Živé zpravodajství Finex.cz za pomoci moderních technologií a umělé inteligence automaticky sleduje mnoho zdrojů zpráv z trhu a živě je vypisuje přehledně na jednom místě.
Společnost plánuje expanzi a nulové emise do roku 2050
Společnost zaznamenala silný růst vedlejších příjmů a 95% faktor vytížení, plánuje rozšíření evropské sítě a zavázala se k nulovým emisím uhlíku do roku 2050, a to navzdory budoucím geopolitickým problémům a problémům s cenami paliv.
Tržby společnosti EasyJet za 1. čtvrtletí se očekávají ve výši 2,033 miliardy liber navzdory výzvám
Společnost easyJet PLC čelí problémům spojeným s rostoucími cenami ropy a slabšími prognózami provozu, přesto UBS předpokládá, že tržby za první čtvrtletí dosáhnou 2 033 milionů liber a ztráta se sníží na 60 milionů liber.
Abychom Vám mohli poskytnout co nejlepší služby, používáme různé technologie, mezi které patří i soubory cookies.
Váš souhlas s použitím těchto technologií nám umožní zpracovávat údaje, jako je Vaše chování při používání našeho webu. Díky tomu můžeme náš web dále zlepšovat. Nesouhlas nebo odvolání souhlasu může nepříznivě ovlivnit určité vlastnosti a funkce těchto webových stránek.
Technické
Vždy aktivní
Technické cookies jsou nezbytně nutné pro legitimní účel umožnění použití služby, kterou si náš čtenář nebo uživatel výslovně vyžádal navštívením stránek a není možné je vypnout.
Předvolby
Technické uložení nebo přístup je nezbytný pro legitimní účel ukládání preferencí, které nejsou požadovány odběratelem nebo uživatelem.
Statistiky
Cookies využívané výhradně pro statistické a analytické účely, abychom naše stránky mohli neustále zlepšovat dle toho, jak se naši čtenáři a uživatelé chovají a jaké mají preference.Technické uložení nebo přístup, který se používá výhradně pro anonymní statistické účely. Bez předvolání, dobrovolného plnění ze strany vašeho Poskytovatele internetových služeb nebo dalších záznamů od třetí strany nelze informace, uložené nebo získané pouze pro tento účel, obvykle použít k vaší identifikaci.
Marketing
Cookies používané k vytvoření uživatelských profilů za účelem zobrazování reklamy nebo sledování chování na webových stránkách pro podobné marketingové účely.