XTB, platforma nabízející možnost investovat do více než 5 500 finančních nástrojů po celém světě, včetně akcií a ETF, zrychluje svůj růst. Tato globální fintech společnost spouští kampaň "Akcie zdarma pro dobrý začátek" s cílem popularizovat znalosti o investicích do akcií.
Každý nový individuální klient, který si od 9. ledna otevře účet u XTB, přijme podmínky promo akce a provede vklad, obdrží akcii zdarma.
Propagaci dle slov společnosti podpoří i intenzivní marketingová kampaň – např. reklamní videa, na kterých vystupují světové sportovní hvězdy – mistři smíšených bojových umění Joanna Jędrzejczyk a Jiří Procházka a také online kampaň s MMA bojovníkem Conorem McGregorem. Právě tito sportovci totiž patří mezi ambasadory XTB. Kampaň se bude vysílat na předních televizních kanálech, v rádiu, na sociálních sítích aj.
"Díky rozvoji technologií je investování stále dostupnější a rozšířenější. Prostřednictvím vzdělávání a intenzivní propagace podporujeme individuální klienty, kteří investují své peníze, aby tuto technologii, která jim umožňuje řídit své investice snadno a intuitivně, využívali," uvedl generální ředitel XTB Omar Arnaout.
V prvních třech čtvrtletích roku 2022 XTB vydělala čistý zisk 153 milionů EUR, což je více než čtyřnásobný nárůst v porovnání se stejném obdobím předchozího roku. Celkový počet klientů zatím přesáhl 581 000 a počet aktivních účtů 152 000.
Tak velký nárůst byl možný díky intenzivnímu vývoji funkcionality aplikace XTB, která nese název xStation, růstu počtu nabízených finančních nástrojů a také aktivním marketingovým kampaním podporovaným XTB ambasadory, světově uznávanými sportovními hvězdami.