FinexAkcie3 zajímavé akcie, které by mohly zaznamenat působivé zisky!
3 zajímavé akcie, které by mohly zaznamenat působivé zisky!
Máte ve svém portfoliu prostor pro nějaký rizikovější titul se zajímavými, ale nejistými vyhlídkami? V tomto článku najdete hned tři, které by mohly zaznamenat působivé zisky!
Při hledání akcií, které by vám mohly jednou přinést zhodnocení v řádu stovek a tisícovek procent, se jeden nevyhne značnému investičnímu riziku.
U takovýchto společností totiž často nelze s jistotou určit, zda se jejich řešení uchytí a získá zákazníky, nebo zda selžou a postupně se propadnou do zapomnění.
V tomto článku se podíváme na trojici rizikovějších akcií, které v současnosti procházejí určitou transformací. Transformací, jež rozhodne o jejich osudu.
Prvotní známky vypadají slibně. Jenže, jak už to na akciovém trhu bývá, člověk zkrátka nikdy neví.
Začneme společností UiPath (PATH), která se původně proslavila v branži robotické automatizace procesů (RPA). Nyní ale roste v něco mnohem významnějšího.
Stojí totiž v čele směru, jenž nazývá agentickou automatizací procesů (APA) a který v rámci firemních pracovních postupů propojuje AI agenty, boty a lidskou sílu.
S protlačením této vize do mainstreamu jí nyní pomáhají takoví hráči, jako je Nvidia (NVDA), Alphabet (GOOGL) nebo OpenAI, podnik stojící za modelem ChatGPT.
Nejzajímavější spolupráci však UiPath v současnosti vede s firmou Snowflake (SNOW).
Propojením APA s umělou inteligencí Cortex AI vzniká způsob, jak využít poznatky umělé inteligence k automatizovaným rozhodnutím v reálném čase.
Schopnost okamžité transformace nespočtu dat v opodstatněné, efektivní kroky v reálném světě je mimochodem něco, čím proslul Palantir (PLTR).
Spolupráce UiPath se Snowflake představuje přímé ohrožení pro jádro jeho byznysu, přičemž klienti můžou čerpat z dat, která už u Snowflake ukládají.
Co se růstu UiPath týče, byť poslední dobou zpomalil, vykazuje známky opětovné akcelerace.
Platformu společnosti už využívá více než 450 zákazníků, přičemž spolupráce s klíčovými hráči z branže vytváří dobré předpoklady pro další růst.
Analytici spekulují, že by UiPath mohl brzy potkat zajímavý růst. S výhledovým poměrem P/E ve výši 22 a P/S pod 6 navíc akcie firmy nejsou až tak drahé.
Druhou firmou z tohoto článku je GitLab (GTLB) a také ona v současnosti prochází transformací, u které investoři napjatě čekají, jak dopadne.
Postupně se stává komplexní platformou pro celý životní cyklus vývoje software, čímž získává na důležitosti v očích vývojářů, kteří chtějí kódovat rychleji a bezpečněji.
Transformace se už přitom stačila promítnout do výsledků:
Tržby GitLab již osm čtvrtletí po sobě stabilně rostou, tempo růstu se pohybuje v rozmezí 25–35 %.
V posledním měřeném čtvrtletí tržby vzrostly o 29 % na 236 milionů dolarů.
Čísla navíc ukazují, že si firma s úspěchem drží stávající klientelu, která přivádí nové uživatele a postupně začíná využívat dražší platební plány.
Za jednu z klíčových výhod GitLabu platí AI agent Duo, který za uživatele řeší opakující se úkony. Ti se tak mohou plně soustředit na psaní kódu.
Vezmeme-li v potaz skutečnost, že kodéři stráví na kódování v průměru 20 % času, jedná se o významné plus.
Obavy, že nástup umělé inteligence způsobí propad poptávky po službách vývojářů, se nakonec nenaplnily – tempo vývoje software navíc roste.
Pokud se domníváte, že by se z GitLabu mohl po transformaci stát dlouhodobě prosperující byznys, možná je nyní vhodná doba si na to vsadit.
U 66,02 % retailových investorů došlo ke vzniku ztráty.
Staňte se součástí naší investiční rodiny na Discordu
Naše komunita je místem, kde se setkávají nováčci i vášniví obchodníci a zkušení investoři. Sdílejte své obchodní tipy, strategie a bavte se o aktuálních událostech na trzích. Každý den je novou příležitostí a každý člen naší komunity může přinést jedinečný pohled na svět financí.
Připojte se k nám a objevte sílu kolektivní moudrosti, která vám pomůže dosáhnout vašich investičních cílů. S námi není obchodování jen o číslech, ale o společenství, které vám dává klíč k úspěchu!
Redaktor a investor s více než sedmiletou praxí, proponent dlouhodobého investování, velký fanoušek investičního mága Petera Lynche.
O svět investování se začal zajímat v roce 2017, kdy si stejně jako spousta dalších prošel fází aktivního tradingu v oblasti Forexu. Tato osobní zkušenost jej transformovala v dlouhodobého investora a studenta strategií, na kterých stojí investiční přístupy Warrena Buffetta a Benjamina Grahama.
Bogdan je přesvědčený, že úspěch na finančních trzích si musíte zasloužit pílí a svědomitým přístupem. Příslib finanční nezávislosti za to však stojí.
„The person that turns over the most rocks wins the game. And that’s always been my philosophy.“ – Peter Lynch.
Abychom Vám mohli poskytnout co nejlepší služby, používáme různé technologie, mezi které patří i soubory cookies.
Váš souhlas s použitím těchto technologií nám umožní zpracovávat údaje, jako je Vaše chování při používání našeho webu. Díky tomu můžeme náš web dále zlepšovat. Nesouhlas nebo odvolání souhlasu může nepříznivě ovlivnit určité vlastnosti a funkce těchto webových stránek.
Technické
Vždy aktivní
Technické cookies jsou nezbytně nutné pro legitimní účel umožnění použití služby, kterou si náš čtenář nebo uživatel výslovně vyžádal navštívením stránek a není možné je vypnout.
Předvolby
Technické uložení nebo přístup je nezbytný pro legitimní účel ukládání preferencí, které nejsou požadovány odběratelem nebo uživatelem.
Statistiky
Cookies využívané výhradně pro statistické a analytické účely, abychom naše stránky mohli neustále zlepšovat dle toho, jak se naši čtenáři a uživatelé chovají a jaké mají preference.Technické uložení nebo přístup, který se používá výhradně pro anonymní statistické účely. Bez předvolání, dobrovolného plnění ze strany vašeho Poskytovatele internetových služeb nebo dalších záznamů od třetí strany nelze informace, uložené nebo získané pouze pro tento účel, obvykle použít k vaší identifikaci.
Marketing
Cookies používané k vytvoření uživatelských profilů za účelem zobrazování reklamy nebo sledování chování na webových stránkách pro podobné marketingové účely.