Finanční trhy mě doslova okouzlily, nejvíce pak kryptoměny, kde stojíme na počátku něčeho naprosto revolučního v oblasti finančnictví.
Přináším analýzy, denní zprávy a komentáře k aktuálnímu dění.
Pokud máte pocit, že kryptoměnová burza Crypto.com je k vidění na každém rohu, tak to není jen pocit, ale fakt. Společnost stojící za burzou se totiž rozhodla k další obrovské investici na poli marketingu a v úterý oznámila, že se stane oficiálním sponzorem mistrovství světa ve fotbale 2022.
https://t.co/vCNztATSCO is proud to be the first crypto trading platform sponsor of the FIFA World Cup Qatar 2022 🏆
See you in Qatar! @fifaworldcup #worldcuphttps://t.co/vYZjDA1BMZ pic.twitter.com/ppFfkEG6q2
— Crypto.com (@cryptocom) March 23, 2022
Burza v úterní tiskové zprávě uvedla, že obsluhuje více než 10 milionů zákazníků a má přes 4 000 zaměstnanců na pobočkách po Americe, Evropě a Asii.
Podle podrobností vyplývajících z dohody se Crypto.com objeví na reklamních tabulích uvnitř stadionů turnaje i mimo fotbalová hřiště. Vzhledem k tomu, že se mistrovství světa ve fotbale účastní národní týmy ze všech koutů světa, nabízí turnaj kryptoměnové burze vzácnou příležitost oslovit miliardy lidí na nepřeberném množství mezinárodních trhů.
Podle FIFA dosáhlo finále mistrovství světa ve fotbale 2018 mezi Francií a Chorvatskem průměrné sledovanosti 517 milionů diváků v přímém přenosu, přičemž během 90 minut si ho naladilo více než 1,1 miliardy lidí. Toto je obrovská masa lidí, která okem spatří některé z reklamních inzercí kryptoměnové burzy. Kolik za dohodu firma zaplatila není známo.
Dohoda také poukazuje na rostoucí propojení mezi firmami v oblasti kryptoměn a multimiliardovým sportovním odvětvím. Několik začínajících společností zabývajících se digitálními aktivy, jako je singapurská Crypto.com a FTX, uzavřelo dohody se sportovními organizacemi v mnoha kategoriích jako je fotbal, bojová umění, dostihy a basketbal.
“Prostřednictvím partnerství s FIFA budeme i nadále využívat naši platformu inovativními způsoby, aby Crypto.com mohla pohánět budoucnost nejvýznamnějších sportů a zážitků fanoušků po celém světě,” řekl CEO burzy, Kris Marszalek.
Kay Madati, obchodní ředitel FIFA, dodal, že řídící orgán fotbalu považuje kryptoměnovou burzu za klíčového partnera pro podporu sportovních inovací prostřednictvím digitálních řešení. Také dodal: “Crypto.com již prokázala odhodlání podporovat týmy a ligy nejvyšší úrovně, významné události a ikonická sportoviště po celém světě. A neexistuje žádná větší organizace nebo událost s větším kulturním dosahem i dopadem než FIFA.”
Také by bylo dobré připomenout, kde ještě je platforma vidět. Peněz na marketing si burza vyčleňuje opravdu dost, minulý rok v listopadu oznámila zajištění práv na přejmenování arény “Staples Center” v Los Angeles, která je domovem NBA Lakers či Kings z NHL, na “Crypto.com Arena” na příštích 20 let. Dohoda má údajně hodnotu neskutečných 700 milionů dolarů.
Poznámka: Nicméně ani peněz na rozšiřování oblasti působení není málo. Crypto.com koupila americké burzy North American Derivatives Exchange a Small Exchange za dalších 216 milionů dolarů. Burza tak chce nabízet zákazníkům důvěryhodnou, bezpečnou a regulovanou platformu pro dosažení finanční nezávislosti.
Dále na začátku roku 2022 utratila opět miliony dolarů za umístění reklamy na Super Bowl. Společnost také uzavřela smlouvu s populární bojovou soutěží Ultimate Fighting Championship (UFC), kdy na vlastním tržišti nabízí krátká videa ve formě NFT představující jednotlivé soutěžící.
Burza Crypto.com drží spolu s Binance dominantní postavení na poli kryptoměnových debetních karet, neboť jako jediné dvě platformy nabízí až 8% cashback z hodnoty transakce při provedeném nákupu. Samozřejmě se vrácení finančních prostředků z nákupu neobejde bez podmínek, které můžete vidět níže na obrázku.
K získání té nejvyšší úrovně zvané Obsidian musíte disponovat tokenem CRO v celkové hodnotě přesahující 350 000 EUR, kdy tento obnos musí zůstat nastakovaný po dobu 6 měsíců a až poté můžete uplatnit cashback. Pokud nechcete investovat do kryptoměn, budete si muset vystačit s Midnight Blue kartou poskytující vrácení peněz ve výši 1 %. Pro další informace o všech bonusech můžete navštívit přehled na stránkách burzy.
Cashback následně dostáváte v CRO tokenech, takže si klidně můžete tokeny vydělat utrácením a teprve pak je zamknout a kartu povýšit. Pokud si říkáte, že odměna je v takovém tokenu k ničemu, tak se nemusíte obávat. CRO můžete přímo na platformě směnit na jinou kryptoměnu, třeba Bitcoin, nebo i na některou fiat měnu.
Finanční trhy mě doslova okouzlily, nejvíce pak kryptoměny, kde stojíme na počátku něčeho naprosto revolučního v oblasti finančnictví.
Přináším analýzy, denní zprávy a komentáře k aktuálnímu dění.
Diskuze (0 komentářů)
Tento článek zatím nikdo neokomentoval. Přihlašte se a buďte první! Napište svůj názor a zahajte diskuzi.