Akcie Garmin se ve středu vyšplhaly na historické maximum poté, co výsledky společnosti za čtvrté čtvrtletí a celoroční výhled překonaly očekávání analytiků.
Výrobce navigačních a fitness zařízení vykázal za čtvrté čtvrtletí loňského roku zisk na akcii (EPS) ve výši 2,41 USD, což představuje 40% nárůst oproti předchozímu roku. Tržby vzrostly o 23 % na 1,82 miliardy dolarů.
Růstu tržeb o 31 % v divizi Garmin zaměřené na fitness – odráží rostoucí poptávku po nositelných zařízeních a chytrých hodinkách.
Růstu o 30 % v segmentu automobilových originálních dílů (OEM – original equipment manufacturer).
Růstu o 29 % v outdoorovém segmentu – zvýšená poptávka po outdoor zařízeních souvisí s trendem zdravého a aktivního životního stylu.
Následoval 9% nárůst v leteckém průmyslu a 5% vzestup v námořní divizi.
Díky těmto výsledkům dosáhly celoroční tržby společnosti rekordní výše 6,3 miliardy USD.
Generální ředitel Cliff Pemble připsal úspěch společnosti robustní produktové řadě a uvedl, že má Garmin na příští rok připraveno uvedení mnoha produktů na trh. Nové produkty přitom mohou dále podpořit růst tržeb a posílit inovační image firmy
Společnost uvedla, že pro fiskální rok 2025 očekává zisk na akcii ve výši 7,80 USD a tržby ve výši 6,8 miliardy USD, což je nad odhady analytiků.
Akcie Garmin během středeční obchodní seance vzrostly o více než 12 % na 242 USD poté, co na začátku seance stanovily nový intradenní rekord na úrovni 246,40 USD.
Hodnota akcií se za posledních 12 měsíců téměř zdvojnásobila.
Staňte se součástí naší investiční rodiny na Discordu
Naše komunita je místem, kde se setkávají nováčci i vášniví obchodníci a zkušení investoři. Sdílejte své obchodní tipy, strategie a bavte se o aktuálních událostech na trzích. Každý den je novou příležitostí a každý člen naší komunity může přinést jedinečný pohled na svět financí.
Připojte se k nám a objevte sílu kolektivní moudrosti, která vám pomůže dosáhnout vašich investičních cílů. S námi není obchodování jen o číslech, ale o společenství, které vám dává klíč k úspěchu!
Publicista a aktivní investor s více než desetiletou praxí preferující strategii hodnotového investování.
O investování a finanční trhy se začal zajímat v roce 2013, kdy si prošel náročnou zkušeností jako aktivní denní obchodník. Tato negativní zkušenost vedla k hlubšímu studiu, které mu v následujících letech umožnilo dlouhodobě a úspěšně investovat.
Ve své strategii kombinuje pasivní a aktivní přístup s důrazem na akciové trhy. Inspiraci čerpá z metod Warrena Buffetta a Benjamina Grahama, stejně jako od českého investora Daniela Gladiše. Svým čtenářům předává nabyté vědomosti prostřednictvím článků zaměřených na investiční strategie, psychologii obchodování a analýzy jednotlivých akcií
„Největším nepřítelem investora jsou jeho vlastní emoce.“ – Benjamin Graham
Abychom Vám mohli poskytnout co nejlepší služby, používáme různé technologie, mezi které patří i soubory cookies.
Váš souhlas s použitím těchto technologií nám umožní zpracovávat údaje, jako je Vaše chování při používání našeho webu. Díky tomu můžeme náš web dále zlepšovat. Nesouhlas nebo odvolání souhlasu může nepříznivě ovlivnit určité vlastnosti a funkce těchto webových stránek.
Technické
Vždy aktivní
Technické cookies jsou nezbytně nutné pro legitimní účel umožnění použití služby, kterou si náš čtenář nebo uživatel výslovně vyžádal navštívením stránek a není možné je vypnout.
Předvolby
Technické uložení nebo přístup je nezbytný pro legitimní účel ukládání preferencí, které nejsou požadovány odběratelem nebo uživatelem.
Statistiky
Cookies využívané výhradně pro statistické a analytické účely, abychom naše stránky mohli neustále zlepšovat dle toho, jak se naši čtenáři a uživatelé chovají a jaké mají preference.Technické uložení nebo přístup, který se používá výhradně pro anonymní statistické účely. Bez předvolání, dobrovolného plnění ze strany vašeho Poskytovatele internetových služeb nebo dalších záznamů od třetí strany nelze informace, uložené nebo získané pouze pro tento účel, obvykle použít k vaší identifikaci.
Marketing
Cookies používané k vytvoření uživatelských profilů za účelem zobrazování reklamy nebo sledování chování na webových stránkách pro podobné marketingové účely.