Začněte psát a výsledky vyhledávání se zobrazí zde...

Amazon v ohrožení? Shein a TikTok útočí na jeho domovské město a rekrutují jeho zaměstnance!

Společnosti Shein a TikTok podnikají v Seattlu odvážné kroky, kterými se snaží ohrozit dominantní postavení Amazonu v oblasti e-commerce. Změní budoucnost maloobchodu?

Publikováno
Amazon v ohrožení? Shein a TikTok útočí na jeho domovské město a rekrutují jeho zaměstnance!
Zdroj: Depositphotos.com

Odvážným krokem, který signalizuje sílící konkurenci v oblasti e-commerce, podniká Shein a komerční odnož TikToku strategický postup do bašty Amazonu.

Shein a TikTok, které jsou proslulé rychlou výrobou módních a cenově dostupných oděvů, zakládají své obchody v Key Center v Seattlu (oblast kde sídlí právě Amazon), které je bojištěm pro získávání talentů.

Aktivně se uchází o současné i bývalé zaměstnance Amazonu, aby posílily své kapacity v oblasti logistiky a dodavatelského řetězce v USA.

Tato agresivní náborová strategie podtrhuje ambice Shein a TikToku využít odborné znalosti pracovníků společnosti Amazon a usilovat o zvýšení efektivity jejich provozu a distribučních sítí.

Jejich expanze do Seattlu signalizuje novou kapitolu ve stupňujícím se soupeření se společností Amazon.

Agilní obchodní model Shein odpovídá rychlým spotřebitelským trendům, zatímco TikTok využívá své angažované uživatelské základny a nabízí bezproblémovou kombinaci zábavy a nakupování.

Tím, že společnosti Shein a TikTok posilují své týmy jednotlivci z Amazonu, dávají jasně najevo, že hodlají soutěžit za rovných podmínek.

Tento krok přichází v době, kdy se maloobchodní prostředí mění a online nakupování je stále více součástí každodenního života.

Key Center jako nový středobod e-commerce?

Pro Amazon je přítomnost společností Shein a TikTok v jeho domovském městě připomínkou, že jeho pozice na vrcholu není neotřesitelná. Soupeření o podíl na trhu, talenty a inovace se bude stupňovat a Key Center se stane ústředním bodem tohoto dynamického firemního prostředí.

Výsledky tohoto souboje by mohly mít významné důsledky pro budoucnost maloobchodu. Schopnosti Shein v oblasti rychlé módy a jedinečná kombinace sociálních médií a e-commerce TikToku vytvářejí předpoklady pro střet titánů, který zpochybní dominanci společnosti Amazon.

Snahy o expanzi společností Shein a TikTok v Seattlu jsou jasným signálem, že válka se začíná rozhořívat válka v oblasti e-commerce, která může zpochybnit dosavadní status quo a přetvořily maloobchodní prostředí.

Jejich agresivní expanze signalizuje novou kapitolu v boji o podíl na trhu, talenty a inovace. To by mohlo změnit budoucnost maloobchodu.

Poslouchejte naše podcasty, ať vám nic neunikne!

Víte, že máme dva podcasty? V krátkém podcastu Burza s odstupem každý týden odhalujeme to nejzajímavější, co se na finančních trzích stalo.

Dvakrát do měsíce si pak můžete poslechnout podcast Kam tečou peníze, kde se do hloubky věnujeme ekonomice, politice a tomu do jakých finančních aktiv může být zajímavé investovat.

Získejte díky těmto podcastům exkluzivní pohled na investiční strategie a naučte se, jak správně investovat a nakládat s osobními financemi.

Odebírejte a poslouchejte tyto podcasty, ať vám nic zajímavého neunikne.

Líbil se vám tento článek?
0
0

Autor

O investování a finanční trhy se zajímám od roku 2013. Krátce na to jsem se spálil jako aktivní day trader. Zaplacené „školné“ se mi však celkem vyplatilo. Vrhnul jsem se do studia a od roku 2017 dlouhodobě investuji, přičemž v rámci své strategie kombinuji pasivní a aktivní investiční přístup s výhradním zaměřením na akciové trhy.
Inspirací mi jsou především Warren Buffett a jeho učitel Benjamin Graham, z českých investorů pak Daniel Gladiš. Nabyté vědomosti se snažím předávat čtenářům, přičemž se nejraději věnuji textům o investičních strategiích, psychologii obchodování a analýzám jednotlivých akcií.

Přečíst více

Sdílejte tento článek

Mohlo by vás zajímat

Diskuze (0 komentářů)

Připojte se k diskuzi

Tento článek zatím nikdo neokomentoval. Přihlašte se a buďte první! Napište svůj názor a zahajte diskuzi.

Recenze
TOP Nejlepší brokeři
Při obchodování CFD s tímto poskytovatelem ztrácí 76-78 % účtů retailových investorů peníze.
U 66,02 % retailových investorů došlo ke vzniku ztráty.
U 68 % retailových investorů došlo ke vzniku ztráty.
U 51 % retailových investorů došlo při obchodování CFD u této společnosti ke vzniku ztráty.
Investování zahrnuje rizika ztrát.‎