FinexAkcieProč AMD, Intel, Samsung a další giganti potřebují ke svému úspěchu Apple?
Proč AMD, Intel, Samsung a další giganti potřebují ke svému úspěchu Apple?
Apple oznámil plány na zavedení funkcí Apple Intelligence do svých zařízení, což přinese revoluci v používání AI pro spotřebitele. Tato inovace může přilákat pozornost uživatelů a změnit celý technologický trh.
Vše od Macu po iPad a iPhone (ale kupodivu ne nedávno vydaný Vision Pro nebo stárnoucí HomePod či Apple TV) bude integrovat některé aspekty funkcí “Apple Intelligence”, které jsou naplánovány na konec letošního podzimu.
Ačkoli se to může zdát neintuitivní, celý ekosystém počítačů a smartphonů s umělou inteligencí fandí Applu, aby uspěl. AMD, Intel a Qualcomm potřebují, aby snaha Applu zafungovala, aby mohly prodávat čipy.
Jeho úspěch však potřebují i konkurenti včetně Samsungu.
Jihokorejský výrobce chytrých telefonů a dalších společnosti, které prodávají vlastní hardware, jako jsou Dell Technologies, HP a Lenovo, potřebují úspěch Applu, aby mohly s úspěchem spotřebitelům prodávat vlastní zařízení a služby.
Proč tolik konkurentů sleduje Apple v této oblasti?
Jde o to, aby se umělá inteligence stala něčím, co spotřebitelé chtějí – spíše než něčím, čeho se obávají.
Jak k tomu Apple přispěje? Slogan Apple Intelligence přímo míří tam, kde podle Applu zbytek spotřebitelského trhu selhal: na jednoduchost.
Apple Intelligence, označovaná jako “AI pro nás ostatní”, chce využít své zcela vertikální integrace produktů (od polovodičů přes zařízení až po software a dokonce i nejoblíbenější aplikace na těchto platformách) k vytvoření nejrobustnějšího a přímo použitelného souboru funkcí umělé inteligence pro spotřebitele.
Nikdo nepůsobí na trh tak jako Apple, a přestože funkce Apple Intelligence jsou dnes spotřebitelům k dispozici prostřednictvím různých služeb včetně OpenAI ChatGPT, Microsoft Copilot a Google Gemini, Apple z nich může udělat mainstream a součást každodenní práce uživatelů iPhonů a Maců.
Nic z toho není převratné, pokud jste v uplynulém půlroce sledovali vývoj umělé inteligence.
Pro všechny ostatní však může být Apple vstupní branou k pochopení a přijetí AI.
Apple dělá to, co dělá prakticky vždy
Výrobce iPhonů vykresluje co nejjasnější obraz výhod pro zákazníky u funkce a technologie, kterou možná nevymyslel nebo neuvedl na trh jako první.
Ukázky, jak Apple Intelligence změní používání iPhonů a MacBooků, vykreslují obraz toho, jak může AI začít zlepšovat zážitky napříč všemi spotřebitelskými zařízeními.
Je to něco, co Apple za desetiletí vydávání iPhonů zdokonalil:
Formování technologií a funkcí, které mohly být představeny například společností Samsung nebo Microsoft do něčeho dostatečně zajímavého a odlišného, aby to vzbudilo zájem obrovského publika, které má v oblasti spotřebitelských technologií.
Bylo by snadné říci, že Microsoft Windows nebo Google Android od Alphabetu již “prohrály” bitvu o spotřebitelskou umělou inteligenci, ale ve skutečnosti normalizace těchto druhů funkcí a nové metody interakce s uživateli společnosti Apple pomáhají zlepšit šance pro všechny.
Apple může normalizovat nejkontroverznější část spotřebitelské revoluce v oblasti umělé inteligence:
Hlubší a osobnější shromažďování a využívání dat.
