FinexAkcie3 akcie s ohromujícím potenciálem, které mohou překonat Amazon
3 akcie s ohromujícím potenciálem, které mohou překonat Amazon
Amazon patří mezi nejúspěšnější akcie historie, ale experti nyní upozorňují na tři tituly, které by mohly přinést ještě zajímavější výnosy. Podívejte se, o které podniky se jedná!
Při pohledu do historie je nad slunce jasné, že se Amazon (AMZN) řadí do elitního klubu nejlepších akciových titulů historie.
Vždyť od doby, kdy v roce 1997 proběhlo jeho IPO, podnik založený Jeffem Bezosem připsal více než 270 000 %!
Společnost v současnosti platí za zavedeného giganta, který kromě online tržiště, jež jej proslavilo, diverzifikuje své aktivity do mnoha lukrativních odvětví.
Trh ale nikdy nespí a nikdo nemá žádnou záruku, že vítězové z dob minulých budou vítězit i v budoucnu.
Pojďme se proto podívat na 3 slibné akcie, u nichž se experti domnívají, že by investorům v dohledné době mohly přinést větší výnosy než Amazon!
O Shopify (SHOP) se někdy říká, že je to vlastně anti-Amazon, neboť nabízí značkám jedinečnou platformu pro správu jejich e-commerce.
Současné tendence hrají podniku do karet – stále více firem upřednostňuje vlastní internetové obchody před tržištěm Amazonu, které je značně přeplněné.
V loňském roce platforma Shopify v přibližně 5 milionech obchodů zprostředkovala prodeje v hodnotě 292,3 miliardy USD.
To společnosti přineslo tržby ve výši 8,9 miliardy USD a čistý zisk na úrovni 1,1 miliardy USD.
Tržby podniku meziročně vzrostly o 24 %, zatímco příjmy o 26 %.
Analytici tvrdí, že má Shopify spoustu prostoru pro další růst, neboť podíl online obchodů na celkových maloobchodních výdajích v USA dosahuje jen 16 %.
S tím, jak stále více zákazníků začíná upřednostňovat online nakupování, by tak Shopify mohla čekat skrz naskrz slibná budoucnost.
Průzkum kosmu se opět dostává do popředí zájmu investorů a spolu s ním i Rocket Lab USA (RKLB), společnost, jež nabízí nízkonákladové vesmírné lety.
Podnik má za sebou 64 úspěšných startů své rakety Electron.
Na oběžnou dráhu vynesla 225 malých satelitů.
Tento úspěch staví společnost do pozice klíčového hráče na trhu s malými družicemi, které mají zásadní význam pro telekomunikace a další odvětví.
Ambice Rocket Lab ale svět malých satelitů přesahují, a to díky vývoji rakety Neutron.
Tato středně těžká raketa může dopravit náklad o hmotnosti až 1 500 kilogramů na místa určení, jako je Mars nebo Venuše.
Přestože podnik ještě není ziskový, jeho budoucnost vypadá slibně – experti předpokládají, že trh se satelity v nejbližších letech vzroste na sedminásobek.
To by odpovídalo roční míře růstu na úrovni 14,6 %, což z Rocket Lab USA potenciálně činí zajímavou investiční příležitost, byť trochu rizikovější.
Společnost Carvana (CVNA), důležitý hráč na trhu s ojetými automobily, proslula svým inovativním přístupem k prodeji aut.
Navzdory svému zásadnímu významu Carvana odhaduje, že ovládá pouze asi 1 % tohoto odvětví v USA, což dokládá, že rozhodně má kam růst.
Strategie společnosti nyní spočívá ve využívání technologií a marketingu k tomu, aby konsolidovala svou tržní pozici a ukrojila si větší kus tržního koláče.
Tržby podniku se v roce 2024 odrazily ode dna a dosáhly 13,7 miliardy USD, což představuje 27% nárůst oproti předchozímu roku.
