FinexAkcieAlarmující čísla z Boeingu! Příjmy se propadají, firma je ve ztrátě a akcie na dně!
Alarmující čísla z Boeingu! Příjmy se propadají, firma je ve ztrátě a akcie na dně!
Boeing se snaží o stabilizaci svého podnikání po série neúspěchů, ale nejnovější hospodářské výsledky ukazují, že cesta k zotavení bude ještě dlouhá a trnitá.
Výrobce letecké techniky zveřejnil své první výsledky za celé čtvrtletí od otřesné exploze dveří letounu 737 MAX 9 společnosti Alaska Airlines. A škody na hospodaření amerického giganta nelze přehlédnout:
Tržby klesly o 8 %, což představuje první pokles příjmů Boeingu za posledních sedm čtvrtletí.
Boeing v prvním čtvrtletí vyrobil meziročně o 36 % méně letadel v souvislosti s omezením výrobní linky, jehož cílem je zvýšit dohled nad výrobním procesem a odstranit problémy s kvalitou.
Zpomalení způsobilo, že Boeing vykázal ztrátu 355 milionů dolarů – a záporný volný peněžní tok společnosti během čtvrtletí téměř překročil 4 miliardy dolarů, což je nejhorší výsledek od pandemie.
Přestože výsledky, které společnost zveřejnila, překonaly očekávání analytiků, Boeing má stále co dohánět.
Za poslední čtyři rokybyla společnost, jejíž tržní kapitalizace nyní činí 100 miliard dolarů, zisková pouze v jednom čtvrtletí, potřebuje nového generálního ředitele a bude muset čelit otázkám Kongresu.
A co hůř, snaha Boeingu získat svého největšího dodavatele ztroskotala. V každém případě je zřejmé, že Boeing čeká dlouhá cesta, pokud jde o zotavení – cena akcií Boeing je na 52týdenním minimu a zároveň mu agentura Moody’s snížila rating dluhu, což také davy investorů nepřesvědčí k investici ve slevě.
Přihlaste se k odběru našeho newsletteru a už vám nic neuteče.
Jednou týdně vám do schránky přijde naše Burza s odstupem, ve které odhalujeme to nejzajímavější, co se na finančních trzích stalo.
Dvakrát měsíčně se pak můžete těšit na sérii Kam tečou peníze, kde se do hloubky věnujeme ekonomice, politice a tomu do jakých finančních aktiv může být zajímavé investovat.
Je to úplně zadarmo a kdykoliv se můžete odhlásit. Mějte všechny důležité informace ve své emailové schránce. Pomůžeme vám dělat chytrá finanční rozhodnutí. Stačí se přihlásit k odběru vyplněním formuláře níže.
Publicista a aktivní investor s více než desetiletou praxí preferující strategii hodnotového investování.
O investování a finanční trhy se začal zajímat v roce 2013, kdy si prošel náročnou zkušeností jako aktivní denní obchodník. Tato negativní zkušenost vedla k hlubšímu studiu, které mu v následujících letech umožnilo dlouhodobě a úspěšně investovat.
Ve své strategii kombinuje pasivní a aktivní přístup s důrazem na akciové trhy. Inspiraci čerpá z metod Warrena Buffetta a Benjamina Grahama, stejně jako od českého investora Daniela Gladiše. Svým čtenářům předává nabyté vědomosti prostřednictvím článků zaměřených na investiční strategie, psychologii obchodování a analýzy jednotlivých akcií
„Největším nepřítelem investora jsou jeho vlastní emoce.“ – Benjamin Graham
Abychom Vám mohli poskytnout co nejlepší služby, používáme různé technologie, mezi které patří i soubory cookies.
Váš souhlas s použitím těchto technologií nám umožní zpracovávat údaje, jako je Vaše chování při používání našeho webu. Díky tomu můžeme náš web dále zlepšovat. Nesouhlas nebo odvolání souhlasu může nepříznivě ovlivnit určité vlastnosti a funkce těchto webových stránek.
Technické
Vždy aktivní
Technické cookies jsou nezbytně nutné pro legitimní účel umožnění použití služby, kterou si náš čtenář nebo uživatel výslovně vyžádal navštívením stránek a není možné je vypnout.
Předvolby
Technické uložení nebo přístup je nezbytný pro legitimní účel ukládání preferencí, které nejsou požadovány odběratelem nebo uživatelem.
Statistiky
Cookies využívané výhradně pro statistické a analytické účely, abychom naše stránky mohli neustále zlepšovat dle toho, jak se naši čtenáři a uživatelé chovají a jaké mají preference.Technické uložení nebo přístup, který se používá výhradně pro anonymní statistické účely. Bez předvolání, dobrovolného plnění ze strany vašeho Poskytovatele internetových služeb nebo dalších záznamů od třetí strany nelze informace, uložené nebo získané pouze pro tento účel, obvykle použít k vaší identifikaci.
Marketing
Cookies používané k vytvoření uživatelských profilů za účelem zobrazování reklamy nebo sledování chování na webových stránkách pro podobné marketingové účely.
Diskuze (0 komentářů)
Tento článek zatím nikdo neokomentoval. Přihlašte se a buďte první! Napište svůj názor a zahajte diskuzi.