FinexAkcieBouře na trhu odhalila nové příležitosti: 3 akcie, které mohou z krize profitovat!
Bouře na trhu odhalila nové příležitosti: 3 akcie, které mohou z krize profitovat!
Trhy lítají nahoru a dolů, ale tyto firmy zůstávají pevné v základech. Pro dlouhodobého investora může jít o příležitost, která se jen tak nebude opakovat.
Nálada na trzích není růžová – indexy týdně kolísají o vyšší jednotky procent a mezi investory roste nervozita. Mnozí ve strachu prodávají, jiní se snaží rychle zbohatnout.
Jenže právě teď není čas jednat impulzivně. Naopak – klíčem je zachovat chladnou hlavu, nenechat se unést emocemi a držet se svých dlouhodobých investičních cílů.
Uvažujete o investování do akcií? Vyzkoušejte brokera XTB
Při obchodování CFD s tímto poskytovatelem ztrácí 69 % účtů retailových investorů peníze.
Historie ukazuje, že i ty nejprudší propady bývají jen přechodné a odvážní investoři, kteří v krizích nakupují, na tom často vydělají nejvíc.
Pokud máte volnou hotovost a chuť investovat s výhledem na roky dopředu, tyto tři akcie by rozhodně měly být na vašem radaru.
Coupang
Zajímavou investiční příležitost představuje e-commerce gigant Coupang.
Jeho hlavní aktivity se odehrávají v Jižní Koreji, s malou expozicí také na Tchaj-wanu, což ho chrání před americkými vývozními cly. Společnost se zdá být dostatečně silná na to, aby překonala i případné ekonomické výkyvy v Jižní Koreji.
Na konci roku 2024 měl Coupang téměř 6 miliard dolarů v hotovosti a minimální dluh, přičemž za poslední rok vygeneroval 1 miliardu dolarů volného peněžního toku.
Recese pravděpodobně způsobí zvýšení těchto ztrát, společnost je však dobře kapitalizována, aby se s těmito dočasnými problémy vypořádala.
Akcie od počátku roku klesly o více než 15 %. Pro trpělivé investory se tak může jednat o zajímavou příležitost k nákupu.
Poslouchejte naše podcasty, ať vám nic neunikne!
Víte, že máme dva podcasty? V krátkém podcastu Burza s odstupem každý týden odhalujeme to nejzajímavější, co se na finančních trzích stalo.
Dvakrát do měsíce si pak můžete poslechnout podcast Kam tečou peníze, kde se do hloubky věnujeme ekonomice, politice a tomu do jakých finančních aktiv může být zajímavé investovat.
Získejte díky těmto podcastům exkluzivní pohled na investiční strategie a naučte se, jak správně investovat a nakládat s osobními financemi.
Odebírejte a poslouchejte tyto podcasty, ať vám nic zajímavého neunikne.
Student Vysoké školy ekonomické v Praze, který se již na střední škole začal aktivně zajímat o finanční trhy. Právě tehdy poprvé zakoupil Bitcoin a objevil tak vášeň pro kryptoměny a alternativní investice.
Na Finexu publikuje denní zprávy a komentáře k aktuálnímu dění na trhu.
„Kupujte jen to, co byste s radostí drželi, i kdyby se trh na deset let zastavil.“ – Warren Buffett
Abychom Vám mohli poskytnout co nejlepší služby, používáme různé technologie, mezi které patří i soubory cookies.
Váš souhlas s použitím těchto technologií nám umožní zpracovávat údaje, jako je Vaše chování při používání našeho webu. Díky tomu můžeme náš web dále zlepšovat. Nesouhlas nebo odvolání souhlasu může nepříznivě ovlivnit určité vlastnosti a funkce těchto webových stránek.
Technické
Vždy aktivní
Technické cookies jsou nezbytně nutné pro legitimní účel umožnění použití služby, kterou si náš čtenář nebo uživatel výslovně vyžádal navštívením stránek a není možné je vypnout.
Předvolby
Technické uložení nebo přístup je nezbytný pro legitimní účel ukládání preferencí, které nejsou požadovány odběratelem nebo uživatelem.
Statistiky
Cookies využívané výhradně pro statistické a analytické účely, abychom naše stránky mohli neustále zlepšovat dle toho, jak se naši čtenáři a uživatelé chovají a jaké mají preference.Technické uložení nebo přístup, který se používá výhradně pro anonymní statistické účely. Bez předvolání, dobrovolného plnění ze strany vašeho Poskytovatele internetových služeb nebo dalších záznamů od třetí strany nelze informace, uložené nebo získané pouze pro tento účel, obvykle použít k vaší identifikaci.
Marketing
Cookies používané k vytvoření uživatelských profilů za účelem zobrazování reklamy nebo sledování chování na webových stránkách pro podobné marketingové účely.