Začněte psát a výsledky vyhledávání se zobrazí zde...

Microsoft, Airbnb a Coca-Cola zvažují zastavení reklam na sociální síti X kvůli chování Elona Muska

Microsoft, Airbnb a Coca-Cola zvažují zastavení reklam na sociální síti X kvůli chování Elona Muska
Zdroj: bbc.com

Několik předních společností, včetně Microsoftu, Airbnb a Coca-Coly, přehodnocuje své reklamní strategie na platformě sociálních médií X po incidentech týkajících se majitele platformy Elona Muska a šíření antisemitského obsahu. Tyto značky spolu s více než 200 dalšími zvažují nebo již pozastavily svou reklamu na této platformě.

X hrozí do konce roku potenciální ztráta příjmů z reklamy ve výši 75 milionů dolarů. Čtvrté čtvrtletí je obvykle ziskovým obdobím díky prázdninovým kampaním, takže načasování ztráty je obzvláště významné.

Přestože platforma ve čtvrtém čtvrtletí předchozího roku vygenerovala příjmy z reklamy ve výši 1,57 miliardy dolarů, letos zaznamenala v USA téměř 60% pokles reklamy. Generální ředitelka Linda Yaccarino vede úsilí o znovuzískání důvěry inzerentů, ale platforma čelí značné výzvě, jak se z výpadku příjmů dostat.

Reakce globálních značek na obsahové a vůdčí zmatky

Rozhodnutí značek přerušit reklamní vazby s X odráží širší obavy z moderování obsahu. Společnosti jako IBM a Apple již pozastavily svou reklamu po antisemitských incidentech a Muskovy nedávné kontroverzní výroky situaci ještě více zkomplikovaly.

Více než 100 značek plně pozastavilo reklamu na X a mnoho dalších zvažuje podobná opatření. Tento ústup je v souladu s důrazem celého odvětví na zachování etických standardů reklamy.

Dilema s reklamou na X poukazuje na obtíže, s nimiž se potýkají společnosti provozující sociální média při hledání rovnováhy mezi svobodou projevu a odpovědným moderováním obsahu.

Případ společnosti X ilustruje křehkou rovnováhu, která je v odvětví sociálních médií nutná. Inzerenti rychle reagují na problémy, které by mohly mít negativní dopad na jejich pověst a soulad s etickými normami.

Líbil se vám tento článek?
0
0

Autor

Publicista a aktivní investor s více než desetiletou praxí preferující strategii hodnotového investování.

O investování a finanční trhy se začal zajímat v roce 2013, kdy si prošel náročnou zkušeností jako aktivní denní obchodník. Tato negativní zkušenost vedla k hlubšímu studiu, které mu v následujících letech umožnilo dlouhodobě a úspěšně investovat.

Ve své strategii kombinuje pasivní a aktivní přístup s důrazem na akciové trhy. Inspiraci čerpá z metod Warrena Buffetta a Benjamina Grahama, stejně jako od českého investora Daniela Gladiše. Svým čtenářům předává nabyté vědomosti prostřednictvím článků zaměřených na investiční strategie, psychologii obchodování a analýzy jednotlivých akcií

„Největším nepřítelem investora jsou jeho vlastní emoce.“ – Benjamin Graham

Přečíst více

Sdílejte tento článek

Mohlo by vás zajímat

Diskuze (0 komentářů)

Připojte se k diskuzi

Tento článek zatím nikdo neokomentoval. Přihlašte se a buďte první! Napište svůj názor a zahajte diskuzi.