Ahoj tradeři, v minulých týdnech jsme se bavili o tom, že BTC může spadnout z tehdejšího vrcholu pod 22 tis. až k 19 tis. USD a odtud budeme opět očekávat odraz. Přesně to se v posledních 2 týdnech stalo a včera jsme dokonce chvíli viděli Bitcoin i nad 22 tis. USD.
Zároveň jsem také v analýze minulý pátek popisoval, že Bitcoin může snadno vyšplhat v následujících týdnech/měsících k 25 tis. USD. Pojďme se podívat, jak je na tom graf nyní:
Struktura trhu na 4hodinovém grafu
Na grafu jsou oranžově vyznačená swingová maxima a minima, která tvoří jasný trend. Jejich proražení tvoří buď pokračování, nebo obrat trendu.
Aktuálně vidíme, že poslední nižší swing high bylo vytvořené na ceně 22 996 USD a swing low na 17 622 USD.
Technicky máme tedy na grafu stále downtrend a pouze uzávěr 4h svíce nad 23 tis. USD nám může dát změnu trendu a příležitost pro long pozice.
Plán pro další týdny
Příležitost pro long pozice byla v minulých týdnech ve chvíli, kdy se Bitcoin vrátil k 19 tis. USD. Kdokoli se snaží longovat BTC nyní, tak pokud nejde o intradenního scalpera, má šance nakloněny proti sobě.
BTC se stále pohybuje v downtrendu, a to v horní části jeho korekce. Jde o ideální místo, kde bychom měli očekávat, že do trhu vstoupí short obchodníci a stlačí cenu dolů.
Může to být jen k prvním supportům kolem 20500, ale díval bych se i na nebezpečí likvidity, která se tvoří pod vyznačenými minimy. Trh mívá tendenci aspoň nějakou vybrat, takže bych se nedivil ani agresivním pohybům dolů.
Dokud trvá downtrend, stále můžeme jít i na nová minima před očekávaným odrazem na 25 tis. USD
Bullish scénář samozřejmě začíná tehdy, kdy by Bitcoin vyrazil z downtrendu – tedy prorazili bychom 23 tis. USD. poté by jakýkoliv pullback zpět, byl velmi pravděpodobně longovatelný a nabídnul by bezpčnou možnost, jak do trendu vstoupit.
Závěr k aktuální situaci
Nacházíme se v nastavení grafů, které nenahrává otevírání nových long pozic, naopak spíše jejich uzavírání a hledání shortů. Pozitivní by pro Bitcoin bylo, pokud dokáže překonat 23 tis. USD – poté je jakýkoliv návrat možné longovat.
Když se dívám na další ukazatele, jako je například průměrný funding a long/short ratio, je jasné, že většina trhu shortuje. A jak víme, většina se často mýlí. Toto nahrává šance spíše pro změnu trendu na bullish, ale jak jsem psal – obchodovat jej ještě předtím, než se stane, je velmi nebezpečné.
Andy je investor a swingový obchodník především na poli kryptoměn, avšak i s okrajovým zájmem o komoditní trh.
V tradingovém prostředí se aktivně pohybuje od roku 2018, kdy také založil skupinu Blockspace, ve které se se svým týmem věnuje důležitým informacím a vzdělávání v oblasti především kryptoměnového tradingu.
“Beru jako poctu účastnit se inovací, které krypto přináší, a chci pomáhat ostatním se v tomto trhu zorientovat.”
Abychom Vám mohli poskytnout co nejlepší služby, používáme různé technologie, mezi které patří i soubory cookies.
Váš souhlas s použitím těchto technologií nám umožní zpracovávat údaje, jako je Vaše chování při používání našeho webu. Díky tomu můžeme náš web dále zlepšovat. Nesouhlas nebo odvolání souhlasu může nepříznivě ovlivnit určité vlastnosti a funkce těchto webových stránek.
Technické
Vždy aktivní
Technické cookies jsou nezbytně nutné pro legitimní účel umožnění použití služby, kterou si náš čtenář nebo uživatel výslovně vyžádal navštívením stránek a není možné je vypnout.
Předvolby
Technické uložení nebo přístup je nezbytný pro legitimní účel ukládání preferencí, které nejsou požadovány odběratelem nebo uživatelem.
Statistiky
Cookies využívané výhradně pro statistické a analytické účely, abychom naše stránky mohli neustále zlepšovat dle toho, jak se naši čtenáři a uživatelé chovají a jaké mají preference.Technické uložení nebo přístup, který se používá výhradně pro anonymní statistické účely. Bez předvolání, dobrovolného plnění ze strany vašeho Poskytovatele internetových služeb nebo dalších záznamů od třetí strany nelze informace, uložené nebo získané pouze pro tento účel, obvykle použít k vaší identifikaci.
Marketing
Cookies používané k vytvoření uživatelských profilů za účelem zobrazování reklamy nebo sledování chování na webových stránkách pro podobné marketingové účely.
Diskuze (0 komentářů)
Tento článek zatím nikdo neokomentoval. Přihlašte se a buďte první! Napište svůj názor a zahajte diskuzi.