FinexAkcieTyto akcie vzrostly o neuvěřitelných 3 000 %! Pomohla sázka na Bitcoin
Tyto akcie vzrostly o neuvěřitelných 3 000 %! Pomohla sázka na Bitcoin
Michael Saylor se rozhodl jít proti proudu a investoval obrovské částky do Bitcoinu. MicroStrategy nyní vlastní nejvíce bitcoinů ze všech veřejně obchodovaných firem na světě o hodnotě 26 miliard dolarů.
Softwarová společnost MicroStrategy, kterou spoluzaložil Michael Saylor, má aktuálně v držení již 26 miliard dolarů v bitcoinech, což překonává hotovost a obchodovatelné cenné papíry takových gigantů, jako jsou IBM, Nike a Johnson & Johnson.
V roce 2020 se Saylor rozhodl investovat do Bitcoinu jako zajištění proti inflaci, a to v době, kdy se růst příjmů MicroStrategy zastavil.
Zpočátku společnost používala k nákupu bitcoinů provozní hotovost, ale později vydala akcie i konvertibilní dluhopisy, aby mohla nakoupit další mince.
Vývoj ceny akcií MicroStrategy od poloviny roku 2020
Díky tomuto přístupu se společnost stala největším veřejně obchodovaným firemním držitelem bitcoinů. Někteří tradiční firemní odborníci jsou skeptičtí, ale investoři jsou spokojeni.
Akcie MicroStrategy od poloviny roku 2020 vzrostly o více než 3 000 % spolu se 700% nárůstem Bitcoinu.
Bitcoin nedávno dosáhl historického maxima téměř 93 500 dolarů, což podporuje Saylorovu strategii.
Společnosti obvykle používají finanční aktiva na provoz nebo ji vyplácí akcionářům v podobě dividend, Saylor však prosazuje strategii “kup a drž” se zaměřením na dlouhodobou hodnotu.
Tím zpochybňuje tradiční firemní strategie, které často upřednostňují okamžité výnosy pro akcionáře.
Mějte přehled o tom, co se děje na trzích!
Přihlaste se k odběru našeho newsletteru a už vám nic neuteče.
Jednou týdně vám do schránky přijde naše Burza s odstupem, ve které odhalujeme to nejzajímavější, co se na finančních trzích stalo.
Dvakrát měsíčně se pak můžete těšit na sérii Kam tečou peníze, kde se do hloubky věnujeme ekonomice, politice a tomu do jakých finančních aktiv může být zajímavé investovat.
Je to úplně zadarmo a kdykoliv se můžete odhlásit. Mějte všechny důležité informace ve své emailové schránce. Pomůžeme vám dělat chytrá finanční rozhodnutí. Stačí se přihlásit k odběru vyplněním formuláře níže.
Publicista a aktivní investor s více než desetiletou praxí preferující strategii hodnotového investování.
O investování a finanční trhy se začal zajímat v roce 2013, kdy si prošel náročnou zkušeností jako aktivní denní obchodník. Tato negativní zkušenost vedla k hlubšímu studiu, které mu v následujících letech umožnilo dlouhodobě a úspěšně investovat.
Ve své strategii kombinuje pasivní a aktivní přístup s důrazem na akciové trhy. Inspiraci čerpá z metod Warrena Buffetta a Benjamina Grahama, stejně jako od českého investora Daniela Gladiše. Svým čtenářům předává nabyté vědomosti prostřednictvím článků zaměřených na investiční strategie, psychologii obchodování a analýzy jednotlivých akcií
„Největším nepřítelem investora jsou jeho vlastní emoce.“ – Benjamin Graham
Abychom Vám mohli poskytnout co nejlepší služby, používáme různé technologie, mezi které patří i soubory cookies.
Váš souhlas s použitím těchto technologií nám umožní zpracovávat údaje, jako je Vaše chování při používání našeho webu. Díky tomu můžeme náš web dále zlepšovat. Nesouhlas nebo odvolání souhlasu může nepříznivě ovlivnit určité vlastnosti a funkce těchto webových stránek.
Technické
Vždy aktivní
Technické cookies jsou nezbytně nutné pro legitimní účel umožnění použití služby, kterou si náš čtenář nebo uživatel výslovně vyžádal navštívením stránek a není možné je vypnout.
Předvolby
Technické uložení nebo přístup je nezbytný pro legitimní účel ukládání preferencí, které nejsou požadovány odběratelem nebo uživatelem.
Statistiky
Cookies využívané výhradně pro statistické a analytické účely, abychom naše stránky mohli neustále zlepšovat dle toho, jak se naši čtenáři a uživatelé chovají a jaké mají preference.Technické uložení nebo přístup, který se používá výhradně pro anonymní statistické účely. Bez předvolání, dobrovolného plnění ze strany vašeho Poskytovatele internetových služeb nebo dalších záznamů od třetí strany nelze informace, uložené nebo získané pouze pro tento účel, obvykle použít k vaší identifikaci.
Marketing
Cookies používané k vytvoření uživatelských profilů za účelem zobrazování reklamy nebo sledování chování na webových stránkách pro podobné marketingové účely.
Diskuze (0 komentářů)
Tento článek zatím nikdo neokomentoval. Přihlašte se a buďte první! Napište svůj názor a zahajte diskuzi.