Akcie Netflix stouply asi o 5 % (k 24. 10.) poté, co společnost zveřejnila výsledky za třetí čtvrtletí a ukázala investorům, že streamovací služba dokáže i nadále lákat nové předplatitele.
Čtvrtletní nárůst počtu předplatitelů o 4,4 milionu výrazně překonal očekávaných 3,84 milionu. Analytici očekávali, že se ke streamovací službě začnou hrnout uživatelé, protože začala nabízet množství obsahu, který byl kvůli pandemii odložen na druhou polovinu roku. Skutečný výsledek však byl ještě lepší. Následně Netflix uvedl, že ve 4. čtvrtletí očekává přírůstek dokonce 8,5 milionu předplatitelů.
“Jsme na neprobádaném území. Ve čtvrtém čtvrtletí přijde tolik obsahu, jako nikdy předtím, čímž si prošlapeme cestu, po které budeme pokračovat i do skvělého příštího roku,” uvedl ředitel Netflixu Reed Hastings ve videorozhovoru, který společnost poskytla po zveřejnění výsledků.
Poznámka
Zde jsou konkrétní čísla:
Zisk: 3,19 dolaru na akcii oproti očekávaným 2,56 dolaru na akcii.
Tržby: 7,48 miliardy dolarů odpovídající odhadům.
Celosvětový přírůstek předplatitelů: 4,4 milionu oproti odhadovaným 3,84 milionu
Netflix ve svém dopise investorům uvedl, že v průběhu roku 2022 plánuje normálnější harmonogram vydávání nových titulů, pokud opět nedojde ke zpoždění v souvislosti s covid-19.
Netflix rovněž oznámil, že bude používat nové metriky pro vykazování sledovanosti
Společnost začne vykazovat počet hodin zhlédnutí filmu či seriálu namísto počtu účtů, které se na daný titul dívaly. Například aktuálně nejnavštěvovanějším filmem společnosti je “Extraction”, přičemž 99 milionů účtů zhlédlo alespoň dvě minuty tohoto filmu během prvních 28 dnů na Netflixu. V budoucnu by se na prvním místě měl objevit film “Bird Box” s 282 miliony zhlédnutých hodin za prvních 28 dní.
Společnost v dopise investorům uvedla, že nové ukazatele odpovídají způsobu, jakým externí služby měří sledovanost televize, přičemž náležitě oceňují opakované sledování. Netflix se také zavázal, že bude pravidelněji zveřejňovat metriky jednotlivých titulů i mimo svou zprávu o hospodářských výsledcích.
Netflix také ocenil nejlepší pořad čtvrtletí “Squid Game” a uvedl, že jihokorejský dystopický seriál se stal jeho největším televizním pořadem vůbec. Společnost uvedla, že během prvních čtyř týdnů seriál sledovalo 142 milionů domácností po celém světě. Dokonce i Hastings měl na sobě během rozhovoru o výsledcích společnosti zelenou teplákovou soupravu, kterou pořad zpopularizoval.
Netflix také informoval investory o svém nástupu do herního průmyslu. Společnost uvedla, že začala testovat své hry ve vybraných zemích. Hry budou součástí předplatného Netflixu a nebudou obsahovat žádné reklamy.
Společnost tak chce upoutat pozornost více uživatelů a konkurovat aktivitám, jako jsou sociální sítě, hraní videoher nebo čtení. Podělila se také o určitý vhled do této oblasti a uvedla, že když Facebook začátkem tohoto měsíce zažil globální výpadek, Netflix ve stejném období zaznamenal nárůst aktivity o 14 %.
Zapojení do hraní her by mohlo přimět uživatele Netflixu trávit na platformě více času mimo sledování tradičních pořadů nebo filmů.
Publicista a aktivní investor s více než desetiletou praxí preferující strategii hodnotového investování.
O investování a finanční trhy se začal zajímat v roce 2013, kdy si prošel náročnou zkušeností jako aktivní denní obchodník. Tato negativní zkušenost vedla k hlubšímu studiu, které mu v následujících letech umožnilo dlouhodobě a úspěšně investovat.
Ve své strategii kombinuje pasivní a aktivní přístup s důrazem na akciové trhy. Inspiraci čerpá z metod Warrena Buffetta a Benjamina Grahama, stejně jako od českého investora Daniela Gladiše. Svým čtenářům předává nabyté vědomosti prostřednictvím článků zaměřených na investiční strategie, psychologii obchodování a analýzy jednotlivých akcií
„Největším nepřítelem investora jsou jeho vlastní emoce.“ – Benjamin Graham
Abychom Vám mohli poskytnout co nejlepší služby, používáme různé technologie, mezi které patří i soubory cookies.
Váš souhlas s použitím těchto technologií nám umožní zpracovávat údaje, jako je Vaše chování při používání našeho webu. Díky tomu můžeme náš web dále zlepšovat. Nesouhlas nebo odvolání souhlasu může nepříznivě ovlivnit určité vlastnosti a funkce těchto webových stránek.
Technické
Vždy aktivní
Technické cookies jsou nezbytně nutné pro legitimní účel umožnění použití služby, kterou si náš čtenář nebo uživatel výslovně vyžádal navštívením stránek a není možné je vypnout.
Předvolby
Technické uložení nebo přístup je nezbytný pro legitimní účel ukládání preferencí, které nejsou požadovány odběratelem nebo uživatelem.
Statistiky
Cookies využívané výhradně pro statistické a analytické účely, abychom naše stránky mohli neustále zlepšovat dle toho, jak se naši čtenáři a uživatelé chovají a jaké mají preference.Technické uložení nebo přístup, který se používá výhradně pro anonymní statistické účely. Bez předvolání, dobrovolného plnění ze strany vašeho Poskytovatele internetových služeb nebo dalších záznamů od třetí strany nelze informace, uložené nebo získané pouze pro tento účel, obvykle použít k vaší identifikaci.
Marketing
Cookies používané k vytvoření uživatelských profilů za účelem zobrazování reklamy nebo sledování chování na webových stránkách pro podobné marketingové účely.
Diskuze (0 komentářů)
Tento článek zatím nikdo neokomentoval. Přihlašte se a buďte první! Napište svůj názor a zahajte diskuzi.