V závěru roku to vypadá, že menší technologické akcie vyčerpaly svůj růstový potenciál a jejich cena oslabuje. To samozřejmě nabízí možnost reinvestovat již realizované zisky tam, kde akcie již jednou peníze vydělaly.
V tomto článku se podíváme na dvě technologické akcie, které investorům v roce 2025 zisky již přinesly a jsou navíc tak štědré, že nabízejí další možnost dostat se do trhu.
Tato společnost vygenerovala meziroční růst svých tržeb o 120,52 % a stejné tempo růstu by si měly v dalších letech udržet. Pro rok 2025 se tržby odhadují na 168,31 milionu USD a pro rok 2026 se odhadují na hodnotu 232,82 milionu USD.
SoundHound disponuje tržní kapitalizací 5,02 miliardy USD a její volný kapitál v hodnotě 268,94 milionu USD výrazně převyšuje její dluh v hodnotě 4,82 milionu USD.
Cenová predikce pro akcie SoundHound od analytiků z Wall Street
Cenové predikce pro tyto akcie se zúčastnilo 9 analytiků z Wall Street a 6 z nich doporučuje tyto akcie nyní nakoupit a pouze 3 analytici by s jejich nákupem, ale i prodejem počkali na lepší dobu.
Mezi analytiky panuje shoda, co se týče hodnot nejvyšší a nejnižší cenové predikce akcií. Ta byla ve všech případech stanoven na hodnotu 17 USD.
Zdroj: tradingview.com
Týdenní akciový graf společnosti SoundHound
Akcie SoundHound se obchodují v prodejní korekci a jsou poměrně volatilní. Již se jim podařilo prorazit hodnotu rostoucí trendové čáry, čímž se dostaly do negativního sentimentu.
Akcie také pod sebou mají důležitý support na ceně 10 USD. Zatím to ale vypadá, že na tento support reagují předčasně, což se složitě interpretuje.
Podle cenové predikce analytiků z Wall Street by mělo dojít k cenovému růstu akcií a jejich návratu nad hodnotu rostoucí trendové čáry.
Tento provozovatel cloudové platformy vygeneroval meziroční růst svých tržeb o 235,40 % a skokových růstů by se mělo dosahovat i v roce 2025, kdy se očekávají tržby na hodnotě 5,12 miliardy USD, a také v roce 2026, kdy by měly atakovat 12,07 miliardy USD.
CoreWave disponuje tržní kapitalizací 36,68 miliardy USD a její dluh v hodnotě 18,81 miliardy USD výrazně převyšuje její volný kapitál v hodnotě 1,94 miliardy USD.
Cenová predikce pro akcie CoreWeave od analytiků z Wall Street
Cenové predikce pro tyto akcie se zúčastnilo 28 analytiků z Wall Street a 14 z nich je doporučuje nyní nakoupit. 11 analytiků by s jejich nákupem, ale i prodejem počkalo. Pouze 3 analytici by akcie ihned z portfolia vyřadili.
Nejvyšší cenový cíl byl pro tyto akcie stanoven na hodnotu 175 USD za akcii a nejnižší na hodnotu 116 USD za akcii. Průměrný cenový cíl na nadcházejících 12 měsíců byl stanoven na hodnotu 143,4 USD za akcii.
Zdroj: tradingview.com
Denní akciový graf společnosti CoreWeave
Akcie CoreWeave se obchodují poblíž svého posledního supportu poté, co na nich došlo k agresivnímu zamítnutí vyšších cen. Akciím může bránit v růstu hodnota nejbližší rezistence na úrovni 90 USD.
Pokud by akcie tuto rezistenci prorazily, otevřou se jim dveře k opětovnému cenovému růstu. Do té doby se však musí spolehnout na sílu supportu na ceně 55 USD.
Pozitivní cenová predikce očekává výrazný růst akcií, a to nad hodnotu rezistence dokonce do oblasti swingových maxim. I podle negativní cenové predikce by měla být rezistence proražena.
Slovo závěrem
V tomto článku jsme se podívali na technickou a fundamentální analýzu akcií SoundHound a CoreWeave, které se obchodují v prodejních korekcích, což dává investorům šanci vrátit se do trhu za lepší ceny.
Analytici z Wall Street navíc od těchto akcií očekávají růst, díky kterému by mělo dojít k průrazu nejbližších rezistencí, což je z dlouhodobějšího pohledu velká výhoda.
Staňte se součástí naší investiční rodiny na Discordu
Naše komunita je místem, kde se setkávají nováčci i vášniví obchodníci a zkušení investoři. Sdílejte své obchodní tipy, strategie a bavte se o aktuálních událostech na trzích. Každý den je novou příležitostí a každý člen naší komunity může přinést jedinečný pohled na svět financí.
Připojte se k nám a objevte sílu kolektivní moudrosti, která vám pomůže dosáhnout vašich investičních cílů. S námi není obchodování jen o číslech, ale o společenství, které vám dává klíč k úspěchu!
Soukromý obchodník a investor, který se pohybuje na finančních trzích již od roku 2014. Obchoduje swingové obchodní strategie na forexu, akciích a komoditách. Mezi jeho oblíbené analytické nástroje patří především technická analýza cenového grafu. Své obchodní dovednosti podpořil také veřejnou equity svého obchodního účtu.
Martin získal titul Ph.D. z oboru financí a své znalosti a zkušenosti využívá nejen při vlastním obchodování, ale také při svých analýzách finančních trhů. Díky tomu může čtenářům předat mnoho drobných postřehů z chování trhů, které nemusejí být na první pohled zřejmé, ale tvoří tenkou hranici mezi úspěchem a neúspěch na finančních trzích.
Abychom Vám mohli poskytnout co nejlepší služby, používáme různé technologie, mezi které patří i soubory cookies.
Váš souhlas s použitím těchto technologií nám umožní zpracovávat údaje, jako je Vaše chování při používání našeho webu. Díky tomu můžeme náš web dále zlepšovat. Nesouhlas nebo odvolání souhlasu může nepříznivě ovlivnit určité vlastnosti a funkce těchto webových stránek.
Technické
Vždy aktivní
Technické cookies jsou nezbytně nutné pro legitimní účel umožnění použití služby, kterou si náš čtenář nebo uživatel výslovně vyžádal navštívením stránek a není možné je vypnout.
Předvolby
Technické uložení nebo přístup je nezbytný pro legitimní účel ukládání preferencí, které nejsou požadovány odběratelem nebo uživatelem.
Statistiky
Cookies využívané výhradně pro statistické a analytické účely, abychom naše stránky mohli neustále zlepšovat dle toho, jak se naši čtenáři a uživatelé chovají a jaké mají preference.Technické uložení nebo přístup, který se používá výhradně pro anonymní statistické účely. Bez předvolání, dobrovolného plnění ze strany vašeho Poskytovatele internetových služeb nebo dalších záznamů od třetí strany nelze informace, uložené nebo získané pouze pro tento účel, obvykle použít k vaší identifikaci.
Marketing
Cookies používané k vytvoření uživatelských profilů za účelem zobrazování reklamy nebo sledování chování na webových stránkách pro podobné marketingové účely.