Po 2 týdnech od poslední zprávy prolomil tým kolem tokenu Pepe mlčení a v nejnovějším tweetuubezpečil obchodníky, že zbývající prostředky v rukou vývojářů jsou v bezpečí a nechystá se jejich prodej.
Tweet dále hovoří o neshodách uvnitř týmu, které vyústily v odeslání 16 bilionů PEPE na burzy. Tři členové, kteří byli označeni jako “egoističtí a chamtiví”, už tým netvoří, ten se tak nyní skládá jen z jednoho nebo dvou členů vyhlížejících pro zelený meme token skvělou budoucnost.
Cena žabího memetokenuPepe (PEPE) klesla za poslední den o téměř 20 % v reakci na nedávné změny v multisigpeněžence a nové převody tokenů, které podnítily obavy z opuštění projektu ze strany jeho vývojářů. Cena kryptoměny se po těchto událostech propadla a nyní činí $0,000021.
Miliony dolarů v kryptoměně Pepe ve čtvrtek zaplavily burzy, když na ně vývojáři tohoto memecoinu poslali 16 bilionů PEPE, což je přibližně 3,8 % celkové zásoby kryptoměny. Data ukazují, že Pepe v hodnotě 8,2 milionu USD byl odeslán na OKX, 6,5 milionu USD na Binance a 434 tis. USD na Bybit, zatímco dalších 400 tis. USD bylo převedeno na neznámou peněženku.
Po převedení 16 bilionů tokenů Pepe na burzy provedli vývojáři kuriózní změnu v multisig peněžence týmu, která k dnešku stále obsahuje Pepe v hodnotě 10 milionů USD. Podle dat Etherscanu stačí nyní k uskutečnění transakcí z této peněženky pouze 2 z celkových 8 podpisů místo původních 5 z 8.
Tato velmi neobvyklá akce představovala vůbec první případ, kdy byla z této multisig peněženky, ve které vývojáři drželi okolo 6,9 % všech tokenů, odeslána transakce.
Any reason why the PEPE multisig wallet changed the threshold to just 2/8 signatures? Seems weird, this isn't standard right?
K oficiálnímu vyjádření vývojářů prozatím nedošlo, což nemusí být pro investory dobré znamení. Poslední tweet na oficiálním účtu Pepe na platformě X (dříve Twitter) byl zveřejněn 12. srpna a s tím, co vývojáři plánují, nijak nesouvisel.
Cena Pepe od ATH klesla již o více než 80 %. Známější memetokeny Shiba Inu (SHIB) a Dogecoin (DOGE) ztratily dokonce už přes 90 % své hodnoty od ATH. Memecoiny si i přes aktuální značné ztráty udržují svou fanouškovskou základnu a začínají do svých projektů integrovat NFTs i metaverse.
Investice do memecoinů může být díky jejich velmi vysoké volatilitě opravdu zajímavá jízda. Mnoho takových kryptoměn vydrží pouze velmi krátkou dobu. Je tak na zvážení každého z nás, zda chcete riziko s tím spojené podstupovat.
Na Finexu nejčastěji píšu o aktuálním dění ve světě kryptoměn, které sleduji a nikdy mě nenudí. Studuji bakalářský obor Národní hospodářství na Vysoké škole ekonomické v Praze. Zálibu nacházím v participaci ve dvou univerzitních spolcích ve kterých píšeme články související s aktuálním děním na univerzitě nebo pořádáme přednášky a debaty předních českých i světových politiků.
Abychom Vám mohli poskytnout co nejlepší služby, používáme různé technologie, mezi které patří i soubory cookies.
Váš souhlas s použitím těchto technologií nám umožní zpracovávat údaje, jako je Vaše chování při používání našeho webu. Díky tomu můžeme náš web dále zlepšovat. Nesouhlas nebo odvolání souhlasu může nepříznivě ovlivnit určité vlastnosti a funkce těchto webových stránek.
Technické
Vždy aktivní
Technické cookies jsou nezbytně nutné pro legitimní účel umožnění použití služby, kterou si náš čtenář nebo uživatel výslovně vyžádal navštívením stránek a není možné je vypnout.
Předvolby
Technické uložení nebo přístup je nezbytný pro legitimní účel ukládání preferencí, které nejsou požadovány odběratelem nebo uživatelem.
Statistiky
Cookies využívané výhradně pro statistické a analytické účely, abychom naše stránky mohli neustále zlepšovat dle toho, jak se naši čtenáři a uživatelé chovají a jaké mají preference.Technické uložení nebo přístup, který se používá výhradně pro anonymní statistické účely. Bez předvolání, dobrovolného plnění ze strany vašeho Poskytovatele internetových služeb nebo dalších záznamů od třetí strany nelze informace, uložené nebo získané pouze pro tento účel, obvykle použít k vaší identifikaci.
Marketing
Cookies používané k vytvoření uživatelských profilů za účelem zobrazování reklamy nebo sledování chování na webových stránkách pro podobné marketingové účely.
Diskuze (0 komentářů)
Tento článek zatím nikdo neokomentoval. Přihlašte se a buďte první! Napište svůj názor a zahajte diskuzi.