Apple Intelligence závisí na podstatně důkladnějším porozumění uživateli, včetně zálib a toho, co nemá rád, rozvrhů, zpráv, e-mailů, skupin přátel a nákupů.
Pokud chcete skutečně užitečného a přesvědčivého asistenta s umělou inteligencí, musí umělá inteligence znát všechny vaše události a vztahy.
Jakmile masové publikum překoná tuto obavu – podobně jako jsme si vypěstovali důvěru v poskytování informací o platebních kartách online – a prokáže, že lze rozumně zachovat bezpečnost a soukromí, pak se spotřebitelská AI rozjede a zvýší prodeje a příjmy všech výrobců notebooků i chytrých telefonů.
Uvažujete o investování do akcií? Zvážit můžete některého z námi recenzovaných brokerů:
U 51 % retailových investorů došlo při obchodování CFD u této společnosti ke vzniku ztráty.
Staňte se součástí naší investiční rodiny na Discordu
Naše komunita je místem, kde se setkávají nováčci i vášniví obchodníci a zkušení investoři. Sdílejte své obchodní tipy, strategie a bavte se o aktuálních událostech na trzích. Každý den je novou příležitostí a každý člen naší komunity může přinést jedinečný pohled na svět financí.
Připojte se k nám a objevte sílu kolektivní moudrosti, která vám pomůže dosáhnout vašich investičních cílů. S námi není obchodování jen o číslech, ale o společenství, které vám dává klíč k úspěchu!
Publicista a aktivní investor s více než desetiletou praxí preferující strategii hodnotového investování.
O investování a finanční trhy se začal zajímat v roce 2013, kdy si prošel náročnou zkušeností jako aktivní denní obchodník. Tato negativní zkušenost vedla k hlubšímu studiu, které mu v následujících letech umožnilo dlouhodobě a úspěšně investovat.
Ve své strategii kombinuje pasivní a aktivní přístup s důrazem na akciové trhy. Inspiraci čerpá z metod Warrena Buffetta a Benjamina Grahama, stejně jako od českého investora Daniela Gladiše. Svým čtenářům předává nabyté vědomosti prostřednictvím článků zaměřených na investiční strategie, psychologii obchodování a analýzy jednotlivých akcií
„Největším nepřítelem investora jsou jeho vlastní emoce.“ – Benjamin Graham
Abychom Vám mohli poskytnout co nejlepší služby, používáme různé technologie, mezi které patří i soubory cookies.
Váš souhlas s použitím těchto technologií nám umožní zpracovávat údaje, jako je Vaše chování při používání našeho webu. Díky tomu můžeme náš web dále zlepšovat. Nesouhlas nebo odvolání souhlasu může nepříznivě ovlivnit určité vlastnosti a funkce těchto webových stránek.
Technické
Vždy aktivní
Technické cookies jsou nezbytně nutné pro legitimní účel umožnění použití služby, kterou si náš čtenář nebo uživatel výslovně vyžádal navštívením stránek a není možné je vypnout.
Předvolby
Technické uložení nebo přístup je nezbytný pro legitimní účel ukládání preferencí, které nejsou požadovány odběratelem nebo uživatelem.
Statistiky
Cookies využívané výhradně pro statistické a analytické účely, abychom naše stránky mohli neustále zlepšovat dle toho, jak se naši čtenáři a uživatelé chovají a jaké mají preference.Technické uložení nebo přístup, který se používá výhradně pro anonymní statistické účely. Bez předvolání, dobrovolného plnění ze strany vašeho Poskytovatele internetových služeb nebo dalších záznamů od třetí strany nelze informace, uložené nebo získané pouze pro tento účel, obvykle použít k vaší identifikaci.
Marketing
Cookies používané k vytvoření uživatelských profilů za účelem zobrazování reklamy nebo sledování chování na webových stránkách pro podobné marketingové účely.
Diskuze (0 komentářů)
Tento článek zatím nikdo neokomentoval. Přihlašte se a buďte první! Napište svůj názor a zahajte diskuzi.