FinexAkcieMáte volných 50 000 korun? Zde jsou 2 akcie, které stojí za zvážení!
Máte volných 50 000 korun? Zde jsou 2 akcie, které stojí za zvážení!
Máte k dispozici 50 000 Kč a přemýšlíte, kam je investovat? Pak rozhodně zvažte investici do dvojice slibných společností z branže AI, jež nabízí slibný růstový potenciál!
Máte k dispozici nějaký volný kapitál a přemýšlíte, kam jej investovat? Pak vás jistě budou zajímat dva akciové tipy, s nimiž své peníze můžete poslat do práce.
Obě firmy se v současnosti obchodují daleko od svých maxim, při historicky nízkém poměru P/E a nabízejí slibný potenciál do budoucna.
Chcete investovat do akcií z tohoto článku? Zvolte XTB!
Vzhledem k tomu, že v současnosti existuje vysoká poptávka po infrastruktuře umělé inteligence, se budoucnost těchto firem jeví více než slibně.
Vedení Nvidie předpokládá, že kapitálové výdaje na datová centra by do konce roku 2028 mohly vzrůst ze 400 miliard na 1 bilion USD
Pokud si černozelený gigant udrží svůj současný podíl, mohly by jeho tržby vzrůst o 150 % a do konce roku 2028 dosáhnout 325 miliard USD
I kdyby podíl Nvidie na tržbách zaznamenal pokles, očekává se, že se její tržby do konce tohoto období minimálně zdvojnásobí, což nabízí spoustu prostoru pro růst.
Růst lze očekávat i u TSMC – analytici mají za to, že by se měl dosáhnout míry 20 % ročně, což znamená nárůst příjmů o 150 % do konce roku 2028.
Akcie obou podniků jsou v současnosti k mání přibližně s 30% slevou oproti svým historickým maximům, díky čemuž je lze vnímat jako slibnou investiční příležitost.
Víte, že máme dva podcasty? V krátkém podcastu Burza s odstupem každý týden odhalujeme to nejzajímavější, co se na finančních trzích stalo.
Dvakrát do měsíce si pak můžete poslechnout podcast Kam tečou peníze, kde se do hloubky věnujeme ekonomice, politice a tomu do jakých finančních aktiv může být zajímavé investovat.
Získejte díky těmto podcastům exkluzivní pohled na investiční strategie a naučte se, jak správně investovat a nakládat s osobními financemi.
Odebírejte a poslouchejte tyto podcasty, ať vám nic zajímavého neunikne.
Redaktor a investor s více než sedmiletou praxí, proponent dlouhodobého investování, velký fanoušek investičního mága Petera Lynche.
O svět investování se začal zajímat v roce 2017, kdy si stejně jako spousta dalších prošel fází aktivního tradingu v oblasti Forexu. Tato osobní zkušenost jej transformovala v dlouhodobého investora a studenta strategií, na kterých stojí investiční přístupy Warrena Buffetta a Benjamina Grahama.
Bogdan je přesvědčený, že úspěch na finančních trzích si musíte zasloužit pílí a svědomitým přístupem. Příslib finanční nezávislosti za to však stojí.
„The person that turns over the most rocks wins the game. And that’s always been my philosophy.“ – Peter Lynch.
Abychom Vám mohli poskytnout co nejlepší služby, používáme různé technologie, mezi které patří i soubory cookies.
Váš souhlas s použitím těchto technologií nám umožní zpracovávat údaje, jako je Vaše chování při používání našeho webu. Díky tomu můžeme náš web dále zlepšovat. Nesouhlas nebo odvolání souhlasu může nepříznivě ovlivnit určité vlastnosti a funkce těchto webových stránek.
Technické
Vždy aktivní
Technické cookies jsou nezbytně nutné pro legitimní účel umožnění použití služby, kterou si náš čtenář nebo uživatel výslovně vyžádal navštívením stránek a není možné je vypnout.
Předvolby
Technické uložení nebo přístup je nezbytný pro legitimní účel ukládání preferencí, které nejsou požadovány odběratelem nebo uživatelem.
Statistiky
Cookies využívané výhradně pro statistické a analytické účely, abychom naše stránky mohli neustále zlepšovat dle toho, jak se naši čtenáři a uživatelé chovají a jaké mají preference.Technické uložení nebo přístup, který se používá výhradně pro anonymní statistické účely. Bez předvolání, dobrovolného plnění ze strany vašeho Poskytovatele internetových služeb nebo dalších záznamů od třetí strany nelze informace, uložené nebo získané pouze pro tento účel, obvykle použít k vaší identifikaci.
Marketing
Cookies používané k vytvoření uživatelských profilů za účelem zobrazování reklamy nebo sledování chování na webových stránkách pro podobné marketingové účely.
Diskuze (0 komentářů)
Tento článek zatím nikdo neokomentoval. Přihlašte se a buďte první! Napište svůj názor a zahajte diskuzi.