Začněte psát a výsledky vyhledávání se zobrazí zde...

Broker XTB navázal partnerství s José Mourinhem

Broker XTB navázal partnerství s José Mourinhem

Broker XTB, jako jeden z předních FX a CFD brokerů na světě, spojil své síly s José Mourinhem, jedním z nejuznávanějších fotbalových manažerů všech dob.

Tento portugalský trenér vyhrál domácí titul v rekordních čtyřech různých zemích (Portugalsko, Anglie, Itálie a Španělsko) a je jedním z pouhých tří manažerů, kteří dvakrát vyhráli Ligu mistrů UEFA se dvěma kluby. Mourinho bude v příštích dvou letech globálním ambasadorem XTB.

“Jsem opravdu šťastný, že mohu oznámit naše partnerství s José Mourinhem, který je nejen mimořádným jednotlivcem, ale také symbolem manažera, který postavil svůj úspěch na strategii a vítězném způsobu myšlení. Jeho příběh dobře rezonuje s hodnotami a strategií naší značky. Sdílíme stejnou touhu dosáhnout toho, co chceme a máme rádi. Protože José pomáhá svému týmu stát se nejlepším na světě, chceme i my našim klientům pomoci stát se ještě lepšími investory s XTB, poskytováním služeb a technologií na nejvyšší úrovni” uvedl Omar Arnaout, generální ředitel XTB.

Oznámení o spolupráci mezi José Mourinhem a XTB je začátkem nové globální propagační kampaně brokera “Buď jako José”. Kreativní myšlenka příběhu je založena na konceptu podobností mezi výzvami, kterým každý den čelí investoři, a výzvami, kterým čelí fotbalový manažer.

Dobrá strategie, touha vyhrát a poučení se z neúspěchu jsou hlavními faktory úspěchu ve fotbale i ve financích.

José k novému partnerství uvedl: “Jsem velice šťastný, že se v příštích letech stanu ambasadorem XTB. Při mých diskusích s XTB a vzájemném poznávání mi bylo jasné, že na svých cestách sdílíme mnoho stejných hodnot; kterými jsou vášeň, profesionalita a skutečná láska k tomu co děláme. Jsem tedy opravdu rád, že mohu spolupracovat s úžasným týmem v XTB a sdílet své vlastní zkušenosti s jejich více jak 200 000 obchodníky po celém světě. Pokud chcete obchodovat, buďte jako já, zvolte XTB.”

Společnost XTB zahájila kampaň spuštěním videa s novým ambasadorem značky, podívejte se na něj níže:

https://www.youtube.com/watch?v=D0kycNhNpzw

Favorit redakce

Při obchodování CFD s tímto poskytovatelem ztrácí 74 % účtů retailových investorů peníze.
Výhody
  • Nákup a prodej akcií i ETF bez poplatku
  • Možnost nákupu frakčních práv a ETF
Nevýhody
  • Absence některých oblíbených finančních instrumentů – opce, dluhopisy, podílové fondy apod.
  • Danění českých dividend 35% sazbou

K novému partnerství vznikl také rozhovor s Omarem Arnaoutem, generálním ředitelem XTB

  • Je to už několik let od vaší poslední kampaně s ambasadorem globální značky. Proč jste se rozhodli vrátit k tomuto konceptu?

Značka XTB je silně uznávaná po celém světě a jsme si vědomi toho, jak důležitou roli sehráli naši bývalí ambasadoři značky při dosahování tohoto cíle.

Za posledních pár let jsme se soustředili na další oblasti našeho podnikání, jako je technologický rozvoj, rozšíření nabídky našich produktů a silná optimalizace mnoha našich základních procesů.

Na tyto oblasti se budeme i nadále zaměřovat, ale také věříme, že nyní je ten správný čas opět spolupracovat s dalším skvělým ambasadorem značky, tentokrát s jedním z nejúspěšnějších fotbalových manažerů v historii sportu, s José Mourinhem.

  • Předchozí ambasador Mads Mikkelsen byl herec. V roce 2020 jste ale podepsali partnerství s renomovaným fotbalovým manažerem. Máte pocit, že svět fotbalu lépe koresponduje s XTB, nebo byl tento výběr motivován většinou marketingovými faktory?

Jsem přesvědčen, že existuje mnoho podobností mezi úspěšným fotbalovým manažerem a úspěšným investorem. Měli byste mít strategii, která Vám dává vyšší pravděpodobnost dosažení úspěchu než porážky, ale měli byste být připraveni tuto strategii přizpůsobit i podle okolností.

Měli byste být také disciplinovaní a psychicky silní, protože podobně jako v případě řízení fotbalového týmu jsou ztráty v obchodování součástí procesu, ale klíčové je poučit se z těchto zkušeností a vrátit se lepší a silnější.

  • Proč jste si vybrali za globálního ambasadora XTB vybrali zrovna José Mourinha?

To, že jsme si vybrali José Mourinha za našeho nového ambasadora značky, pro nás nebylo žádnou náhodou. José je vítěz a ztělesňuje mnoho věcí, které by mnozí z nás chtěli v životě dosáhnout.

