FinexKryptoměnyTento geniální investor nakoupil v roce 2022 Ethereum a vydělal na něm 3 miliardy Kč
Tento geniální investor nakoupil v roce 2022 Ethereum a vydělal na něm 3 miliardy Kč
Pro jedny byl medvědí trh roku 2022 krvavou lázní, pro druhé příležitostí. Investor, kterého odhalila analytická společnost Lookonchain, patří ke druhé skupině.
Společnost Lookonchain analyzovala adresu, která mezi 3. a 4. zářím 2022 nakoupila 96 639 etherů (ETH)v celkové hodnotě 151,4 milionu USD, tedy 1 567 USD za kus.
Ta stejná adresa své mince vytrvale držela, řečí kryptoměnové komunity “hodlovala” a k prodeji se uchýlila až letos. V několika nákupech v období od března do září se zbavila celkem 70 000 ETH v hodnotě 214 milionů USD (cca 3 050 USD za kus).
26 639 ETH adresa stále drží. Aktuálně mají hodnotu zhruba 71 milionů USD. Celkově tak investor za dva roky vydělal kolem 134 milionů USD, tedy přes 3 miliardy Kč!
Investor tak ukázal, že na kryptoměnách se dá stále vydělat jmění… avšak máte-li k dispozici miliardy hned od začátku, jde to snadněji. I tak investor zhodnotil své prostředky za dva roky téměř dvojnásobně, což je úctyhodný výkon.
Další povedené obchody
Tzv. diamond hands, česky diamantové ruce značící pevné držení a neprodávání kryptoaktiv se v minulosti vyplatily hned několika investorům.
Lookonchain uvedl, že nedávno se např. jedné adrese na kryptoměně Shiba Inu (SHIB) podařilo proměnit investici 2 625 USD na 1,1 milionu USD (419násobné zhodnocení). A to jen díky tomu, že svoji investici držela přes růsty a pády dohromady více než 3,5 roku, od 1. února 2021 do letošního léta.
Z dat na blockchainu si lze všimnout, že o tzv. memetokeny se z tohoto důvodu začínají zajímat i investoři s větším kapitálem.
Jen letos byly k vidění milionové dolarové investice např. do tokenů dogwifhat (WIF), Mumu the Bull (MUMU) nebo Sundog (SUNDOG). A jelikož je blockchain veřejný, velká investice přitáhne zájem i ostatních investorů a samozřejmě kryptoměnových médií. Pro projekty a komunity jsou tak bohatí obchodníci výhrou.
Mějte přehled o tom, co se děje ve světě kryptoměn!
Přihlaste se k odběru našeho kryptoměnového newsletteru a už vám nic neuteče. Newsletter vám budeme posílat pokaždé, když budeme mít k situaci na krypto trhu co říct.
Díky nám budete mít přehled, co se stalo a co můžete do budoucna očekávat.
Je to úplně zadarmo a kdykoliv se můžete odhlásit. Mějte všechny důležité informace ve své emailové schránce. Pomůžeme vám dělat chytrá finanční rozhodnutí. Stačí se přihlásit k odběru vyplněním formuláře níže.
Jmenuji se Michal Sobol a na Finex.cz jsem dříve působil jako šéfredaktor kryptoměnové redakce. Mým cílem bylo, abychom společně s našimi pravidelnými redaktory i dalšími přispěvateli předali čtenářům každý den mnoho zajímavých a zejména užitečných informací.
Abychom Vám mohli poskytnout co nejlepší služby, používáme různé technologie, mezi které patří i soubory cookies.
Váš souhlas s použitím těchto technologií nám umožní zpracovávat údaje, jako je Vaše chování při používání našeho webu. Díky tomu můžeme náš web dále zlepšovat. Nesouhlas nebo odvolání souhlasu může nepříznivě ovlivnit určité vlastnosti a funkce těchto webových stránek.
Technické
Vždy aktivní
Technické cookies jsou nezbytně nutné pro legitimní účel umožnění použití služby, kterou si náš čtenář nebo uživatel výslovně vyžádal navštívením stránek a není možné je vypnout.
Předvolby
Technické uložení nebo přístup je nezbytný pro legitimní účel ukládání preferencí, které nejsou požadovány odběratelem nebo uživatelem.
Statistiky
Cookies využívané výhradně pro statistické a analytické účely, abychom naše stránky mohli neustále zlepšovat dle toho, jak se naši čtenáři a uživatelé chovají a jaké mají preference.Technické uložení nebo přístup, který se používá výhradně pro anonymní statistické účely. Bez předvolání, dobrovolného plnění ze strany vašeho Poskytovatele internetových služeb nebo dalších záznamů od třetí strany nelze informace, uložené nebo získané pouze pro tento účel, obvykle použít k vaší identifikaci.
Marketing
Cookies používané k vytvoření uživatelských profilů za účelem zobrazování reklamy nebo sledování chování na webových stránkách pro podobné marketingové účely.
Diskuze (0 komentářů)
Tento článek zatím nikdo neokomentoval. Přihlašte se a buďte první! Napište svůj názor a zahajte diskuzi.