Živé zpravodajství Finex.cz za pomoci moderních technologií a umělé inteligence automaticky sleduje mnoho zdrojů zpráv z trhu a živě je vypisuje přehledně na jednom místě.
Zalando plánuje expanzi a hlásí zisk 251 milionů eur
Zalando zvýšilo čistý zisk na 251 milionů eur, plánuje expanzi do Bulharska, Řecka a Portugalska a očekává růst tržeb a hrubého objemu zboží o 4 až 9 procent díky rozšíření nabízených značek.
Zalando hlásí růst tržeb za 3. čtvrtletí a zvyšuje výhled na prázdninovou sezónu
Ve 3. čtvrtletí roku 2024 společnost Zalando zaznamenala nárůst GMV o 7,4 % na 3,2 miliardy EUR a nárůst tržeb o 6,2 % na 2,5 miliardy EUR, což je optimistické pro prázdninovou sezónu.
Zalando: zisky vzrostly o 300 % díky vyšším objednávkám
Společnost Zalando vykázala 300% nárůst zisku a 5% nárůst tržeb, což bylo způsobeno vyššími objednávkami zákazníků a velikostí košíků, přičemž se zaměřila na věrnost, technologickou expanzi a zlepšení logistiky, a to i přes 1% pokles podílu.
Zalando překonalo očekávání, Deutsche Post zklamala ziskem
Zalando zvýšilo tržby o 5 % a překonalo očekávání ziskem 44,3 milionu EUR, zatímco Deutsche Post překonala výnosy, ale zklamala ziskem 751 milionů EUR; DAX klesl o 0,14 %.
Abychom Vám mohli poskytnout co nejlepší služby, používáme různé technologie, mezi které patří i soubory cookies.
Váš souhlas s použitím těchto technologií nám umožní zpracovávat údaje, jako je Vaše chování při používání našeho webu. Díky tomu můžeme náš web dále zlepšovat. Nesouhlas nebo odvolání souhlasu může nepříznivě ovlivnit určité vlastnosti a funkce těchto webových stránek.
Technické
Vždy aktivní
Technické cookies jsou nezbytně nutné pro legitimní účel umožnění použití služby, kterou si náš čtenář nebo uživatel výslovně vyžádal navštívením stránek a není možné je vypnout.
Předvolby
Technické uložení nebo přístup je nezbytný pro legitimní účel ukládání preferencí, které nejsou požadovány odběratelem nebo uživatelem.
Statistiky
Cookies využívané výhradně pro statistické a analytické účely, abychom naše stránky mohli neustále zlepšovat dle toho, jak se naši čtenáři a uživatelé chovají a jaké mají preference.Technické uložení nebo přístup, který se používá výhradně pro anonymní statistické účely. Bez předvolání, dobrovolného plnění ze strany vašeho Poskytovatele internetových služeb nebo dalších záznamů od třetí strany nelze informace, uložené nebo získané pouze pro tento účel, obvykle použít k vaší identifikaci.
Marketing
Cookies používané k vytvoření uživatelských profilů za účelem zobrazování reklamy nebo sledování chování na webových stránkách pro podobné marketingové účely.