Letectvo Spojených států podalo přihlášku k ochranné známce, která naznačuje, že vojenská větev potenciálně bude expandovat do metaverse.
Podle čtvrteční přihlášky předložené Úřadu pro patenty a ochranné známky USA označilo Vojenské letectvo Spojených států amerických ochrannou známkou slovo “SpaceVerse”, definované jako “zabezpečené digitální metaverse sbližující pozemskou a vesmírnou fyzickou a digitální realitu a poskytující rozšířené simulované syntetické školící, testovací a provozní prostředí rozšířené reality (XR)”.
Prozatím není jasné, zda je iniciativa propojena s americkými vesmírnými silami. Ty podle oficiálních webových stránek organizačně spadají pod správu letectva, fungují však jako “oddělená a samostatná pobočka ozbrojených sil”.
Vesmírné síly Spojených států amerických (USSF), pod které by mohla ochranná známka primárně spadat, byly založeny v roce 2019 za účelem organizace, výcviku a vybavení vesmírných sil k ochraně zájmů USA a spojenců ve vesmíru.
Zájem institucí o ochranné známky v kryptoměnách a metaverse roste
Počet přihlášek o ochranné známky související s metaverse a nezaměnitelnými tokeny (NFT) za posledních šest měsíců raketově vzrostl. Americký úřad pro patenty a ochranné známky (USPTO) oznámil, že v roce 2021 obdržel 1263 žádostí o ochranné známky týkající se NFT, což je 421x více než v roce 2020.
Kromě přihlášky ochranné známky SpaceVerse od USAF Mike Kondoudis oznámil, že Chicago Board Options Exchange (CBOE) podala ve stejný den žádost o ochrannou známku pro “CBOE DIGITAL“.
Minulý týden podala společnost UPS žádost o ochranné známky v metaverse pokrývající virtuální oblečení, balíčky, zásilky, štítky, čárové kódy a sportovní sběratelské předměty. Další společností v řadě byl MasterCard, obrovský poskytovatel finančních služeb a kreditních karet, jenž začátkem tohoto měsíce podal až 15 žádostí o ochranné známky v metaverse a NFT.
Další obrovské společnosti jako McDonald’s, KFC, Pizza Hut, Taco Bell a Wendy’s také letos podnikly kroky k registraci svých vlastních ochranných značek na poli virtuálního světa.
Tento zájem o metaverse ve všech směrech rozjela společnost Meta po svém rebrandingu v říjnu 2021. V únoru americká banka JPMorgan vstoupila do metaverse spuštěním virtuálního salonku v online světe Decentraland založeném na blockchainu. Následovaly další značky jako Samsung, který spustil virtuální obchod po vzoru skutečného obchodu v New Yorku.
Diskuze (0 komentářů)
Tento článek zatím nikdo neokomentoval. Přihlašte se a buďte první! Napište svůj názor a zahajte diskuzi.