Začněte psát a výsledky vyhledávání se zobrazí zde...

Bonus až 2 000 Kč od mBank! Získejte peníze za platby a přilepšete si na Vánoce

Publikováno
Bonus až 2 000 Kč od mBank! Získejte peníze za platby a přilepšete si na Vánoce
Zdroj: Depositphotos.com

mBank po své loňské úspěšné předvánoční kampani představuje další bonusovou akci. Tentokrát se zaměřuje na podporu plateb prostřednictvím mobilu nebo chytrých hodinek, které nejenže jako banka dlouhodobě podporuje, ale také je na platební trh přinesla mezi prvními.

Co byste o bonusu Netradiční Vánoce měli vědět?
  • Bonus je možné získat až do výše 2 000 Kč
  • Akce platí od 16. října do 15. prosince 2023
  • Bonus mohou získat noví i stávající klienti

Banka mBank se dlouhodobě zaměřuje na motivování svých klientů k používání mobilních plateb a plateb prostřednictvím chytrých hodinek. Právě za platby skrze tato zařízení v rámci kampaně s názvem Netradiční Vánoce odmění mBank klienty bonusem až do výše 2 000 korun.

Tato akce je určena jak pro stávající, tak pro nové klienty mBank. Podmínky pro získání bonusu se ale pro tyto dvě skupiny klientů mírně liší. Akce platí od 16. října do 15. prosince 2023. 

Jak se liší podmínky pro nové i stávající klienty?

Noví klienti, kteří si u mBank založí účet (běžný účet mKonto), mohou získat zpět stejnou částku, jakou utratí prostřednictvím plateb mobilem nebo chytrými hodinkami (pomocí Apple Pay, Google Pay, Garmin pay, Fitbit Pay, Xiaomi Pay, SwatchPAY!), a to až do výše 2 000 korun. Za nové klienty jsou považováni ti, kteří neměli u mBank od 1. 1. 2022 do 15. října 2023 založený účet.

Stávající klienti mají možnost získat bonus prostřednictvím soutěže. Stačí se zaregistrovat vyplněním formuláře a zadat promo kód “Vánoce”. Zařadí se tak do losování, které mBank provádí každých 14 dní.

V tomto losování vybere banka 500 klientů, kteří získají mBank bonus ve výši odpovídající částce, kterou utratili pomocí mobilních plateb nebo plateb chytrými hodinkami, a to až do výše 2 000 korun.

 

Doplňující podmínky akce

Podmínkou je, aby byly platby provedené kartou vydanou k nově založenému mKontu, konkrétně prostřednictvím mobilu nebo hodinek. Platby musí být zaúčtovány do konce akce.

Pro obě skupiny klientů platí, že jsou vyloučené platby v sázkových společnostech, kasinech, společnostech poskytujících finanční, platební nebo pojišťovací služby (např. Revolut, Curve, Paypal), platby zprostředkované těmito společnostmi a platby u společností umožňující investice do cenných papírů a kryptoměn.

mBank bonus nelze kombinovat s jinými akcemi, které mBank pořádá pro nové klienty. Účastník kampaně “2 000 Kč za platby mobilem a hodinkami” nemůže zároveň získat odměnu jako nový doporučený klient v rámci akce “Doporučte mBank”. Kompletní informace k této kampani naleznete na webových stránkách banky mBank.

Líbil se vám tento článek?
3
1

Autor

Veronika se více než pět let specializuje na analýzu bankovního sektoru a finančních produktů, přičemž na základě toho připravuje podrobné recenze bank a jejich portfolia. Její výzkum v oblasti financí je základem pro její práci na portálu Finex, kde se zaměřuje na poskytování aktuálních a srozumitelných informací, a zvyšování finanční gramotnosti.

Tuto osvětu považuje za klíčovou pro lepší budoucnost jednotlivců i společnosti, a věří, že finanční vzdělání je základem pro finanční nezávislost. Jejím cílem je přispívat k podpoře zájmu o peníze a investice, nabízet čerstvé perspektivy a pomoci čtenářům lépe se orientovat v komplexních finančních tématech.

“Nejlepší investicí je ta do vlastního vzdělání. A právě finanční gramotnost je klíčem k finanční nezávislosti.”

Přečíst více

Sdílejte tento článek

Mohlo by vás zajímat

Diskuze (0 komentářů)

Připojte se k diskuzi

Tento článek zatím nikdo neokomentoval. Přihlašte se a buďte první! Napište svůj názor a zahajte diskuzi.

Recenze
TOP Nejlepší brokeři
Při obchodování CFD s tímto poskytovatelem ztrácí 77 % účtů retailových investorů peníze.
U 66,02 % retailových investorů došlo ke vzniku ztráty.
U 51 % retailových investorů došlo při obchodování CFD u této společnosti ke vzniku ztráty.
Při investování a obchodování hrozí ztráty. Vaše investice mohou stoupat i klesat a můžete získat zpět méně, než jste investovali.
U 64 % retailových investorů došlo ke vzniku ztráty.