen*

Logo sponzora Koupit!

Proč tolik konkurentů sleduje Apple v této oblasti?

Jde o to, aby se umělá inteligence stala něčím, co spotřebitelé chtějí – spíše než něčím, čeho se obávají.

Jak k tomu Apple přispěje? Slogan Apple Intelligence přímo míří tam, kde podle Applu zbytek spotřebitelského trhu selhal: na jednoduchost.

Apple Intelligence, označovaná jako “AI pro nás ostatní”, chce využít své zcela vertikální integrace produktů (od polovodičů přes zařízení až po software a dokonce i nejoblíbenější aplikace na těchto platformách) k vytvoření nejrobustnějšího a přímo použitelného souboru funkcí umělé inteligence pro spotřebitele.

Nikdo nepůsobí na trh tak jako Apple, a přestože funkce Apple Intelligence jsou dnes spotřebitelům k dispozici prostřednictvím různých služeb včetně OpenAI ChatGPT, Microsoft Copilot a Google Gemini, Apple z nich může udělat mainstream a součást každodenní práce uživatelů iPhonů a Maců.

Nic z toho není převratné, pokud jste v uplynulém půlroce sledovali vývoj umělé inteligence.

Pro všechny ostatní však může být Apple vstupní branou k pochopení a přijetí AI.

Apple dělá to, co dělá prakticky vždy

Výrobce iPhonů vykresluje co nejjasnější obraz výhod pro zákazníky u funkce a technologie, kterou možná nevymyslel nebo neuvedl na trh jako první.

Ukázky, jak Apple Intelligence změní používání iPhonů a MacBooků, vykreslují obraz toho, jak může AI začít zlepšovat zážitky napříč všemi spotřebitelskými zařízeními.

Je to něco, co Apple za desetiletí vydávání iPhonů zdokonalil:

Formování technologií a funkcí, které mohly být představeny například společností Samsung nebo Microsoft do něčeho dostatečně zajímavého a odlišného, aby to vzbudilo zájem obrovského publika, které má v oblasti spotřebitelských technologií.

Bylo by snadné říci, že Microsoft Windows nebo Google Android od Alphabetu již “prohrály” bitvu o spotřebitelskou umělou inteligenci, ale ve skutečnosti normalizace těchto druhů funkcí a nové metody interakce s uživateli společnosti Apple pomáhají zlepšit šance pro všechny.

Apple může normalizovat nejkontroverznější část spotřebitelské revoluce v oblasti umělé inteligence:

Hlubší a osobnější shromažďování a využívání dat.

Apple Intelligence závisí na podstatně důkladnějším porozumění uživateli, včetně zálib a toho, co nemá rád, rozvrhů, zpráv, e-mailů, skupin přátel a nákupů.

Pokud chcete skutečně užitečného a přesvědčivého asistenta s umělou inteligencí, musí umělá inteligence znát všechny vaše události a vztahy.

Jakmile masové publikum překoná tuto obavu – podobně jako jsme si vypěstovali důvěru v poskytování informací o platebních kartách online – a prokáže, že lze rozumně zachovat bezpečnost a soukromí, pak se spotřebitelská AI rozjede a zvýší prodeje a příjmy všech výrobců notebooků i chytrých telefonů.

Uvažujete o investování do akcií? Zvážit můžete některého z námi recenzovaných brokerů:

Favorit redakce

Při obchodování CFD s tímto poskytovatelem ztrácí 77 % účtů retailových investorů peníze.
Výhody
  • Nákup a prodej akcií i ETF bez poplatku
  • Možnost nákupu frakčních akcií a ETF
Nevýhody
  • Absence některých oblíbených finančních instrumentů – opce, dluhopisy, podílové fondy apod.
  • Danění českých dividend 35% sazbou
U 66,02 % retailových investorů došlo ke vzniku ztráty.
U 51 % retailových investorů došlo při obchodování CFD u této společnosti ke vzniku ztráty.

Mějte přehled o tom, co se děje na trzích!

Přihlaste se k odběru našeho newsletteru a už vám nic neuteče.

Jednou týdně vám do schránky přijde naše Burza s odstupem, ve které odhalujeme to nejzajímavější, co se na finančních trzích stalo.

Dvakrát měsíčně se pak můžete těšit na sérii Kam tečou peníze, kde se do hloubky věnujeme ekonomice, politice a tomu do jakých finančních aktiv může být zajímavé investovat.

Je to úplně zadarmo a kdykoliv se můžete odhlásit. Mějte všechny důležité informace ve své emailové schránce. Pomůžeme vám dělat chytrá finanční rozhodnutí. Stačí se přihlásit k odběru vyplněním formuláře níže.

Líbil se vám tento článek?
1
2

Autor

O investování a finanční trhy se zajímám od roku 2013. Krátce na to jsem se spálil jako aktivní day trader. Zaplacené „školné“ se mi však celkem vyplatilo. Vrhnul jsem se do studia a od roku 2017 dlouhodobě investuji, přičemž v rámci své strategie kombinuji pasivní a aktivní investiční přístup s výhradním zaměřením na akciové trhy.
Inspirací mi jsou především Warren Buffett a jeho učitel Benjamin Graham, z českých investorů pak Daniel Gladiš. Nabyté vědomosti se snažím předávat čtenářům, přičemž se nejraději věnuji textům o investičních strategiích, psychologii obchodování a analýzám jednotlivých akcií.

Přečíst více

Sdílejte tento článek

Mohlo by vás zajímat

Diskuze (0 komentářů)

Připojte se k diskuzi

Tento článek zatím nikdo neokomentoval. Přihlašte se a buďte první! Napište svůj názor a zahajte diskuzi.

Recenze
TOP Nejlepší brokeři
Při obchodování CFD s tímto poskytovatelem ztrácí 77 % účtů retailových investorů peníze.
U 66,02 % retailových investorů došlo ke vzniku ztráty.
U 51 % retailových investorů došlo při obchodování CFD u této společnosti ke vzniku ztráty.
Při investování je váš kapitál vystaven riziku a může se vám vrátit méně, než jste investovali. Minulá výkonnost nezaručuje budoucí výsledky.
U 64 % retailových investorů došlo ke vzniku ztráty.