Jennifer Bailey, viceprezidentka divize Apple Pay, se na konferenci v rozhovoru pro CNN rozpovídala o kryptoměnách. Podle ní mají kryptoměny zajímavý a dlouhodobý potenciál. Pustí se Apple do kryptoměn?
Viceprezidentka nic nevyvrátila ani úplně nepotvrdila
Na konferenci se především jednalo o již zmíněnou službu Apple Pay. Ta se před nedávnem dostala do podvědomí veřejnosti především kvůli nové Apple kartě a jejím pravidlům, jak o ni pečovat. Během rozhovoru však došlo i na otázku kryptoměn.
Ohledně tohoto tématu se viceprezidentka Jennifer Bailey vyjádřila optimisticky. Podle jejích slov má Apple kryptoměny v hledáčku a sleduje jejich vývoj. Navíc dodala, že pro něj představují zajímavý a dlouhodobý potenciál.
Že by šel Apple ve stopách ostatních gigantů?
V poslední době se mnoho gigantů, mezi které patří například Facebook, Telegram, JPMorgan anebo Square, začalo zajímat o kryptoměny. Proto není divu, že mnoho lidí očekává to samé od Applu. Ten se však nejspíše nebude chtít pouštět, jako ostatní společnosti, do tvorby vlastních tokenů. Facebook a další již zmíněné společnosti se totiž potýkají s problémy ohledně vydání svých vlastních kryptoměn.
Větší potenciál by Apple mohl vidět ve vývoji kryptopeněženek anebo propojení kryptoměn s již zmíněným Apple Pay. Apple navíc v únoru tohoto roku podal žádost ke Komisi pro cenné papíry (SEC), která obsahovala podrobnosti o zájmu společnosti o blockchain.
Mohl by Apple pomoct kryptoměnám?
Není pochyb, že stále více lidí má povědomí o kryptoměnách. K tomu napomáhají i média, která sem tam od času vypustí zprávu o Bitcoinu. Takovýto způsob však nemá dostatečnou sílu, aby přitáhl masy.
Apple však tuto sílu má a mohl by tak ke kryptoměnám přitáhnout mnohem více lidí. Podle statistik bylo během 12 let prodáno více než 1,5 miliardy iPhonů. Pokud by tedy Apple propojil svá zařízení s kryptoměnami, oslovil by tak více než 1 miliardu uživatelů.
Tím by se však okruh uživatelů nemusel uzavřít. Apple je totiž jednou z nejznámějších firem, což přináší i velký vliv. Jednoduše by tedy spojení kryptoměn a Applu mohlo odstartovat další vlnu jejich akceptace a přinést jim tak větší oblibu a možná i pevné místo v každodenním životě.
A jaký je váš názor? Najdou si kryptoměny cestu samy, anebo k tomu budou potřebovat trochu pomoct?
Milovnice a nadšenkyně do financí, investování a kryptoměn. O finančních, ale i technologicky laděných tématech píše již od roku 2016. Kromě akciových trhů s nadšením sleduje nejnovější trendy v oblasti startupů, ale i velkých hráčů v široké škále odvětví od e-commerce a AI až po elektromobilitu nejen ve světě, ale i v našem malém českém rybníčku.
Nikola se však věnuje i tématům spojených s bankovnictvím, pojišťovnictvím či půjčkami, jejichž recenzování věnuje podstatnou část svého času. Ve všech případech jí však záleží na tom, aby si její texty našly cestu nejen ke zkušeným čtenářům a investorům, ale i úplným nováčkům ve světě financí.
Abychom Vám mohli poskytnout co nejlepší služby, používáme různé technologie, mezi které patří i soubory cookies.
Váš souhlas s použitím těchto technologií nám umožní zpracovávat údaje, jako je Vaše chování při používání našeho webu. Díky tomu můžeme náš web dále zlepšovat. Nesouhlas nebo odvolání souhlasu může nepříznivě ovlivnit určité vlastnosti a funkce těchto webových stránek.
Technické
Vždy aktivní
Technické cookies jsou nezbytně nutné pro legitimní účel umožnění použití služby, kterou si náš čtenář nebo uživatel výslovně vyžádal navštívením stránek a není možné je vypnout.
Předvolby
Technické uložení nebo přístup je nezbytný pro legitimní účel ukládání preferencí, které nejsou požadovány odběratelem nebo uživatelem.
Statistiky
Cookies využívané výhradně pro statistické a analytické účely, abychom naše stránky mohli neustále zlepšovat dle toho, jak se naši čtenáři a uživatelé chovají a jaké mají preference.Technické uložení nebo přístup, který se používá výhradně pro anonymní statistické účely. Bez předvolání, dobrovolného plnění ze strany vašeho Poskytovatele internetových služeb nebo dalších záznamů od třetí strany nelze informace, uložené nebo získané pouze pro tento účel, obvykle použít k vaší identifikaci.
Marketing
Cookies používané k vytvoření uživatelských profilů za účelem zobrazování reklamy nebo sledování chování na webových stránkách pro podobné marketingové účely.
Diskuze (0 komentářů)
Tento článek zatím nikdo neokomentoval. Přihlašte se a buďte první! Napište svůj názor a zahajte diskuzi.