FinexAkcieTěchto 8 akcií má velkou šanci porazit trh a vydělat vám peníze!
Těchto 8 akcií má velkou šanci porazit trh a vydělat vám peníze!
I přes růst indexu S&P 500 existují akcie, které nabízejí významný potenciál pro překonání jeho výkonnosti. Mezi tyto skryté drahokamy patří Starbucks, Visa, a další, které se zdají být nyní podhodnocené.
Hledání slibných akcií je sice stále obtížnější vzhledem k růstu indexu S&P 500 za poslední rok, to ovšem neznamená, že by se investoři neměli snažit. Spousta jmen je kandidátem na překonání jeho výkonnosti.
Akcie velkolepé sedmičky technologických akcií přinesly indexu S&P 500 velkolepé zisky, částečně proto, že díky své obrovské velikosti mají větší vliv na index, který je vážen podle tržní kapitalizace.
V poslední době se však začíná dařit i jiným akciím. (vzpomeňme naopak letošní propad akcií Tesla a Apple.
Klíčovým faktorem je to, že investoři jsou přesvědčeni o výhledu hospodářského růstu a zvyšování zisků podniků, protože americká ekonomika pokračovala v růstu navzdory 11 zvýšením úrokových sazeb, které Federální rezervní systém provedl za poslední dva roky.
K pozitivnímu vývoji přispěla i skutečnost, že míra inflace klesá, což otevírá prostor pro snížení úrokových sazeb, které by udrželo růst.
Převažující optimismus, který se již odráží v cenách akcií, nemusí být nutně receptem na zisky.
Následující akcie jsou však vybrány stratégy společnosti Evercore, která prověřovala akcie, které mohou překonat trh, ať už půjde nahoru, nebo dolů.
Záměrem bylo najít akcie, které se zdají být podhodnocené nebo mírně podhodnocené vzhledem k tomu, jak se daří jejich podnikání, a to na základě čtyř kritérií.
Akcie musela mít nižší výkonnost než index S&P 500 od 27. října, kdy se index dostal na své minimum
Akcie se musí obchodovat za cenu v poměru k budoucím ziskům, která odpovídá jejich pětiletému průměru nebo je nižší
Analytici museli u těchto akcií od 27. října zvýšit své prognózy zisku na akcii pro rok 2024
Očekávaný růst zisku na akcii pro rok 2024 musel být vyšší než průměr očekávaný u společností v daném odvětví
Další společností na seznamu je Darden Restaurants
Akcie Darden Restaurants od 27. října vzrostly o 20 %. Akcie se obchodují za přibližně 18násobek zisku, což je pod pětiletým průměrem 18,7násobku.
Analytici očekávají, že zisk na akcii v letošním roce vzroste oproti loňsku o téměř 11 %, zatímco souhrnný růst zisku na akcii ostatních společností z indexu spotřebního zboží se očekává kolem 10 %.
Analytici zvýšili své odhady zisku na akcii v roce 2024 o 0,8 %. Jejich odhady tržeb se nezvýšily, ale očekávají mírně lepší řízení nákladů a snížili své odhady marketingových nákladů.
Výsledkem toho všeho je, že Wall Street nyní pro rok 2024 očekává mírně vyšší provozní marži, než analytici předpovídali v říjnu.
To, že společnost dokáže dosáhnout 7% růstu tržeb, který analytici očekávají, bez výrazného zvýšení marketingových výdajů, je působivé. Svou roli v tom hrají vyšší ceny potravin a také očekávaný návrat růstu návštěvnosti restaurací Darden.
Darden v posledních letech trvale zvyšuje své tržby a jeho značky jsou již mimořádně dobře marketingově využitelné, což mu umožnilo stát se jedním z největších provozovatelů restaurací v USA.
Akcie Procter & Gamble posílily za sledované období o přibližně o 9 %. Obchodují se za 23,6násobek zisku, což odpovídá jejich pětiletému průměru.
Analytici očekávají, že zisk na akcii v letošním roce vzroste přibližně o 9 %, zatímco u ostatních společností vyrábějících základní spotřební zboží k žádnému růstu nedojde.
Analytici zvýšili odhady zisku na akcii přibližně o 0,7 %. Odhady tržeb mírně klesly, ale prognózy hrubého zisku vzrostly, protože analytici započítali nižší náklady na zboží. To dává smysl, protože inflace se výrazně zmírnila, zejména u komodit a surovin.
Uvažujete o investování do akcií? Zvážit můžete některého z námi recenzovaných brokerů:
U 66,02 % retailových investorů došlo ke vzniku ztráty.
Poslouchejte naše podcasty, ať vám nic neunikne!
Víte, že máme dva podcasty? V krátkém podcastu Burza s odstupem každý týden odhalujeme to nejzajímavější, co se na finančních trzích stalo.
Dvakrát do měsíce si pak můžete poslechnout podcast Kam tečou peníze, kde se do hloubky věnujeme ekonomice, politice a tomu do jakých finančních aktiv může být zajímavé investovat.
Získejte díky těmto podcastům exkluzivní pohled na investiční strategie a naučte se, jak správně investovat a nakládat s osobními financemi.
Odebírejte a poslouchejte tyto podcasty, ať vám nic zajímavého neunikne.
Publicista a aktivní investor s více než desetiletou praxí preferující strategii hodnotového investování.
O investování a finanční trhy se začal zajímat v roce 2013, kdy si prošel náročnou zkušeností jako aktivní denní obchodník. Tato negativní zkušenost vedla k hlubšímu studiu, které mu v následujících letech umožnilo dlouhodobě a úspěšně investovat.
Ve své strategii kombinuje pasivní a aktivní přístup s důrazem na akciové trhy. Inspiraci čerpá z metod Warrena Buffetta a Benjamina Grahama, stejně jako od českého investora Daniela Gladiše. Svým čtenářům předává nabyté vědomosti prostřednictvím článků zaměřených na investiční strategie, psychologii obchodování a analýzy jednotlivých akcií
„Největším nepřítelem investora jsou jeho vlastní emoce.“ – Benjamin Graham
Abychom Vám mohli poskytnout co nejlepší služby, používáme různé technologie, mezi které patří i soubory cookies.
Váš souhlas s použitím těchto technologií nám umožní zpracovávat údaje, jako je Vaše chování při používání našeho webu. Díky tomu můžeme náš web dále zlepšovat. Nesouhlas nebo odvolání souhlasu může nepříznivě ovlivnit určité vlastnosti a funkce těchto webových stránek.
Technické
Vždy aktivní
Technické cookies jsou nezbytně nutné pro legitimní účel umožnění použití služby, kterou si náš čtenář nebo uživatel výslovně vyžádal navštívením stránek a není možné je vypnout.
Předvolby
Technické uložení nebo přístup je nezbytný pro legitimní účel ukládání preferencí, které nejsou požadovány odběratelem nebo uživatelem.
Statistiky
Cookies využívané výhradně pro statistické a analytické účely, abychom naše stránky mohli neustále zlepšovat dle toho, jak se naši čtenáři a uživatelé chovají a jaké mají preference.Technické uložení nebo přístup, který se používá výhradně pro anonymní statistické účely. Bez předvolání, dobrovolného plnění ze strany vašeho Poskytovatele internetových služeb nebo dalších záznamů od třetí strany nelze informace, uložené nebo získané pouze pro tento účel, obvykle použít k vaší identifikaci.
Marketing
Cookies používané k vytvoření uživatelských profilů za účelem zobrazování reklamy nebo sledování chování na webových stránkách pro podobné marketingové účely.