FinexAkcie3 technologické akcie, které nyní nakupují budoucí milionáři!
3 technologické akcie, které nyní nakupují budoucí milionáři!
Výprodeje na akciových trzích mohou vypadat děsivě, ale pro trpělivé investory představují zlatou příležitost – obzvlášť v technologickém sektoru. Na které akcie se vyplatí nyní zaměřit?
Akciový trh má v čase vzestupnou tendenci – to je příběh starý jako trh sám. Pokud si dostatečně oddálíte vývoj jakéhokoliv hlavního indexu, uvidíte to.
Takže navzdory tomu, jak volatilní nebo prudké se zdají být nedávné propady trhu, nejsou z celkového hlediska tak špatné,pokud máte čas je přečkat.
Ve skutečnosti tyto okamžiky vytvářejí skvělé příležitosti k nákupu, zejména vysoce kvalitních technologických akcií, které byly dříve nadhodnocené.
Nákup technologických akcií je však nyní spojen s výhradou, že investoři musí vzít v úvahu dvě makroekonomická rizika.
V nejbližší době by obchodní války mohly mít přímý dopad na společnosti závislé na prodeji hardwaru.
Pokud mezitím dojde ke zpomalení hospodářského růstu, mohlo by to ovlivnit širší okruh společností.
Přesto mohou investoři, kteří jsou s těmito riziky srozuměni, využít nedávného výprodeje k tomu, aby svá technologická portfolia doplnili o akcie, které se jim líbí a které jsou nyní možná podhodnocené.
Jak nakupovat při poklesu a zároveň se zaměřit na kvalitu a ocenění?
Navzdory nejistotě existují vhodné příležitosti, pokud se poohlédnete po společnostech, které budou pokračovat v inovacích a realizaci svých produktových cyklů – tyto společnosti vyjdou z tohoto období silnější.
To platí zejména pro podniky budující umělou inteligenci a cloudovou infrastrukturu – například společnosti Nvidia, Alphabet a Microsoft.
Vývoj ceny akcií Nvidia, Alphabet a Microsoft od začátku roku
Nejsou imunní vůči cyklickým protivětrům, ale patří mezi ty, které stále inovují a investují do technologií. Vytvářejí velkou hodnotu pro své zákazníky, což může časem přispět k vytváření další hodnoty pro akcionáře.
Bez ohledu na tržní podmínky nechcete být býkem ani medvědem, ale spíše zůstat dostatečně neutrální, abyste byli flexibilní.
Současná volatilita může být vaším přítelem nebo nepřítelem – záleží jen na tom, jak na ni budete reagovat.
Investor například může využít některý z nástrojů technické analýzy, aby určil, kde nastavit nákupní příkazy. Jedním z nich je identifikace úrovní supportu a rezistence ceny akcie.
Příkladem využitý úrovně rezistence mohou být akcie Microsoft, které se v dubnu několikrát odrazily od hodnoty 350 USD.
V pátek ukončily obchodování na ceně kolem 392 USD, investoři si však mohou nastavit nákupní příkazy v blízkosti zhruba 370 USD a nakoupit akcie, až se cena stáhne ze současných úrovní.
Pokud byste chtěli jít ještě o krok dál, můžete si také nastavit některé prodejní příkazy, pokud se akcie přiblíží k bodu rezistence nebo překročí 400 USD.
Nezapomínejte na hojně vzpomínanou diverzifikaci
Diverzifikace se tradičně provádí napříč různými třídami aktiv, ale lze ji provádět i v rámci technologických akcií.
Technologičtí investoři mají tendenci být příliš nadšení z jedné akcie, jako je Nvidia – což může velmi dobře fungovat na býčím trhu, ale ne tak dobře na volatilním trhu.
Přidání méně volatilních technologických akcií může vyrovnat celkové riziko portfolia.
Zde se opět můžeme vrátit k Microsoftu, který se jeví jako skvělý příklad akcie, která zaznamenala menší volatilitu než mnoho jejích kolegů z “velkolepé sedmičky”.
