Nedávné zprávy vyvolaly obavy ohledně bezpečnosti vozidel Tesla. To přimělo senátory Richarda Blumenthala z Connecticutu a Edwarda J. Markeyho z Massachusetts k reakci.
Senátoři vyjádřili “krajní znepokojení” ohledně postupu společnosti Tesla v souvislosti se známými závadami v systémech řízení a odpružení. Podnětem k tomu bylo vyšetřování agentury Reuters zveřejněné 20. prosince, které odhalilo, že Tesla připisuje časté poruchy komponentů chybám řidičů – například nárazům do obrubníků.
Podle vyšetřování agentury Reuters Tesla obviňuje řidiče z nesprávných návyků, které vedou k selhávání dílů, o jejichž vadnosti společnost ví.
Interní dokumenty, které odhalila agentura Reuters, ukázaly, že inženýři společnosti již několik let sledují častá selhání spojů zadních náprav, stejně jako dalších dílů zavěšení, řízení a náprav, k nimž často dochází u relativně nových vozidel.
V zájmu zvládnutí rostoucích nákladů na záruky dostali manažeři servisů Tesla pokyn informovat zákazníky, že poruchy těchto součástek nejsou výrobní vadou.
V reakci na tato zjištění senátoři Blumenthal a Markey kritizovali přístup společnosti a vyjádřili znepokojení nad tím, že společnost z těchto poruch viní své zákazníky. Dále odsoudili Teslu za to, že se snaží přenést odpovědnost za nevyhovující kvalitu svých vozidel na zákazníky, kteří si je kupují.
Otázka bezpečnosti vozidel Tesla přesahuje hranice Spojených států
Švédská dopravní agentura zahájila vyšetřování poruch zavěšení vozů Tesla, které odráží podobné šetření probíhající v Norsku. Norská správa silnic oznámila, že prověřuje stížnosti týkající se lámání zadních řídicích ramen u vozidel Tesla Model S a X.
Senátoři Blumenthal a Markey již v minulosti prověřovali postupy společnosti Tesla, neboť již dříve vyjádřili obavy ohledně marketingových strategií společnosti a bezpečnosti její technologie automatického řízení.
Navzdory tomuto vývoji Elon Musk ani Tesla na iniciativu senátorů veřejně nereagovali a ani neposkytli komentář k obviněním uvedeným ve vyšetřování agentury Reuters. Tyto události se časově shodují se zvýšenou kontrolou technologie autonomního řízení společnosti Tesla a závazku společnosti k bezpečnosti ze strany regulačních orgánů a spotřebitelů.
Výzva senátorů k urychlenému stažení všech dílů řízení a zavěšení, které představují bezpečnostní riziko, odráží rostoucí tlak na společnost, aby zajistila bezpečnost a spolehlivost svých vozidel.
Výsledek těchto vyšetřování a reakce Tesly by mohly mít významné důsledky pro pověst společnosti.
Staňte se součástí naší investiční rodiny na Discordu
Naše komunita je místem, kde se setkávají nováčci i vášniví obchodníci a zkušení investoři. Sdílejte své obchodní tipy, strategie a bavte se o aktuálních událostech na trzích. Každý den je novou příležitostí a každý člen naší komunity může přinést jedinečný pohled na svět financí.
Připojte se k nám a objevte sílu kolektivní moudrosti, která vám pomůže dosáhnout vašich investičních cílů. S námi není obchodování jen o číslech, ale o společenství, které vám dává klíč k úspěchu!
Publicista a aktivní investor s více než desetiletou praxí preferující strategii hodnotového investování.
O investování a finanční trhy se začal zajímat v roce 2013, kdy si prošel náročnou zkušeností jako aktivní denní obchodník. Tato negativní zkušenost vedla k hlubšímu studiu, které mu v následujících letech umožnilo dlouhodobě a úspěšně investovat.
Ve své strategii kombinuje pasivní a aktivní přístup s důrazem na akciové trhy. Inspiraci čerpá z metod Warrena Buffetta a Benjamina Grahama, stejně jako od českého investora Daniela Gladiše. Svým čtenářům předává nabyté vědomosti prostřednictvím článků zaměřených na investiční strategie, psychologii obchodování a analýzy jednotlivých akcií
„Největším nepřítelem investora jsou jeho vlastní emoce.“ – Benjamin Graham
Abychom Vám mohli poskytnout co nejlepší služby, používáme různé technologie, mezi které patří i soubory cookies.
Váš souhlas s použitím těchto technologií nám umožní zpracovávat údaje, jako je Vaše chování při používání našeho webu. Díky tomu můžeme náš web dále zlepšovat. Nesouhlas nebo odvolání souhlasu může nepříznivě ovlivnit určité vlastnosti a funkce těchto webových stránek.
Technické
Vždy aktivní
Technické cookies jsou nezbytně nutné pro legitimní účel umožnění použití služby, kterou si náš čtenář nebo uživatel výslovně vyžádal navštívením stránek a není možné je vypnout.
Předvolby
Technické uložení nebo přístup je nezbytný pro legitimní účel ukládání preferencí, které nejsou požadovány odběratelem nebo uživatelem.
Statistiky
Cookies využívané výhradně pro statistické a analytické účely, abychom naše stránky mohli neustále zlepšovat dle toho, jak se naši čtenáři a uživatelé chovají a jaké mají preference.Technické uložení nebo přístup, který se používá výhradně pro anonymní statistické účely. Bez předvolání, dobrovolného plnění ze strany vašeho Poskytovatele internetových služeb nebo dalších záznamů od třetí strany nelze informace, uložené nebo získané pouze pro tento účel, obvykle použít k vaší identifikaci.
Marketing
Cookies používané k vytvoření uživatelských profilů za účelem zobrazování reklamy nebo sledování chování na webových stránkách pro podobné marketingové účely.
Diskuze (0 komentářů)
Tento článek zatím nikdo neokomentoval. Přihlašte se a buďte první! Napište svůj názor a zahajte diskuzi.