Ahoj tradeři, v minulé analýze jsme se bavili o vyšších časových rámcích – což je prostor, kde se nyní děje hlavní bitva. A ukazovali jsme si, že Bitcoin nyní buď udrží aktuální úrovně a odrazí se, anebo nám končí bull market.
Co přesně tím myslím, můžete vidět na obrázku níže, který je z minulé analýzy. Dva scénáře, vše záleží pouze na tom, aby měsíční svíce neuzavřela pod 43 800 USD.
A od minulého týdnu se v tomto ohledu nic zásadního nestalo. Bitcoin stále je v uptrendu, což nám dává na vyšších čas. rámcích vyšší pravděpodobností pro scénář pokračování trendu. Primárně se tedy musíme zaměřit na to, odkud by se měl odrazit. A supporty jsou evidentně dva:
47-46 tis. USD
kolem 43,5 tis. USD
Toto jsou prakticky jediné dva supporty, které Bitcoin na své cestě má a které mohou dopomoct k odrazu nahoru.
Zároveň poslední cca 2 týdny Bitcoin pomalu klesá k supportu bez větších známek, že by měl potřebné momentum k jeho proražení. Toto dává dodatečné informace o tom, že pravděpodobně zde probíhá akumulace. Ale samozřejmě s jistotou to budeme vědět až po nějakém impulzivním pohybu nahoru.
Celková tržní kapitalizace
Celková kapitalizace kryptoměn vypadá podobně, byť o něco více pozitivně než Bitcoin. Také testuje jeden ze dvou silných supportů, které určují pokračující uptrend. Tyto supporty jsou:
2,15 bil. USD
1,96 bil. USD
Dokud tyto úrovně drží cenu nad sebou, můžeme se bavit o pokračujícím uptrendu z hlediska vyšších čas. rámců. Invalidaci trendu zde máme pod hodnotou 1,76 Bil. USD.
Závěr k aktuální situaci
Bitcoin i většina hlavních kryptoměn jsou stále v uptrendu, co se týče vyšších čas. rámců. To nám dává daleko vyšší šance na pokračování trendu spíše než na jeho porušení.
I z hlediska denního grafu vidíme pomalý pohyb dolů – ztráta momenta během trendu často znamená minimálně krátkodobou otočku, takže ať už uděláme ještě minidump o 10 %, nebo ne. Spíše ale očekávám odraz a dosažení rezistencí.
Co je důležitý faktor, tak pomalu přicházíme do svátečního období, kdy více traderů odejde z trhu a nebudou moc dobré příležitosti pro obchodování, protože buď uvidíme pouze sideways pohyby, anebo naopak vysokou volatilitu – jak se budou velcí hráči snažit využít doby nízkých objemů. Buďte tedy připravení, že příští týden určitě nebude úplně zajímavý pro intradenní obchody, ale spíše se nacházíme ve fázi budování dlouhodobých pozic.
Andy je investor a swingový obchodník především na poli kryptoměn, avšak i s okrajovým zájmem o komoditní trh.
V tradingovém prostředí se aktivně pohybuje od roku 2018, kdy také založil skupinu Blockspace, ve které se se svým týmem věnuje důležitým informacím a vzdělávání v oblasti především kryptoměnového tradingu.
“Beru jako poctu účastnit se inovací, které krypto přináší, a chci pomáhat ostatním se v tomto trhu zorientovat.”
Abychom Vám mohli poskytnout co nejlepší služby, používáme různé technologie, mezi které patří i soubory cookies.
Váš souhlas s použitím těchto technologií nám umožní zpracovávat údaje, jako je Vaše chování při používání našeho webu. Díky tomu můžeme náš web dále zlepšovat. Nesouhlas nebo odvolání souhlasu může nepříznivě ovlivnit určité vlastnosti a funkce těchto webových stránek.
Technické
Vždy aktivní
Technické cookies jsou nezbytně nutné pro legitimní účel umožnění použití služby, kterou si náš čtenář nebo uživatel výslovně vyžádal navštívením stránek a není možné je vypnout.
Předvolby
Technické uložení nebo přístup je nezbytný pro legitimní účel ukládání preferencí, které nejsou požadovány odběratelem nebo uživatelem.
Statistiky
Cookies využívané výhradně pro statistické a analytické účely, abychom naše stránky mohli neustále zlepšovat dle toho, jak se naši čtenáři a uživatelé chovají a jaké mají preference.Technické uložení nebo přístup, který se používá výhradně pro anonymní statistické účely. Bez předvolání, dobrovolného plnění ze strany vašeho Poskytovatele internetových služeb nebo dalších záznamů od třetí strany nelze informace, uložené nebo získané pouze pro tento účel, obvykle použít k vaší identifikaci.
Marketing
Cookies používané k vytvoření uživatelských profilů za účelem zobrazování reklamy nebo sledování chování na webových stránkách pro podobné marketingové účely.
Diskuze (0 komentářů)
Tento článek zatím nikdo neokomentoval. Přihlašte se a buďte první! Napište svůj názor a zahajte diskuzi.