Info
Existuje jednoduchá metrika, kterou mohou investoři použít k nalezení dalších akcií s nižší volatilitou, a ta se nazývá beta.
Ta měří, jak volatilní je daná akcie ve vztahu k celkovému akciovému trhu:
Pokud je hodnota 1, znamená to, že odpovídá volatilitě trhu,
hodnota nad 1 znamená, že je volatilnější,
hodnota pod 1 znamená, že je méně volatilní.
Například akcie Nvidia mají v současné době na základě posledních 90 dnů hodnotu beta 1,97 bodu, což je známka vysoké volatility.
Mezitím mají akcie Microsoft betu 0,92, což znamená, že jsou méně volatilní než širší trh.
Staňte se součástí naší investiční rodiny na Discordu
Naše komunita je místem, kde se setkávají nováčci i vášniví obchodníci a zkušení investoři. Sdílejte své obchodní tipy, strategie a bavte se o aktuálních událostech na trzích. Každý den je novou příležitostí a každý člen naší komunity může přinést jedinečný pohled na svět financí.
Připojte se k nám a objevte sílu kolektivní moudrosti, která vám pomůže dosáhnout vašich investičních cílů. S námi není obchodování jen o číslech, ale o společenství, které vám dává klíč k úspěchu!
Publicista a aktivní investor s více než desetiletou praxí preferující strategii hodnotového investování.
O investování a finanční trhy se začal zajímat v roce 2013, kdy si prošel náročnou zkušeností jako aktivní denní obchodník. Tato negativní zkušenost vedla k hlubšímu studiu, které mu v následujících letech umožnilo dlouhodobě a úspěšně investovat.
Ve své strategii kombinuje pasivní a aktivní přístup s důrazem na akciové trhy. Inspiraci čerpá z metod Warrena Buffetta a Benjamina Grahama, stejně jako od českého investora Daniela Gladiše. Svým čtenářům předává nabyté vědomosti prostřednictvím článků zaměřených na investiční strategie, psychologii obchodování a analýzy jednotlivých akcií
„Největším nepřítelem investora jsou jeho vlastní emoce.“ – Benjamin Graham
Abychom Vám mohli poskytnout co nejlepší služby, používáme různé technologie, mezi které patří i soubory cookies.
Váš souhlas s použitím těchto technologií nám umožní zpracovávat údaje, jako je Vaše chování při používání našeho webu. Díky tomu můžeme náš web dále zlepšovat. Nesouhlas nebo odvolání souhlasu může nepříznivě ovlivnit určité vlastnosti a funkce těchto webových stránek.
Technické
Vždy aktivní
Technické cookies jsou nezbytně nutné pro legitimní účel umožnění použití služby, kterou si náš čtenář nebo uživatel výslovně vyžádal navštívením stránek a není možné je vypnout.
Předvolby
Technické uložení nebo přístup je nezbytný pro legitimní účel ukládání preferencí, které nejsou požadovány odběratelem nebo uživatelem.
Statistiky
Cookies využívané výhradně pro statistické a analytické účely, abychom naše stránky mohli neustále zlepšovat dle toho, jak se naši čtenáři a uživatelé chovají a jaké mají preference.Technické uložení nebo přístup, který se používá výhradně pro anonymní statistické účely. Bez předvolání, dobrovolného plnění ze strany vašeho Poskytovatele internetových služeb nebo dalších záznamů od třetí strany nelze informace, uložené nebo získané pouze pro tento účel, obvykle použít k vaší identifikaci.
Marketing
Cookies používané k vytvoření uživatelských profilů za účelem zobrazování reklamy nebo sledování chování na webových stránkách pro podobné marketingové účely.
Diskuze (0 komentářů)
Tento článek zatím nikdo neokomentoval. Přihlašte se a buďte první! Napište svůj názor a zahajte diskuzi.