Kryptoměny v tomto roce zaznamenávají nebývalé úspěchy, což přitahuje pozornost stále širší skupiny investorů. Podle průzkumu kryptoměnové burzy Crypto.com počet uživatelů kryptoměn přesáhl hranici 100 milionů, přičemž se mezi ně řadí stále více investorů ve věku 55 let a více.
Kryptoměny využívá přibližně 106 milionů uživatelů
Kryptoměny se za posledních pár let staly jedním z nejdiskutovanějších témat nejen mezi ostřílenými investory, ale i širokou veřejností. To potvrzuje i poslední z průzkumů kryptoměnové směnárny Crypto.com, která odhaduje počet současných uživatelů kryptoměn na 106 milionů.
Svůj průzkum staví na on-chainových datech a analýze dat z celkem 24 předních kryptoměnových směnáren. Jedním dechem však dodává, že je její šetření značně limitované a není tak prakticky možné dosáhnout přesných čísel.
Navíc již dávno neplatí pravidlo, že o kryptoměny se zajímají pouze mladí investoři. Společnost deVere Group se nechala slyšet, že její klienti ve věku 55 let a více mají stále větší zájem o kryptoměny. Konkrétně jí 70 % z nich potvrdilo, že kryptoměny již vlastní nebo se do nich v tomto roce chystají investovat.
Investory láká růst ceny Bitcoinu
Při porovnání podobného průzkumu z minulého roku, přibylo podle dat Crypto.com od května do ledna letošního roku 40 milionů uživatelů. Největší nárůst o necelých 16 % následoval až v lednu letošního roku.
Za vším má stát právě růst ceny Bitcoinu, který letos dosáhl svého nového historického maxima přesahující hranici 58 000 dolarů. Tento trend z části potvrzuje i průzkum společnosti deVere Group, ve kterém se přibližně 688 jejích klientů nechalo slyšet, že se o Bitcoin začali zajímat až po jeho lednovém růstu.
Podle Crypto.com je růst Bitcoinu jedním z klíčových faktorů pro příchod nových uživatelů. Podobný účinek mají ale i zprávy o akceptaci kryptoměn. V minulém roce se jednalo například o červnové oznámení PayPalu o možnosti nákupu a prodeje kryptoměn či srpnový boom okolo DeFi, který upoutal pozornost investorů především na Ethereum.
Byl pro vás lednový růst Bitcoinu také podnětem k investici do kryptoměn?
Milovnice a nadšenkyně do financí, investování a kryptoměn. O finančních, ale i technologicky laděných tématech píše již od roku 2016. Kromě akciových trhů s nadšením sleduje nejnovější trendy v oblasti startupů, ale i velkých hráčů v široké škále odvětví od e-commerce a AI až po elektromobilitu nejen ve světě, ale i v našem malém českém rybníčku.
Nikola se však věnuje i tématům spojených s bankovnictvím, pojišťovnictvím či půjčkami, jejichž recenzování věnuje podstatnou část svého času. Ve všech případech jí však záleží na tom, aby si její texty našly cestu nejen ke zkušeným čtenářům a investorům, ale i úplným nováčkům ve světě financí.
Abychom Vám mohli poskytnout co nejlepší služby, používáme různé technologie, mezi které patří i soubory cookies.
Váš souhlas s použitím těchto technologií nám umožní zpracovávat údaje, jako je Vaše chování při používání našeho webu. Díky tomu můžeme náš web dále zlepšovat. Nesouhlas nebo odvolání souhlasu může nepříznivě ovlivnit určité vlastnosti a funkce těchto webových stránek.
Technické
Vždy aktivní
Technické cookies jsou nezbytně nutné pro legitimní účel umožnění použití služby, kterou si náš čtenář nebo uživatel výslovně vyžádal navštívením stránek a není možné je vypnout.
Předvolby
Technické uložení nebo přístup je nezbytný pro legitimní účel ukládání preferencí, které nejsou požadovány odběratelem nebo uživatelem.
Statistiky
Cookies využívané výhradně pro statistické a analytické účely, abychom naše stránky mohli neustále zlepšovat dle toho, jak se naši čtenáři a uživatelé chovají a jaké mají preference.Technické uložení nebo přístup, který se používá výhradně pro anonymní statistické účely. Bez předvolání, dobrovolného plnění ze strany vašeho Poskytovatele internetových služeb nebo dalších záznamů od třetí strany nelze informace, uložené nebo získané pouze pro tento účel, obvykle použít k vaší identifikaci.
Marketing
Cookies používané k vytvoření uživatelských profilů za účelem zobrazování reklamy nebo sledování chování na webových stránkách pro podobné marketingové účely.
Diskuze (0 komentářů)
Tento článek zatím nikdo neokomentoval. Přihlašte se a buďte první! Napište svůj názor a zahajte diskuzi.