Pod tímto profilem publikují články a recenze autoři stránek Finex.cz a další redaktoři nebo hosté, kteří nejsou stálými autory.
Jedna banka, ale několik značek. Různé sazebníky, formuláře i různé obchodní podmínky. Tomu je konec. ČSOB bude nadále dceřinou společnost Poštovní spořitelny provozovat pod vlastním logem.
Co znamená změna pro klienty a předpokládá se zánik ostatních interních značek?
Od roku 2000 provozuje ČSOB značku Poštovní spořitelna. Od ledna 2018 do ledna 2028 má Česká pošta s ČSOB novou smlouvu na poskytování bankovních a pojišťovacích služeb. Finanční služby na přepážkách pošty si rychle získaly nové zákazníky, a proto ČSOB ponechala produktům interní značku Poštovní spořitelna po několik let.
Finanční služby byly na poštách vždy poskytovány skupinou ČSOB, ta má na provoz center na poštách exkluzivitu. Průběžně se ČSOB snažila přibližovat produkty obou značek a nabízet stejné podmínky pro klienty ČSOB i Poštovní spořitelny.
Do konce roku se změní loga a názvy na všech pobočkách pošty, které odkazují na možnost uzavření finančních produktů nabízených Českou poštou. Logo bude modré a logotyp bude využíván i ve všech stávajících reklamních kampaních. V letním období dojde k proměně prvních poboček.
Česká pošta má 3 200 poboček, síť pokrytí finančních služeb pro klienty je široká. Během příštího roku se na všech poštách začnou poskytovat finanční služby pod modrým logem ČSOB.
ČSOB po léta budovala samostatnou síť poboček Poštovní spořitelny (mimo těch na České poště). Nyní mění koncept, síť s více než 70 místy v Česku projde rebrandingem nebo zanikne. Po sloučení značek dojde k nárůstu poboček s klientskou obsluhou.
Ke sloučení značky došlo především z důvodu posílení marketingové komunikace, ČSOB záleží na tom, aby bylo zřejmé, že za produktem stojí společnost, která má historii v poskytování finančních služeb dlouhou několik desetiletí. Zároveň si od změny ČSOB slibuje lepší vnímání produktu klienty, jelikož pro klienta je vždy jednodušší řešit veškeré potřeby s jednou institucí.
Služby Poštovní spořitelny budou pro klienty dostupné v kterémkoliv obchodním místě ČSOB a na poštách, společnosti se zároveň sníží náklady na provoz dvou odlišných značek.
Klienty Poštovní spořitelny obslouží na poštách, na pobočkách ČSOB a v klientských centrech ČSOB. V současné chvíli je asi polovina poboček ČSOB systémově připravena poskytnout kompletní služby Poštovní spořitelny. Ke konci roku 2022 by toho měly být schopny veškeré pobočky ČSOB.
Od loňského roku byla přejmenována Českomoravská stavební spořitelna na ČSOB stavební spořitelnu. U ostatních dceřiných společností se zatím zánik interních značek neočekává, ale banka testuje prodej bankovních služeb na pobočkách Hypoteční banky, takže kdo ví?
Kromě Poštovní spořitelny je dceřinou společností ČSOB ještě Hypoteční banka, ČSOB Pojišťovna, Českomoravská stavební spořitelna, ČSOB Penzijní společnost nebo ČSOB Leasing.
Pod tímto profilem publikují články a recenze autoři stránek Finex.cz a další redaktoři nebo hosté, kteří nejsou stálými autory.
Diskuze (0 komentářů)
Tento článek zatím nikdo neokomentoval. Přihlašte se a buďte první! Napište svůj názor a zahajte diskuzi.