Jako společnost každý den velmi tvrdě pracujeme na tom, abychom našim zákazníkům poskytovali nejlepší kvalitu služeb, podpory a technologií k dosažení jejich úspěchu. Tak jako José i my děláme vše pro to, abychom v tom, co děláme, byli nejlepší na světě.

  • Měla globální pandemie nějaký vliv na kampaň s José Mourinhem?

Příprava úspěšné marketingové kampaně je dlouhý a často náročný proces a globální pandemie určitě nepomohla v usnadnění tohoto procesu.

Na druhé straně, díky José Mourinhovi a jeho týmu, spolu s velmi tvrdou prací našeho týmu v XTB, jsme byli schopni mít připravenou kampaň s nejvyšší kvalitou materiálů bez větších prodlev.

  • Co bude hlavním cílem XTB během kampaně s José Mourinhem?

Naše zaměření se za posledních pár let nezměnilo a zůstane nezměněno, přičemž naším cílem je být nejen jedním z největších brokerů v Evropě, ale i na světě.

V této chvíli také čekáme na získání licence v Jihoafrické republice a v jedné asijské jurisdikci, kde doufáme, že s podnikáním začneme v průběhu následujících měsíců.

Navíc, vždy jsme byli v podvědomí s naší CFD nabídkou, ale před dvěma lety jsme se rozhodli představit do naší nabídky reálné akcie a ETF, což je oblast, kterou bychom chtěli v příštích letech výrazně rozvinout a doufáme, že se staneme jedním z předních poskytovatelů obchodování s akciemi na světě.

To je jeden z důvodů, proč jsme spustili naši nabídku obchodování akcií bez poplatků, kterou, doufáme, ocení jak naši současní, tak i noví zákazníci.

  • Můžete poskytnout více informací o nabídce 0% poplatků při obchodování s fyzickými akciemi, kterou XTB představilo?

Před dvěma lety začalo XTB nabízet fyzické akce a ETF a zájem o naši nabídku měsíc po měsíci rostl s velmi dynamickým nárůstem objemu obchodů.

Tento dynamický růst nás podnítil ke zdokonalení naší nabídky možnosti nákupu a prodeje akcií bez nutnosti placení komisí až do hodnoty 100 000 EUR.

Naši klienti budou mít možnost investovat do akcií ze 16 největších světových burz včetně NYSE, Börse Frankfurt a dalších. Budou mít přístup k nabídce akcií a ETF prostřednictvím naší vlastní obchodní platformy xStation, která je podle nás v současnosti jednou z nejlepších obchodních platforem na světě.

  • Jedním z pilířů XTB jsou technologie. Jaké jsou Vaše plány v této oblasti?

V této chvíli společnost XTB zaměstnává ve svém IT oddělení více než 120 lidí a technologický rozvoj je jedním z hlavních důvodů, proč jsme se v posledních letech rozvíjeli tak dynamicky.

Neumím si představit naše podnikání bez přístupu k našim vlastním obchodním platformám xStation a xStation Mobile. Potřeby klientů z roku na rok dynamicky rostou a my musíme dbát na to, abychom rostli dynamickým tempem a abychom zajistili splnění všech potřeb našich klientů.

Smysluplným aspektem našeho růstu je také automatizace a optimalizace mnoha našich procesů, abychom zajistili, že jsme schopni našim zákazníkům poskytovat služby nejvyšší kvality bez jakýchkoliv časových omezení. Z obchodního hlediska je pro nás také velmi důležité rozhodovat se spíše na základě velkých dat, než na základě víry a jeden z klíčových prvků našeho růstu v posledních letech byl postaven na informacích poskytnutých týmem, který sbírá a vyhodnocuje data. Ten nám pomohl dělat přesnější a inteligentnější rozhodnutí v každém aspektu našeho podnikání. V zásadě je nespočet prvků, které jsme vyvinuli a vylepšili v posledních letech a které plánujeme rozvíjet i v dalších letech.

  • Jedním z nejdůležitějších faktorů, který ovlivňuje doslova všechny druhy podnikání, je koronavirus. Ovlivnila pandemie negativně Vaše podnikání, nebo ho spíš posunula vpřed?

Jsme internetová společnost poskytující online služby, tedy pandemie neměla negativní vliv na naše podnikání. Na druhé straně pandemie způsobila velmi dynamické pohyby na trzích, které podpořily vyšší zájem o naše služby a také vyšší objemy obchodování.

Tyto prvky nám umožnily otevřít více nových účtů v první polovině roku 2020, než za poslední dva roky a také nám umožnily dosáhnout nejvyšší čistý zisk v historii společnosti.

 

Líbil se vám tento článek?
4
0

Autor

Pod tímto profilem publikují články a recenze autoři stránek Finex.cz a další redaktoři nebo hosté, kteří nejsou stálými autory.

Sdílejte tento článek

Mohlo by vás zajímat

Diskuze (0 komentářů)

Připojte se k diskuzi

Tento článek zatím nikdo neokomentoval. Přihlašte se a buďte první! Napište svůj názor a zahajte diskuzi.