FinexAkcieBig tech zpátky na výsluní! Čím Microsoft a Meta nadchly investory?
Big tech zpátky na výsluní! Čím Microsoft a Meta nadchly investory?
Microsoft a Meta překvapily analytiky, obě společnosti navíc očekávají silný růst i v dalším čtvrtletí. Jak vypadaly jejich výsledky v řeči čísel a co očekávat do budoucna?
Microsoft (MSFT) a Meta (FB) včera po uzavření burzy zveřejnily výsledky svého hospodaření za aktuálně ukončené čtvrtletí.
Obě společnosti překonaly očekávání analytiků, a to jak z hlediska celkových tržeb, tak i zisku na akcii (EPS).
Po zveřejnění zpráv a výhledů na budoucí čtvrtletí akcie Microsoftu v poobchodní fázi připsaly 9 %, zatímco Meta posílila o 5 %.
Pro obě společnosti však bude klíčová výsledková sezóna za další (aktuálně probíhající) čtvrtletí – odhalí totiž, jak se firmám vedlo za Trumpovy celní války.
Oba podniky zveřejnily pozitivní výhledy na další čtvrtletí
Microsoft kromě toho zveřejnil i více než pozitivní výhled pro nejbližší budoucnost, s nímž překonal průměrné odhady analytiků – viz skokový nárůst ceny jeho akcií.
Firma se současně nechala slyšet, že její kapitálové výdaje (zejména na umělou inteligenci) i nadále porostou, byť pomalejším tempem než dosud.
Kapitálové výdaje na AI porostou i v případě Mety, která to částečně přičítá rostoucím nákladům na hardwarovou infrastrukturu.
Mark Zuckerberg se nechal slyšet, že se jeho společnosti daří a že je přesvědčen, že tomu tak bude i za současné makroekonomické nejistoty.
Chcete investovat do Mety nebo Microsoftu? Pak zvolte XTB!
U 66,02 % retailových investorů došlo ke vzniku ztráty.
Staňte se součástí naší investiční rodiny na Discordu
Naše komunita je místem, kde se setkávají nováčci i vášniví obchodníci a zkušení investoři. Sdílejte své obchodní tipy, strategie a bavte se o aktuálních událostech na trzích. Každý den je novou příležitostí a každý člen naší komunity může přinést jedinečný pohled na svět financí.
Připojte se k nám a objevte sílu kolektivní moudrosti, která vám pomůže dosáhnout vašich investičních cílů. S námi není obchodování jen o číslech, ale o společenství, které vám dává klíč k úspěchu!
Redaktor a investor s více než sedmiletou praxí, proponent dlouhodobého investování, velký fanoušek investičního mága Petera Lynche.
O svět investování se začal zajímat v roce 2017, kdy si stejně jako spousta dalších prošel fází aktivního tradingu v oblasti Forexu. Tato osobní zkušenost jej transformovala v dlouhodobého investora a studenta strategií, na kterých stojí investiční přístupy Warrena Buffetta a Benjamina Grahama.
Bogdan je přesvědčený, že úspěch na finančních trzích si musíte zasloužit pílí a svědomitým přístupem. Příslib finanční nezávislosti za to však stojí.
„The person that turns over the most rocks wins the game. And that’s always been my philosophy.“ – Peter Lynch.
Abychom Vám mohli poskytnout co nejlepší služby, používáme různé technologie, mezi které patří i soubory cookies.
Váš souhlas s použitím těchto technologií nám umožní zpracovávat údaje, jako je Vaše chování při používání našeho webu. Díky tomu můžeme náš web dále zlepšovat. Nesouhlas nebo odvolání souhlasu může nepříznivě ovlivnit určité vlastnosti a funkce těchto webových stránek.
Technické
Vždy aktivní
Technické cookies jsou nezbytně nutné pro legitimní účel umožnění použití služby, kterou si náš čtenář nebo uživatel výslovně vyžádal navštívením stránek a není možné je vypnout.
Předvolby
Technické uložení nebo přístup je nezbytný pro legitimní účel ukládání preferencí, které nejsou požadovány odběratelem nebo uživatelem.
Statistiky
Cookies využívané výhradně pro statistické a analytické účely, abychom naše stránky mohli neustále zlepšovat dle toho, jak se naši čtenáři a uživatelé chovají a jaké mají preference.Technické uložení nebo přístup, který se používá výhradně pro anonymní statistické účely. Bez předvolání, dobrovolného plnění ze strany vašeho Poskytovatele internetových služeb nebo dalších záznamů od třetí strany nelze informace, uložené nebo získané pouze pro tento účel, obvykle použít k vaší identifikaci.
Marketing
Cookies používané k vytvoření uživatelských profilů za účelem zobrazování reklamy nebo sledování chování na webových stránkách pro podobné marketingové účely.