Tržní nejistota a výprodeje posledních týdnů zatlačily mnoho investorů do defenzivy. Místo hledání příležitostí se soustředili hlavně na ochranu portfolia.
Jenže právě tyto chvíle často skrývají největší potenciál.
Volnější sváteční dny nabídly šanci zpomalit, podívat se na trhy s odstupem a znovu projít seznam růstových akcií.
A mezi nimi najednou vystoupila jedna, která v poslední době nebyla úplně v centru pozornosti, ale teď začíná dávat čím dál větší smysl. Která?
Při obchodování CFD s tímto poskytovatelem ztrácí 75 % účtů retailových investorů peníze.
JD Sports
Hodnota akcií JD Sports, předního maloobchodního prodejce značkového sportovního vybavení, klesla za poslední rok o více než 35 %.
Za neuspokojivými čísly společnosti stojí především opatrné spotřebitelské výdaje.
Přibližně 45 % tržeb JD Sports pochází z prodeje produktů značky Nike, a právě pokles poptávky po nich měl na společnost výrazně negativní dopad.
Problémy navíc umocňují americká cla. Přibližně 40 % tržeb JD Sports pochází z USA. Dovozní cla tak pro společnost představují riziko při prodeji zboží, které není vyrobeno v USA.
Navzdory těmto problémům však existují důvody se domnívat, že akcie JD Sports možná klesly příliš.
Začátkem tohoto měsíce se cena akcií dostala na nejnižší úroveň od pandemického krachu na počátku roku 2020. Společnost je však nyní větší, ziskovější a má lepší pozici než v době vrcholu pandemie.
Rizika této investice však přetrvávají. Největší hrozbou je především volatilita trhů, globální obchodní válka by pak tuto nejistotu mohla ještě zhoršit.
Růstové akcie, jako JD Sports, jsou obecně náchylnější k tržním výkyvům a hrozí jim větší pokles.
I přes rizika ale představuje tato společnost zajímavou investiční příležitost. Pro ty, kteří jsou ochotni čelit potenciálním tržním bouřím, může současné ocenění nabídnout atraktivní vstupní bod.
Poslouchejte naše podcasty, ať vám nic neunikne!
Víte, že máme dva podcasty? V krátkém podcastu Burza s odstupem každý týden odhalujeme to nejzajímavější, co se na finančních trzích stalo.
Dvakrát do měsíce si pak můžete poslechnout podcast Kam tečou peníze, kde se do hloubky věnujeme ekonomice, politice a tomu do jakých finančních aktiv může být zajímavé investovat.
Získejte díky těmto podcastům exkluzivní pohled na investiční strategie a naučte se, jak správně investovat a nakládat s osobními financemi.
Odebírejte a poslouchejte tyto podcasty, ať vám nic zajímavého neunikne.
Student Vysoké školy ekonomické v Praze, který se již na střední škole začal aktivně zajímat o finanční trhy. Právě tehdy poprvé zakoupil Bitcoin a objevil tak vášeň pro kryptoměny a alternativní investice.
Na Finexu publikuje denní zprávy a komentáře k aktuálnímu dění na trhu.
„Kupujte jen to, co byste s radostí drželi, i kdyby se trh na deset let zastavil.“ – Warren Buffett
Abychom Vám mohli poskytnout co nejlepší služby, používáme různé technologie, mezi které patří i soubory cookies.
Váš souhlas s použitím těchto technologií nám umožní zpracovávat údaje, jako je Vaše chování při používání našeho webu. Díky tomu můžeme náš web dále zlepšovat. Nesouhlas nebo odvolání souhlasu může nepříznivě ovlivnit určité vlastnosti a funkce těchto webových stránek.
Technické
Vždy aktivní
Technické cookies jsou nezbytně nutné pro legitimní účel umožnění použití služby, kterou si náš čtenář nebo uživatel výslovně vyžádal navštívením stránek a není možné je vypnout.
Předvolby
Technické uložení nebo přístup je nezbytný pro legitimní účel ukládání preferencí, které nejsou požadovány odběratelem nebo uživatelem.
Statistiky
Cookies využívané výhradně pro statistické a analytické účely, abychom naše stránky mohli neustále zlepšovat dle toho, jak se naši čtenáři a uživatelé chovají a jaké mají preference.Technické uložení nebo přístup, který se používá výhradně pro anonymní statistické účely. Bez předvolání, dobrovolného plnění ze strany vašeho Poskytovatele internetových služeb nebo dalších záznamů od třetí strany nelze informace, uložené nebo získané pouze pro tento účel, obvykle použít k vaší identifikaci.
Marketing
Cookies používané k vytvoření uživatelských profilů za účelem zobrazování reklamy nebo sledování chování na webových stránkách pro podobné marketingové účely.
Diskuze (0 komentářů)
Tento článek zatím nikdo neokomentoval. Přihlašte se a buďte první! Napište svůj názor a zahajte diskuzi.