FinexAkciePřipojí se tato nezastavitelná akcie k Applu, Microsoftu, Nvidii, Amazonu, Alphabetu, Metě a Tesle?
Připojí se tato nezastavitelná akcie k Applu, Microsoftu, Nvidii, Amazonu, Alphabetu, Metě a Tesle?
Netflix je na dobré cestě, aby svou kapitalizací překonal hranici 1 bilionu USD! Co musí udělat, aby se stal členem elitního klubu, kam patří mimo jiné Apple, Tesla či Nvidia?
Ještě ne tak dávno se skutečnost, že by nějaká firma z hlediska tržní kapitalizace mohla překonat magickou hranici 1 bilionu USD, zdála být čirým sci-fi.
Netflix v uplynulém desetiletí vnesl revoluci do mediálního průmyslu.
Akcie giganta za tu dobu připsaly 1 900 %, za což firma vděčí své průkopnické práci v oblasti streamování, stejně jako důslednému přístupu k inovacím.
Společnost má nyní 302 milionů předplatitelů ve 190 zemích, přičemž před pěti lety to bylo “pouze” 167 milionů
Tato expanze vedla k 15,6% nárůstu tržeb jen v roce 2024
Strategické kroky, jako je omezení sdílení hesel a nabídka levnější varianty s reklamou, vedly k nárůstu počtu předplatitelů a efektivnější monetizaci.
V letošním roce chce Netflix dosáhnout provozní marže na úrovni 29 % a volného peněžního toku ve výši 8 miliard dolarů.
Tuto finanční sílu podporují efektivní výdaje na vlastní tvorbu a zvyšování cen.
Společnost také nedávno expandovala do oblasti živých akcí a sportu, což pomáhá rozšířit zákaznickou základnu, která rozmanitost nového obsahu kvituje.
Tím, jak se Netflix snaží neustále přicházet s inovacemi, se mu daří udržet si zákazníky a získávat nové zdroje příjmů, což upevňuje jeho vedoucí postavení na trhu.
Za předpokladu, že by do roku 2035 jeho hodnota klesla na 25 (což je dost reálné, Netflix se pomalu mění z růstové akcie na hodnotovou), EPS by k dosažení cíle muselo růst tempem 16,5 % ročně
Vzhledem ke skutečnosti, že EPS Netflixu rostlo v průměru tempem 41,4 % ročně, se tento cíl zdá být dosažitelný.
Víte, že máme dva podcasty? V krátkém podcastu Burza s odstupem každý týden odhalujeme to nejzajímavější, co se na finančních trzích stalo.
Dvakrát do měsíce si pak můžete poslechnout podcast Kam tečou peníze, kde se do hloubky věnujeme ekonomice, politice a tomu do jakých finančních aktiv může být zajímavé investovat.
Získejte díky těmto podcastům exkluzivní pohled na investiční strategie a naučte se, jak správně investovat a nakládat s osobními financemi.
Odebírejte a poslouchejte tyto podcasty, ať vám nic zajímavého neunikne.
Redaktor a investor s více než sedmiletou praxí, proponent dlouhodobého investování, velký fanoušek investičního mága Petera Lynche.
O svět investování se začal zajímat v roce 2017, kdy si stejně jako spousta dalších prošel fází aktivního tradingu v oblasti Forexu. Tato osobní zkušenost jej transformovala v dlouhodobého investora a studenta strategií, na kterých stojí investiční přístupy Warrena Buffetta a Benjamina Grahama.
Bogdan je přesvědčený, že úspěch na finančních trzích si musíte zasloužit pílí a svědomitým přístupem. Příslib finanční nezávislosti za to však stojí.
„The person that turns over the most rocks wins the game. And that’s always been my philosophy.“ – Peter Lynch.
Abychom Vám mohli poskytnout co nejlepší služby, používáme různé technologie, mezi které patří i soubory cookies.
Váš souhlas s použitím těchto technologií nám umožní zpracovávat údaje, jako je Vaše chování při používání našeho webu. Díky tomu můžeme náš web dále zlepšovat. Nesouhlas nebo odvolání souhlasu může nepříznivě ovlivnit určité vlastnosti a funkce těchto webových stránek.
Technické
Vždy aktivní
Technické cookies jsou nezbytně nutné pro legitimní účel umožnění použití služby, kterou si náš čtenář nebo uživatel výslovně vyžádal navštívením stránek a není možné je vypnout.
Předvolby
Technické uložení nebo přístup je nezbytný pro legitimní účel ukládání preferencí, které nejsou požadovány odběratelem nebo uživatelem.
Statistiky
Cookies využívané výhradně pro statistické a analytické účely, abychom naše stránky mohli neustále zlepšovat dle toho, jak se naši čtenáři a uživatelé chovají a jaké mají preference.Technické uložení nebo přístup, který se používá výhradně pro anonymní statistické účely. Bez předvolání, dobrovolného plnění ze strany vašeho Poskytovatele internetových služeb nebo dalších záznamů od třetí strany nelze informace, uložené nebo získané pouze pro tento účel, obvykle použít k vaší identifikaci.
Marketing
Cookies používané k vytvoření uživatelských profilů za účelem zobrazování reklamy nebo sledování chování na webových stránkách pro podobné marketingové účely.