Visa, společnost provozující největší síť elektronických plateb na světě, uveřejnila informaci, že pracuje na zavedení krypto služeb pro brazilské bankovní systémy. Ty by měly být dostupné v blízké budoucnosti. Mluvčí společnosti řekl, že jsou v kontaktu s několika podniky orientovanými na tato digitální aktiva za účelem zavedení kryptoměnových platebních karet.
Firma odhalila, že spolupracuje s řadou bankovních institucí jako např. Zro Bank, Alterbank a Rippio, které uživatelům umožňují propojit služby s jejich bankovními účty.
Rozrůstající se brazilská adopce
Účelem je obecně spojit mezeru mezi digitálními aktivy a stávajícím bankovním systémem v zemi, kde dochází k rostoucí adopci kryptoměn. Podle průzkumu společnosti “Statista Global Consumer Survey” je Brazílie na 2. místě v povědomí a užití kryptoměn.
Viceprezident Visa, Eduardo Abreu, uvedl, že společnost vyvíjí API pro propojení brazilských bank s kryptografickými produkty.Bankovní platformu tím pádem půjde použít k přímému investování do kryptoměn a ETF.
Abreu poukázal na to, že firma má schéma cash-back na bázi kryptoměn, které podle něj může být fantastickým prodejním místem pro konvenční banky, pokud jde o vztahy s klienty.
“Brazilci již mají zažitý systém přijímání karetních bodů, slev atd. Proč nepřijímat kryptoměny také pomocí své kreditní karty?” řekl Eduardo Abreu.
Visa také uvedla, že v zemi zahájí testování přímých bitcoinových plateb. To znamená, že transakce umožní přímý převod bitcoinu na jiné účty. Zahrnutí přímých plateb usnadní platební proces a odstraní zprostředkovatele. V březnu informaci uvedl generální ředitel brazilské pobočky Visa.
Angažovanost společnosti Visa v kryptoměnách
Firma oznámila, že pracují na blockchainu orientovaném na B2B (business-to-business), který umožní vypořádání plateb mezi společnostmi s využitím smart kontraktů. Eduardo Abreu podotkl, že aplikace byla již u některých zákazníků v testovacích fázích. Tento systém by zvýšil transparentnost plateb mezi poskytovateli a dodavateli a umožnil by každému, kdo má přístup do systému, ověřovat platby a vklady.
Visa také nedávno oznámila nákup předmětu z populární kolekce NFT. Vlastní CryptoPunka č. 7610 za 150 000 $. Domnívá se totiž, že tato aktiva představují průnik kultury a obchodu. Podle dat z webu OpenSea můžeme vidět, že firma má ve sbírce NFTs např. Zombie Baby, Wife Collection, HDPunks, Bastard Forks, Lord Kek a další.
Takto se k nákupu společnost vyjádřila na twitteru.
Over the last 60 years, Visa has built a collection of historic commerce artifacts – from early paper credit cards to the zip-zap machine. Today, as we enter a new era of NFT-commerce, Visa welcomes CryptoPunk #7610 to our collection. https://t.co/XoPFfwxUiu
Abychom Vám mohli poskytnout co nejlepší služby, používáme různé technologie, mezi které patří i soubory cookies.
Váš souhlas s použitím těchto technologií nám umožní zpracovávat údaje, jako je Vaše chování při používání našeho webu. Díky tomu můžeme náš web dále zlepšovat. Nesouhlas nebo odvolání souhlasu může nepříznivě ovlivnit určité vlastnosti a funkce těchto webových stránek.
Technické
Vždy aktivní
Technické cookies jsou nezbytně nutné pro legitimní účel umožnění použití služby, kterou si náš čtenář nebo uživatel výslovně vyžádal navštívením stránek a není možné je vypnout.
Předvolby
Technické uložení nebo přístup je nezbytný pro legitimní účel ukládání preferencí, které nejsou požadovány odběratelem nebo uživatelem.
Statistiky
Cookies využívané výhradně pro statistické a analytické účely, abychom naše stránky mohli neustále zlepšovat dle toho, jak se naši čtenáři a uživatelé chovají a jaké mají preference.Technické uložení nebo přístup, který se používá výhradně pro anonymní statistické účely. Bez předvolání, dobrovolného plnění ze strany vašeho Poskytovatele internetových služeb nebo dalších záznamů od třetí strany nelze informace, uložené nebo získané pouze pro tento účel, obvykle použít k vaší identifikaci.
Marketing
Cookies používané k vytvoření uživatelských profilů za účelem zobrazování reklamy nebo sledování chování na webových stránkách pro podobné marketingové účely.
Diskuze (0 komentářů)
Tento článek zatím nikdo neokomentoval. Přihlašte se a buďte první! Napište svůj názor a zahajte diskuzi.