FinexAnalýzySalesforce a ServiceNow čelí nové čínské AI konkurenci. Jaké jsou jejich vyhlídky do budoucna?
Salesforce a ServiceNow čelí nové čínské AI konkurenci. Jaké jsou jejich vyhlídky do budoucna?
Technologický sektor čelí nové hrozbě – čínská AI DeepSeek zvyšuje tlak na americké giganty. Salesforce a ServiceNow se sice drží na vrcholu, ale dokážou odolat tlaku konkurence?
Technologický segment a také jeho investoři, dostali tvrdou ránu, v podobě čínské umělé inteligence s názvem DeepSeek, která se tak stala hlavním konkurentem ChatGPT.
Právě kvůli této zprávě sletěly americké akciové trhy v pondělí střemhlav dolů.
Tento výprodej by mohl být zajímavou příležitostí pro dlouhodobé investory do technologií.
Proto se v tomto článku podíváme na technickou a fundamentální analýzu dvou akcií, které jsou nedílnou součástí právě technologického segmentu.
Tato technologická společnost vykázala meziroční růst svých tržeb o 9,53 % a s růstem se počítá i do dalších let. Pro rok 2025 se odhadují tržby o hodnotě necelých 40 miliard USD a pro rok 2026 se odhadují tržby na hodnotu 41,4 miliardy USD.
Salesforce vyplácí kvartální dividendu 0,4 USD za akcii a jejími největšími akcionáři jsou ti institucionální, kteří vlastní 82,6 % akcií. Dále spekulanti vlastní 15,7 % akcií a insiders vlastní 2,5 % akcií.
Cenové predikce pro tyto akcie se účastnilo celkem 41 analytiků z Wall Street a 32 z nich doporučuje tyto akcie nyní nakoupit.
Celkem 7 analytiků doporučuje s nimi neprovádět žádnou akci a pouze 2 doporučují tyto akcie ihned prodat.
Nejvyšší cenový cíl na nadcházejících 12 měsíců byl pro tyto akcie stanoven na 450 USD za akcii a nejnižší na 247 USD za akcii. Průměrný cenový cíl byl stanoven na hodnotu 396,94 USD za akcii.
Akcie Salesforce se obchodují pod svými cenovými maximy, ovšem trh se stále nachází nad hodnotou nejbližšího supportu. Ten byl tedy již otestován, což může snižovat jeho validitu.
Podle predikcí analytiků z Wall Street by tyto akcie měly v rámci pozitivní predikce i nadále růst, zatímco negativní predikce očekává průraz supportu a pád akcií na nižší hodnoty.
Tato společnost vykázala meziroční růst svých tržeb o 23,48 % a s růstem se počítá do dalších let.
V roce 2025 by tržby měly dosáhnout hodnoty necelých 11 miliard USD a v roce 2026 by tržby měly atakovat hodnotu 13,22 miliardy USD.
Společnost ServiceNow nevyplácí dividendy a její akcie vlastní z 90,6 % institucionální investoři a z 9,4 % spekulanti.
Cenové predikce pro tyto akcie se účastnilo celkem 24 analytiků z Wall Street a 20 z nich doporučuje tyto akcie nyní nakoupit, pouze 3 analytici doporučují zdrženlivost a jediný analytik doporučuje tyto akcie nyní prodat.
Nejvyšší cenový cíl byl pro akcie stanoven na hodnotu 1 332 USD za akcii a nejnižší na hodnotu 716 USD za akcii. Průměrný cenový cíl na nadcházejících 12 měsíců byl stanoven na hodnotu 1 180 USD za akcii.
Akcie ServiceNow se obchodují ve velmi agresivním rostoucím trendu a to pouze s jednou prodejní korekcí. Tato korekce na hodnotě 800 USD je zároveň nejbližším supportem.
Pozitivní predikce analytiků počítá s pokračováním růstového trendu, ovšem negativní predikce očekává pokles akcií dokonce pod hodnotu tohoto jediného supportu, což by byl ze současných cen výrazný cenový pád.
Slovo závěrem
V tomto článku jsme se podívali na technickou a fundamentální analýzu technologických akcií Salesforce a ServiceNow, které se obchodují poblíž svých cenových maxim, ovšem daleko od nejbližších supportů.
Právě konkurence v oblasti umělé inteligence může být důvod pro technickou korekci technologických akcií na nižší hodnoty.
To může být příležitost pro dlouhodobé investory, kteří by tak získali příležitost přidat zajímavé technologické akcie do svého portfolia.
Uvažujete o investování do zmíněných akcií? Zvážit můžete některého z námi recenzovaných brokerů:
U 66,02 % retailových investorů došlo ke vzniku ztráty.
Staňte se součástí naší investiční rodiny na Discordu
Naše komunita je místem, kde se setkávají nováčci i vášniví obchodníci a zkušení investoři. Sdílejte své obchodní tipy, strategie a bavte se o aktuálních událostech na trzích. Každý den je novou příležitostí a každý člen naší komunity může přinést jedinečný pohled na svět financí.
Připojte se k nám a objevte sílu kolektivní moudrosti, která vám pomůže dosáhnout vašich investičních cílů. S námi není obchodování jen o číslech, ale o společenství, které vám dává klíč k úspěchu!
Soukromý obchodník a investor, který se pohybuje na finančních trzích již od roku 2014. Obchoduje swingové obchodní strategie na forexu, akciích a komoditách. Mezi jeho oblíbené analytické nástroje patří především technická analýza cenového grafu. Své obchodní dovednosti podpořil také veřejnou equity svého obchodního účtu.
Martin získal titul Ph.D. z oboru financí a své znalosti a zkušenosti využívá nejen při vlastním obchodování, ale také při svých analýzách finančních trhů. Díky tomu může čtenářům předat mnoho drobných postřehů z chování trhů, které nemusejí být na první pohled zřejmé, ale tvoří tenkou hranici mezi úspěchem a neúspěch na finančních trzích.
Abychom Vám mohli poskytnout co nejlepší služby, používáme různé technologie, mezi které patří i soubory cookies.
Váš souhlas s použitím těchto technologií nám umožní zpracovávat údaje, jako je Vaše chování při používání našeho webu. Díky tomu můžeme náš web dále zlepšovat. Nesouhlas nebo odvolání souhlasu může nepříznivě ovlivnit určité vlastnosti a funkce těchto webových stránek.
Technické
Vždy aktivní
Technické cookies jsou nezbytně nutné pro legitimní účel umožnění použití služby, kterou si náš čtenář nebo uživatel výslovně vyžádal navštívením stránek a není možné je vypnout.
Předvolby
Technické uložení nebo přístup je nezbytný pro legitimní účel ukládání preferencí, které nejsou požadovány odběratelem nebo uživatelem.
Statistiky
Cookies využívané výhradně pro statistické a analytické účely, abychom naše stránky mohli neustále zlepšovat dle toho, jak se naši čtenáři a uživatelé chovají a jaké mají preference.Technické uložení nebo přístup, který se používá výhradně pro anonymní statistické účely. Bez předvolání, dobrovolného plnění ze strany vašeho Poskytovatele internetových služeb nebo dalších záznamů od třetí strany nelze informace, uložené nebo získané pouze pro tento účel, obvykle použít k vaší identifikaci.
Marketing
Cookies používané k vytvoření uživatelských profilů za účelem zobrazování reklamy nebo sledování chování na webových stránkách pro podobné marketingové účely.
Diskuze (0 komentářů)
Tento článek zatím nikdo neokomentoval. Přihlašte se a buďte první! Napište svůj názor a zahajte diskuzi.