FinexAkcie4 nejlepší AI akcie, do kterých nyní můžete investovat!
4 nejlepší AI akcie, do kterých nyní můžete investovat!
GitLab, Salesforce, ServiceNow a Adobe pomocí AI úspěšně mění svět softwaru jako služby (SaaS). Podívejte se, jaké inovace přinášejí a jaký mají potenciál pro investory!
Salesforce (CRM), dominantní hráč v oblasti řízení vztahů se zákazníky, se se svou platformou Agentforce odvážně pouští do inovací v oblasti digitální pracovní síly.
Od svého uvedení na trh získala Agentforce více než 4 000 platících zákazníků, což svědčí o jejích slibných vyhlídkách.
Strategie Salesforce zahrnuje sjednocení aplikací, dat, automatizace a metadat do jediného rámce nazvaného ADAM.
Tento rámec pohání digitální pracovní sílu a nabízí předpřipravené agenty a nástroje bez kódování pro vytváření AI agentů.
Nový cenový model založený na spotřebě se přizpůsobuje výsledkům zákazníků a jeho cílem je zvýšit přijetí a spokojenost.
Díky těmto inovacím má Salesforce dobrou pozici pro to, aby si udržela vedoucí postavení v oblasti digitální pracovní síly.
Společnost Adobe (ADBE) je jednou z těch, které se s úspěchem daří integrovat AI do svých tradičních produktů.
Model generativní AI Firefly umožňuje uživatelům vytvářet obsah na základě textových podnětů a zvyšuje kreativitu nástrojů, jako je Photoshop.
Poskytuje ochranu duševního vlastnictví, což je pro podniky obávající se právních problémů zásadní.
Integrace AI Adobe se rozšiřuje i na řešení Document Cloud a Express a pomáhá uživatelům při tvorbě obsahu, analýze dokumentů a automatizaci marketingu.
S produkty Acrobat a Express, které dosáhly 700 milionů aktivních uživatelů měsíčně a 15% nárůstu příjmů z předplatného, vykazuje společnost Adobe solidní růst.
Ačkoli růst Adobe nelze označit za explozivní, díky důsledné integraci umělé inteligence v současnosti platí za solidní investici.
Chcete investovat do akcií GitLab, Adobe, Salesforce či ServiceNow? Vyzkoušejte některého z následujících brokerů:
U 66,02 % retailových investorů došlo ke vzniku ztráty.
Poslouchejte naše podcasty, ať vám nic neunikne!
Víte, že máme dva podcasty? V krátkém podcastu Burza s odstupem každý týden odhalujeme to nejzajímavější, co se na finančních trzích stalo.
Dvakrát do měsíce si pak můžete poslechnout podcast Kam tečou peníze, kde se do hloubky věnujeme ekonomice, politice a tomu do jakých finančních aktiv může být zajímavé investovat.
Získejte díky těmto podcastům exkluzivní pohled na investiční strategie a naučte se, jak správně investovat a nakládat s osobními financemi.
Odebírejte a poslouchejte tyto podcasty, ať vám nic zajímavého neunikne.
Redaktor a investor s více než sedmiletou praxí, proponent dlouhodobého investování, velký fanoušek investičního mága Petera Lynche.
O svět investování se začal zajímat v roce 2017, kdy si stejně jako spousta dalších prošel fází aktivního tradingu v oblasti Forexu. Tato osobní zkušenost jej transformovala v dlouhodobého investora a studenta strategií, na kterých stojí investiční přístupy Warrena Buffetta a Benjamina Grahama.
Bogdan je přesvědčený, že úspěch na finančních trzích si musíte zasloužit pílí a svědomitým přístupem. Příslib finanční nezávislosti za to však stojí.
„The person that turns over the most rocks wins the game. And that’s always been my philosophy.“ – Peter Lynch.
Abychom Vám mohli poskytnout co nejlepší služby, používáme různé technologie, mezi které patří i soubory cookies.
Váš souhlas s použitím těchto technologií nám umožní zpracovávat údaje, jako je Vaše chování při používání našeho webu. Díky tomu můžeme náš web dále zlepšovat. Nesouhlas nebo odvolání souhlasu může nepříznivě ovlivnit určité vlastnosti a funkce těchto webových stránek.
Technické
Vždy aktivní
Technické cookies jsou nezbytně nutné pro legitimní účel umožnění použití služby, kterou si náš čtenář nebo uživatel výslovně vyžádal navštívením stránek a není možné je vypnout.
Předvolby
Technické uložení nebo přístup je nezbytný pro legitimní účel ukládání preferencí, které nejsou požadovány odběratelem nebo uživatelem.
Statistiky
Cookies využívané výhradně pro statistické a analytické účely, abychom naše stránky mohli neustále zlepšovat dle toho, jak se naši čtenáři a uživatelé chovají a jaké mají preference.Technické uložení nebo přístup, který se používá výhradně pro anonymní statistické účely. Bez předvolání, dobrovolného plnění ze strany vašeho Poskytovatele internetových služeb nebo dalších záznamů od třetí strany nelze informace, uložené nebo získané pouze pro tento účel, obvykle použít k vaší identifikaci.
Marketing
Cookies používané k vytvoření uživatelských profilů za účelem zobrazování reklamy nebo sledování chování na webových stránkách pro podobné marketingové účely.