Začněte psát a výsledky vyhledávání se zobrazí zde...

Téměř 40 milionů bitcoinových adres je nyní v zisku! Nejvíc v historii

Publikováno
Téměř 40 milionů bitcoinových adres je nyní v zisku! Nejvíc v historii
Zdroj: Getty Images

Podle posledních dat analytické společnosti Glassnode je nejvíce bitcoinových adres v historii v zisku a to i přes to, že Bitcoin (BTC) dosud nedosáhl svého maxima z listopadu roku 2021, kdy se vyšplhal až na 69 000 USD. Nyní, nad cenou 34 000 USD, je 80 % bitcoinových adres v černých číslech, tedy profitujících.

Zdroj: Glassnode
Počet bitcoinových adres v zisku

Cena Bitcoinu v posledních dnech výrazně roste a blíží se k nejvyšší hodnotě za posledních 18 měsíců, díky tomu je i mnoho investorů a držitelů v plusu. Podle dat od společnosti Glassnode je k 30. říjnu přes 39,1 milionů adres (s nenulovým zůstatkem) v plusu z celkových 48,3 milionů adres, což je více než v listopadu 2021, kdy profitovalo “pouze” 38,1 milionů bitcoinových adres.

A to i přesto, že v tu dobu byly logicky všechny adresy (s nenulovým zůstatkem) v plusu, protože se Bitcoin vyšplhal na svou dosud nejvyšší hodnotu. Jen jich před dvěma lety bylo co do počtu zkrátka méně.

Zdroj: Glassnode
Procento bitcoinových adres v zisku

Z čísel tedy vychází, že ve ztrátě je přes 9 milionů bitcoinových adres. Pro srovnání, po pádu FTX v prosinci 2022 bylo ve ztrátě přes 20 milionů adres. V poslední době tedy zaznamenávají profit jak dlouhodobí investoři tak i denní tradeři.

Zdroj: Glassnode
Počet bitcoinových adres ve ztrátě

Uvidíme, jak se cena bude vyvíjet v dalších měsících i s ohledem na očekávané schválení bitcoinového spotového ETF, k němuž by mělo dojít již před 10. lednem příštího roku, a díky tomu by se cena mohla vyšplhat výše.

Každopádně to, že se postupně více bitcoinových adres dostává do profitu, je jen další z pozitivních zpráv, kterými se to v poslední době kolem Bitcoinu jen hemží.

Líbil se vám tento článek?
5
0

Autor

Píšu o světě kryptoměn a NFT, vystudoval jsem bakalářský obor Anglický jazyk pro manažerskou praxi na Univerzitě Tomáše Bati ve Zlíně a název mé bakalářská práce byl: Analýza využití NFT v marketingových strategiích ve vybraných českých fotbalových klubech (psáno v AJ).

Sdílejte tento článek

Mohlo by vás zajímat

Diskuze (0 komentářů)

Připojte se k diskuzi

Tento článek zatím nikdo neokomentoval. Přihlašte se a buďte první! Napište svůj názor a zahajte diskuzi.