FinexAnalýzyTyto 2 dividendové akcie vám zajistí pravidelný pasivní příjem
Tyto 2 dividendové akcie vám zajistí pravidelný pasivní příjem
Farmaceutické akcie Healthpeak Properties a Pfizer lákají dividendami přes 6 %. Která z nich má podle analytiků větší potenciál a která skrývá riziko poklesu tržeb?
Tento segment je v hledáčku dividendových investorů na druhém místě, hned za REIT segmentem a to díky vysokým dividendám. V tomto článku bude totiž řeč o akciích z farmaceutického segmentu.
V tomto článku podíváme na 2 populární akcie, které investorům vyplácí více jak 6% dividendu. Pomocí technické a fundamentální analýzy poté určíme ty nejdůležitější cenové úrovně.
Korelační graf akcií Healthpeak Properties a Pfizer
Tato farmaceutická společnost vygenerovala meziroční růst svých tržeb o 23,65 % a s růstem tržeb se počítá i v dalších letech.
V roce 2025 by měly dosáhnout hodnoty 2,79 miliardy USD a v roce 2026 hodnoty 2,91 miliardy USD.
Healthpeak Properties vyplácí měsíční dividendu 0,10 USD za akcii, což činí dividendový výnos 6,66 %.
Zdroj: tipranks.com
Cenová predikce pro akcie Healthpeak Properties od analytiků z Wall Street
Cenové predikce pro tyto akcie se účastnilo celkem 13 analytiků z Wall Street a 10 z nich doporučuje tyto akcie nyní nakoupit a pouze 3 analytici by s nákupy a prodeji akcií ještě počkaly.
Nejvyšší cenový cíl byl pro tyto akcie stanoven na 25 USD a nejnižší na 18 USD. Průměrný cenový cíl na nadcházejících 12 měsíců byl stanoven na 21,77 USD za akcii.
Zdroj: tradingview.com
Měsíční akciový graf společnosti Healthpeak Properties
Akcie Healthpeak Properties se obchodují poblíž svých cenových minim, ovšem již to vypadá, že by mohl nastat jejich růst.
Akcie se totiž obchodují nad hodnotou rostoucí trendové čáry a potenciál růstu je k nejbližší rezistenci na ceně 23 USD za akcii.
Pozitivní cenová predikce očekává nejen cenový růst, ale také průraz zmíněné rezistence. Negativní cenová predikce počítá s tvorbou postranního trendu na současných hodnotách.
Pfizer
Tato farmaceutická společnost vygenerovala meziroční růst svých tržeb 11,65 %, ovšem v dalších letech by mělo dojít k jejich poklesu.
V roce 2025 se odhadují tržby na 62,50 miliardy USD a v roce 2026 na 62,22 miliardy USD.
Zdroj: tipranks.com
Cenová predikce pro akcie Pfizer od analytiků z Wall Street
Cenové predikce pro tyto akcie se účastnilo celkem 18 analytiků z Wall Street a pouze 5 z nich doporučuje akcie nakoupit, ale celkem 13 analytiků by s nákupy a prodeji akcií počkalo.
Nejvyšší cenová predikce byla na nadcházejících 12 měsíců stanovena na 33 USD za akcii a nejnižší na 24 USD za akcii. Průměrný cenový cíl byl stanoven na 28,38 USD za akcii.
Zdroj: tradingview.com
Měsíční akciový graf společnosti Pfizer
Akcie Pfizer se obchodují v klesajícím trendu a v současné době se nacházejí kousek od svých minimálních cen. Dlouhé knoty svíček mohou značit sílící poptávku po akciích, tím ovšem pozitivní signály končí.
Pozitivní cenová predikce očekává růst akcií nad hodnotu nejbližší rezistence, kterou tvoří cenový výběžek na 30 USD za akcii. Negativní cenová predikce očekává konsolidační pohyb na současných cenových úrovních.
Slovo závěrem
Akcie Společností Healthpeak Properties a Pfizer se sice obchodují v klesajících trendech, ale díky vyplácené dividendě se může jednat o příležitost je nakoupit za příznivou cenu.
Především u společnosti Pfizer je rizikem nižší očekávání budoucích tržeb, které by v dalších letech měly klesat. U společnosti Healthpeak Properties je situace mnohem pozitivnější, což se také odráží na růstové tendenci akcií.
Poslouchejte naše podcasty, ať vám nic neunikne!
Víte, že máme dva podcasty? V krátkém podcastu Burza s odstupem každý týden odhalujeme to nejzajímavější, co se na finančních trzích stalo.
Dvakrát do měsíce si pak můžete poslechnout podcast Kam tečou peníze, kde se do hloubky věnujeme ekonomice, politice a tomu do jakých finančních aktiv může být zajímavé investovat.
Získejte díky těmto podcastům exkluzivní pohled na investiční strategie a naučte se, jak správně investovat a nakládat s osobními financemi.
Odebírejte a poslouchejte tyto podcasty, ať vám nic zajímavého neunikne.
Soukromý obchodník a investor, který se pohybuje na finančních trzích již od roku 2014. Obchoduje swingové obchodní strategie na forexu, akciích a komoditách. Mezi jeho oblíbené analytické nástroje patří především technická analýza cenového grafu. Své obchodní dovednosti podpořil také veřejnou equity svého obchodního účtu.
Martin získal titul Ph.D. z oboru financí a své znalosti a zkušenosti využívá nejen při vlastním obchodování, ale také při svých analýzách finančních trhů. Díky tomu může čtenářům předat mnoho drobných postřehů z chování trhů, které nemusejí být na první pohled zřejmé, ale tvoří tenkou hranici mezi úspěchem a neúspěch na finančních trzích.
Abychom Vám mohli poskytnout co nejlepší služby, používáme různé technologie, mezi které patří i soubory cookies.
Váš souhlas s použitím těchto technologií nám umožní zpracovávat údaje, jako je Vaše chování při používání našeho webu. Díky tomu můžeme náš web dále zlepšovat. Nesouhlas nebo odvolání souhlasu může nepříznivě ovlivnit určité vlastnosti a funkce těchto webových stránek.
Technické
Vždy aktivní
Technické cookies jsou nezbytně nutné pro legitimní účel umožnění použití služby, kterou si náš čtenář nebo uživatel výslovně vyžádal navštívením stránek a není možné je vypnout.
Předvolby
Technické uložení nebo přístup je nezbytný pro legitimní účel ukládání preferencí, které nejsou požadovány odběratelem nebo uživatelem.
Statistiky
Cookies využívané výhradně pro statistické a analytické účely, abychom naše stránky mohli neustále zlepšovat dle toho, jak se naši čtenáři a uživatelé chovají a jaké mají preference.Technické uložení nebo přístup, který se používá výhradně pro anonymní statistické účely. Bez předvolání, dobrovolného plnění ze strany vašeho Poskytovatele internetových služeb nebo dalších záznamů od třetí strany nelze informace, uložené nebo získané pouze pro tento účel, obvykle použít k vaší identifikaci.
Marketing
Cookies používané k vytvoření uživatelských profilů za účelem zobrazování reklamy nebo sledování chování na webových stránkách pro podobné marketingové účely.