Pod tímto profilem publikují články a recenze autoři stránek Finex.cz a další redaktoři nebo hosté, kteří nejsou stálými autory.
Kosmetická společnost e.l.f. Beauty zaujala trhy svými 23 čtvrtletími růstu v řadě. Objevte, proč tato akcie s obrovským potenciálem může být ideální pro dlouhodobé investory.
Vložení peněz do slibných růstových akcií a jejich ponechání v klidu může potenciálně vést k fantastickým výnosům pro investory. U rostoucího podniku je však zásadní mít trpělivost.
Někdy může chvíli trvat, než se v hodnotě akcie odrazí působivý růst zisků a příjmů, který společnost může v průběhu let zaznamenat, a potenciál, který může mít.
Jednou z akcií, která právě teď vypadá působivě a přímo nezastavitelně, je e.l.f. Beauty, která neustále generuje solidní růstová čísla.
Vzhledem k tomu, že se společnost stále obchodují se skromnou tržní kapitalizací 7,3 miliardy USD, není těžké si představit, že by tato populární kosmetická společnost mohla v budoucnu získat mnohem větší hodnotu.
Když společnost roste 23 čtvrtletí po sobě, určitě vás napadne slovo “nezastavitelný”. A podle e.l.f. Beauty její podnikání nejenže 23 čtvrtletí v řadě rostlo, ale dosáhla také nárůstu podílu na trhu.
Kosmetika společnosti s konkurenceschopnou cenou je pro spotřebitele atraktivní volbou, nyní více než kdy jindy kvůli pokračující inflaci a náročným ekonomickým podmínkám.
Tempo růstu společnosti se sice v posledních letech zpomaluje, ale stále je nad svým pětiletým průměrem. A přestože 40% meziroční růst může být pro podnikání e.l.f. Beauty zpomalením, mnoho společností by rádo dosahovalo takových čísel.
Dobrou zprávou pro trpělivé investory také je, že při dlouhodobém pohledu lze očekávat další růst, protože společnost získává mladé zákazníky.
Důvod, může být investor ohledně budoucích vyhlídek společnosti optimistický, nesouvisí jen s jejími nedávnými výsledky, ale také s tím, co o ní říkají spotřebitelé.
Podle nejnovějšího průzkumu Taking Stock With Teens společnosti Piper Sandler je e.l.f. Beauty zdaleka nejlepší kosmetickou značkou u dospívajících v USA. 35 % dospívajících ji hodnotí jako nejlepší značku v kategorii kosmetiky, přičemž další nejoblíbenější značka má pouze 10% podíl.
E.l.f. Beauty si získává mladé spotřebitele tím, že nabízí atraktivní kombinaci kvality a ceny a vzhledem k tomu, že tito dospívající se značkou vyrůstají, mají potenciál používat její výrobky i ve vyšším věku.
Akcie společnosti se za posledních šest měsíců propadly o více než 30 %, protože ochlazující se tempo růstu společnosti vyvolává u investorů obavy.
Dosáhnout více než 40% růstu tržeb je však pro každou firmu těžké, zejména v ekonomickém prostředí, kde mají spotřebitelé kvůli inflaci menší kupní sílu.
I přes pokles hodnoty nejsou akcie e.l.f. Beauty stále levné, protože se obchodují za téměř 70násobek svých klouzavých zisků (P/E poměr).
Může trvat nějakou dobu, než zisky podniku doženou jeho ocenění a než se bude zdát rozumnější.
Právě v tomto případě může být nákup a držení akcií pro investory optimálním krokem. Trpělivost a umožnění růstu podniku může trvat delší dobu, ale důležité je, že společnost má mnoho klíčových ingrediencí nezbytných pro dlouhodobý úspěch – stabilní zisky, špičkovou značku a velkou tržní příležitost.
E.l.f. Beauty dnes možná vypadá draze, ale s tak velkým potenciálem růstu by to mohla být fantastická růstová akcie, kterou stačí koupit a zapomenout na ni.
Přihlaste se k odběru našeho newsletteru a už vám nic neuteče.
Jednou týdně vám do schránky přijde naše Burza s odstupem, ve které odhalujeme to nejzajímavější, co se na finančních trzích stalo.
Dvakrát měsíčně se pak můžete těšit na sérii Kam tečou peníze, kde se do hloubky věnujeme ekonomice, politice a tomu do jakých finančních aktiv může být zajímavé investovat.
Je to úplně zadarmo a kdykoliv se můžete odhlásit. Mějte všechny důležité informace ve své emailové schránce. Pomůžeme vám dělat chytrá finanční rozhodnutí. Stačí se přihlásit k odběru vyplněním formuláře níže.
Pod tímto profilem publikují články a recenze autoři stránek Finex.cz a další redaktoři nebo hosté, kteří nejsou stálými autory.
Diskuze (0 komentářů)
Tento článek zatím nikdo neokomentoval. Přihlašte se a buďte první! Napište svůj názor a zahajte diskuzi.