Začněte psát a výsledky vyhledávání se zobrazí zde...

Netflix zaznamenal ve 3. čtvrtletí solidní výsledky v oblasti zisků a nových předplatitelů

Netflix zaznamenal ve 3. čtvrtletí solidní výsledky v oblasti zisků a nových předplatitelů
Zdroj: depositphotos.com

Akcie Netflix stouply asi o 5 % (k 24. 10.) poté, co společnost zveřejnila výsledky za třetí čtvrtletí a ukázala investorům, že streamovací služba dokáže i nadále lákat nové předplatitele.

Čtvrtletní nárůst počtu předplatitelů o 4,4 milionu výrazně překonal očekávaných 3,84 milionu. Analytici očekávali, že se ke streamovací službě začnou hrnout uživatelé, protože začala nabízet množství obsahu, který byl kvůli pandemii odložen na druhou polovinu roku. Skutečný výsledek však byl ještě lepší. Následně Netflix uvedl, že ve 4. čtvrtletí očekává přírůstek dokonce 8,5 milionu předplatitelů.

“Jsme na neprobádaném území. Ve čtvrtém čtvrtletí přijde tolik obsahu, jako nikdy předtím, čímž si prošlapeme cestu, po které budeme pokračovat i do skvělého příštího roku,” uvedl ředitel Netflixu Reed Hastings ve videorozhovoru, který společnost poskytla po zveřejnění výsledků.

Poznámka

Zde jsou konkrétní čísla:

  • Zisk: 3,19 dolaru na akcii oproti očekávaným 2,56 dolaru na akcii.
  • Tržby: 7,48 miliardy dolarů odpovídající odhadům.
  • Celosvětový přírůstek předplatitelů: 4,4 milionu oproti odhadovaným 3,84 milionu

Netflix ve svém dopise investorům uvedl, že v průběhu roku 2022 plánuje normálnější harmonogram vydávání nových titulů, pokud opět nedojde ke zpoždění v souvislosti s covid-19.

Zdroj: netflix.com
Čtvrtletní přírůstek celosvětových předplatitelů. Třetí čtvrtletí každého roku jsou zobrazena tmavším odstínem
Čtvrtletní přírůstek celosvětových předplatitelů. Třetí čtvrtletí každého roku jsou zobrazena tmavším odstínem

Netflix rovněž oznámil, že bude používat nové metriky pro vykazování sledovanosti

Společnost začne vykazovat počet hodin zhlédnutí filmu či seriálu namísto počtu účtů, které se na daný titul dívaly. Například aktuálně nejnavštěvovanějším filmem společnosti je “Extraction”, přičemž 99 milionů účtů zhlédlo alespoň dvě minuty tohoto filmu během prvních 28 dnů na Netflixu. V budoucnu by se na prvním místě měl objevit film “Bird Box” s 282 miliony zhlédnutých hodin za prvních 28 dní.

Společnost v dopise investorům uvedla, že nové ukazatele odpovídají způsobu, jakým externí služby měří sledovanost televize, přičemž náležitě oceňují opakované sledování. Netflix se také zavázal, že bude pravidelněji zveřejňovat metriky jednotlivých titulů i mimo svou zprávu o hospodářských výsledcích.

Netflix také ocenil nejlepší pořad čtvrtletí “Squid Game” a uvedl, že jihokorejský dystopický seriál se stal jeho největším televizním pořadem vůbec. Společnost uvedla, že během prvních čtyř týdnů seriál sledovalo 142 milionů domácností po celém světě. Dokonce i Hastings měl na sobě během rozhovoru o výsledcích společnosti zelenou teplákovou soupravu, kterou pořad zpopularizoval.

Načítání
Načítání
Koupit akcie Netflix! Váš kapitál může být ohrožen*

Logo sponzora Koupit!

Netflix také informoval investory o svém nástupu do herního průmyslu. Společnost uvedla, že začala testovat své hry ve vybraných zemích. Hry budou součástí předplatného Netflixu a nebudou obsahovat žádné reklamy.

Společnost tak chce upoutat pozornost více uživatelů a konkurovat aktivitám, jako jsou sociální sítě, hraní videoher nebo čtení. Podělila se také o určitý vhled do této oblasti a uvedla, že když Facebook začátkem tohoto měsíce zažil globální výpadek, Netflix ve stejném období zaznamenal nárůst aktivity o 14 %.

Zapojení do hraní her by mohlo přimět uživatele Netflixu trávit na platformě více času mimo sledování tradičních pořadů nebo filmů.

Líbil se vám tento článek?
3
0

Autor

Publicista a aktivní investor s více než desetiletou praxí preferující strategii hodnotového investování.

O investování a finanční trhy se začal zajímat v roce 2013, kdy si prošel náročnou zkušeností jako aktivní denní obchodník. Tato negativní zkušenost vedla k hlubšímu studiu, které mu v následujících letech umožnilo dlouhodobě a úspěšně investovat.

Ve své strategii kombinuje pasivní a aktivní přístup s důrazem na akciové trhy. Inspiraci čerpá z metod Warrena Buffetta a Benjamina Grahama, stejně jako od českého investora Daniela Gladiše. Svým čtenářům předává nabyté vědomosti prostřednictvím článků zaměřených na investiční strategie, psychologii obchodování a analýzy jednotlivých akcií

„Největším nepřítelem investora jsou jeho vlastní emoce.“ – Benjamin Graham

Přečíst více

Sdílejte tento článek

Mohlo by vás zajímat

Diskuze (0 komentářů)

Připojte se k diskuzi

Tento článek zatím nikdo neokomentoval. Přihlašte se a buďte první! Napište svůj názor a zahajte diskuzi.