Generální ředitel TeslyElon Musk se v polovině tohoto týdne prostřednictvím Twitteru vyjádřil, že jeho společnost hodlá znovuotevřít jednu ze svých továren. Z výrobní linky v Buffalu však nebudou sjíždět nové elektrické automobily.
Firma hodlá začít vyrábět plicní ventilátory, kterých je obecně ve světě i v USA kritický nedostatek.
Ventilátory pro nejtěžší případy
Musk se tímto snaží podpořit boj se současnou koronavirovou pandemií a pomoci zejména těm pacientům, kteří jsou s COVID-19 hospitalizováni a trpí nejtěžším průběhem onemocnění, což zahrnuje zápal plic nebo syndrom akutní respirační tísně.
Takovíto pacienti obvykle vyžadují napojení na plicní ventilaci. A protože v současnosti neexistuje klinicky prokázaná léčba, plicní ventilátory jsou jednou z hlavních zbraní, které mají lékaři ve svém arzenálu.
Tesla v reakci na epidemii výrazně omezila výrobu a podle svých v současností staví převážně díly nezbytně nutné pro servis, infrastrukturu a dodavatelské řetězce.
Spolupráce s Medtronic
Tento vývoj je s největší pravděpodobností možný díky spolupráci Tesly s výrobcem lékařského vybavení Medtronic. Firma dle slov svého ředitele v současnosti posiluje výrobu a navazuje spolupráci s jinými výrobci, mezi jinými právě s Teslou.
Spolupráce se bude týkat nižších tříd ventilátorů, které mají sloužit jako jakési dočasné řešení v rámci péče o nejkritičtěji postižené pacienty.
Výroba těchto ventilátorů vyžaduje relativně málo dílů, a tudíž je snadnější ji přenést k jiným výrobcům dokonce i bez předchozí specializace na lékařské vybavení.
Kromě Tesly se k podpoře boje s COVID-19 zavázali také jiní američtí výrobci automobilů, jako např. General Motors nebo Ford. Stejně jako Tesla spolupracují s výrobci lékařského vybavení.
Jejich pomoc nejčastěji zahrnuje poskytnutí materiálů k výrobě ventilátorů, případně výrobních kapacit.
Ahoj! Jmenuji se Bogdan Heinz a finanční trhy mě nepřestávají fascinovat již od roku 2017. Mezi mé hlavní oblasti zájmu zde patří Forex a dlouhodobé investování do akcií. Aktuálně také pozvolna expanduji do světa opcí.
Na světě investic mě uchvátil zejména příslib finanční nezávislosti spolu s rozmanitostí a také velkou dávkou nepředvídatelnosti, kdy si úspěch musíte opravdu zasloužit. Troufám si tvrdit, že pokud dokážete správně pochopit tržní zákonitosti, úplnou finanční svobodu budete mít na dosah ruky.
Redaktorská činnost pro Finex mi umožňuje realizovat hned dva koníčky – kromě již zmíněného zájmu o trhy také mou odvěkou lásku ke psaní.
V rámci tvorby mám možnost růst, získávat nové znalosti a tyto znalosti pak předávat dál, což je nejdůležitější. Svou příslovečnou trochou do mlýna bych takto chtěl přispět k vybudování nejčtenějšího a nejkvalitnějšího finančního magazínu v našich končinách.
Abychom Vám mohli poskytnout co nejlepší služby, používáme různé technologie, mezi které patří i soubory cookies.
Váš souhlas s použitím těchto technologií nám umožní zpracovávat údaje, jako je Vaše chování při používání našeho webu. Díky tomu můžeme náš web dále zlepšovat. Nesouhlas nebo odvolání souhlasu může nepříznivě ovlivnit určité vlastnosti a funkce těchto webových stránek.
Technické
Vždy aktivní
Technické cookies jsou nezbytně nutné pro legitimní účel umožnění použití služby, kterou si náš čtenář nebo uživatel výslovně vyžádal navštívením stránek a není možné je vypnout.
Předvolby
Technické uložení nebo přístup je nezbytný pro legitimní účel ukládání preferencí, které nejsou požadovány odběratelem nebo uživatelem.
Statistiky
Cookies využívané výhradně pro statistické a analytické účely, abychom naše stránky mohli neustále zlepšovat dle toho, jak se naši čtenáři a uživatelé chovají a jaké mají preference.Technické uložení nebo přístup, který se používá výhradně pro anonymní statistické účely. Bez předvolání, dobrovolného plnění ze strany vašeho Poskytovatele internetových služeb nebo dalších záznamů od třetí strany nelze informace, uložené nebo získané pouze pro tento účel, obvykle použít k vaší identifikaci.
Marketing
Cookies používané k vytvoření uživatelských profilů za účelem zobrazování reklamy nebo sledování chování na webových stránkách pro podobné marketingové účely.
Diskuze (0 komentářů)
Tento článek zatím nikdo neokomentoval. Přihlašte se a buďte první! Napište svůj názor a zahajte diskuzi.