K tomuto růstu dochází ve světle Trumpových cel na nové automobily a díly, což je pro trh s ojetinami pozitivní stimul.
Vzhledem k tomu, že průměrné stáří automobilů na amerických silnicích je nyní 12,8 roku, budou spotřebitelé brzy nuceni své stárnoucí vozy nahradit, což poptávku po ojetých automobilech ještě zvýší.
V tomto případě ale nutno podotknout, že si značného potenciálu společnosti Carvana všímají i ostatní investoři, kteří vyhnali cenu akcií podniku k maximům.
Investoři by mohli před investicí zvážit, zda nepočkat na mírný pokles, nicméně růstový potenciál v tomto případě zůstává značný.
Chcete investovat do akcií Shopify, Rocket Lab USA nebo Carvana? Vyzkoušejte některého z následujících brokerů!
U 66,02 % retailových investorů došlo ke vzniku ztráty.
Staňte se součástí naší investiční rodiny na Discordu
Naše komunita je místem, kde se setkávají nováčci i vášniví obchodníci a zkušení investoři. Sdílejte své obchodní tipy, strategie a bavte se o aktuálních událostech na trzích. Každý den je novou příležitostí a každý člen naší komunity může přinést jedinečný pohled na svět financí.
Připojte se k nám a objevte sílu kolektivní moudrosti, která vám pomůže dosáhnout vašich investičních cílů. S námi není obchodování jen o číslech, ale o společenství, které vám dává klíč k úspěchu!
Redaktor a investor s více než sedmiletou praxí, proponent dlouhodobého investování, velký fanoušek investičního mága Petera Lynche.
O svět investování se začal zajímat v roce 2017, kdy si stejně jako spousta dalších prošel fází aktivního tradingu v oblasti Forexu. Tato osobní zkušenost jej transformovala v dlouhodobého investora a studenta strategií, na kterých stojí investiční přístupy Warrena Buffetta a Benjamina Grahama.
Bogdan je přesvědčený, že úspěch na finančních trzích si musíte zasloužit pílí a svědomitým přístupem. Příslib finanční nezávislosti za to však stojí.
„The person that turns over the most rocks wins the game. And that’s always been my philosophy.“ – Peter Lynch.
Abychom Vám mohli poskytnout co nejlepší služby, používáme různé technologie, mezi které patří i soubory cookies.
Váš souhlas s použitím těchto technologií nám umožní zpracovávat údaje, jako je Vaše chování při používání našeho webu. Díky tomu můžeme náš web dále zlepšovat. Nesouhlas nebo odvolání souhlasu může nepříznivě ovlivnit určité vlastnosti a funkce těchto webových stránek.
Technické
Vždy aktivní
Technické cookies jsou nezbytně nutné pro legitimní účel umožnění použití služby, kterou si náš čtenář nebo uživatel výslovně vyžádal navštívením stránek a není možné je vypnout.
Předvolby
Technické uložení nebo přístup je nezbytný pro legitimní účel ukládání preferencí, které nejsou požadovány odběratelem nebo uživatelem.
Statistiky
Cookies využívané výhradně pro statistické a analytické účely, abychom naše stránky mohli neustále zlepšovat dle toho, jak se naši čtenáři a uživatelé chovají a jaké mají preference.Technické uložení nebo přístup, který se používá výhradně pro anonymní statistické účely. Bez předvolání, dobrovolného plnění ze strany vašeho Poskytovatele internetových služeb nebo dalších záznamů od třetí strany nelze informace, uložené nebo získané pouze pro tento účel, obvykle použít k vaší identifikaci.
Marketing
Cookies používané k vytvoření uživatelských profilů za účelem zobrazování reklamy nebo sledování chování na webových stránkách pro podobné marketingové účely.
Diskuze (0 komentářů)
Tento článek zatím nikdo neokomentoval. Přihlašte se a buďte první! Napište svůj názor a zahajte diskuzi.