Zobrazuje zpravodajství pro aktivum LVMH - Moët Hennessy Louis Vuitton
Živé zpravodajství Finex.cz za pomoci moderních technologií a umělé inteligence automaticky sleduje mnoho zdrojů zpráv z trhu a živě je vypisuje přehledně na jednom místě.
Bernard Arnault investuje 855 milionů EUR do LVMHF při poklesu akcií o 24 %
Bernard Arnault utratil za akcie LVMHF přibližně 855 milionů eur navzdory 24% poklesu akcií a potenciálně usiluje o překročení 50% podílu ještě před zveřejněním výsledků hospodaření, a to v souvislosti s neuspokojivými tržbami a rostoucí konkurencí.
Akcie LVMH se po 3% poklesu tržeb propadly až o 8 %, přičemž vína a lihoviny klesly o 9 % kvůli snížené poptávce v USA a Číně, což na krátkou dobu umožnilo společnosti Hermès překonat LVMH v tržní kapitalizaci.
LVMH zvyšuje ceny a rozšiřuje výrobu navzdory poklesu
Společnost LVMH plánuje navzdory 2% poklesu tržeb v 1. čtvrtletí 2025 v důsledku slabé poptávky v Číně a USA zvýšit ceny a rozšířit výrobu v USA i přes obavy z tarifů.
Společnost Global-e Online (GLBE) zprostředkovává mezinárodní prodej pro e-commerce maloobchodníky, mezi její významné klienty patří například LVMH, a její akcie za poslední rok vzrostly o 47 % díky silnému finančnímu růstu a optimismu investorů.
Společnost Bain předpovídá 2% pokles prodeje luxusního zboží pro rok 2024
Společnost Bain & Company předpovídá pro rok 2024 pokles celosvětových prodejů luxusního zboží o 2 %, přičemž akcie společností Burberry, LVMH a Kering výrazně poklesnou v důsledku slabší poptávky v Číně a Jižní Koreji. Akcie společnosti Burberry se za posledních 12 měsíců propadly o 57 %, akcie LVMH o více než 17 % a akcie Kering se za stejné období propadly o téměř 50 %.
Zmínky:
BRBY
(£10,75
-2,5 %), KER
(173,4€
-1,1 %), MC
($0,11
+22,2 %)
Akcie Burberry rostou o 4 % kvůli zvěstem o převzetí společností Moncler
Akcie Burberry vzrostly o 4 % díky zvěstem o převzetí Moncleru, na které měl pravděpodobně vliv Bernard Arnault z LVMH, a to i přes očekávaný 20% pokles tržeb Burberry na 1,1 miliardy GBP a provozní ztrátu 45 milionů GBP.
Akcie Burberry rostou v souvislosti se spekulacemi o převzetí společností Moncler
Akcie Burberry v pondělí vzrostly o 4,4 % na 847,8 p. v souvislosti se spekulacemi o převzetí společností Moncler, o které projevil zájem generální ředitel LVMH Bernard Arnault, protože Burberry čelí problémům s poptávkou po luxusním zboží.
Akcie LVMH klesly, Citigroup varuje před dopadem na luxus
Akcie LVMH klesly kvůli poklesu prodeje módního a koženého zboží, přičemž organické tržby v Číně se snížily o 16 %; Citigroup varuje před negativním dopadem na luxusní sektor.
Investoři LVMH doufají v čínské stimuly pro růst luxusu
Investoři LVMH sledují čínské fiskální stimuly pro zvýšení výdajů na luxusní zboží, zatímco analytici předpovídají silnou čínskou poptávku do roku 2025.
Abychom Vám mohli poskytnout co nejlepší služby, používáme různé technologie, mezi které patří i soubory cookies.
Váš souhlas s použitím těchto technologií nám umožní zpracovávat údaje, jako je Vaše chování při používání našeho webu. Díky tomu můžeme náš web dále zlepšovat. Nesouhlas nebo odvolání souhlasu může nepříznivě ovlivnit určité vlastnosti a funkce těchto webových stránek.
Technické
Vždy aktivní
Technické cookies jsou nezbytně nutné pro legitimní účel umožnění použití služby, kterou si náš čtenář nebo uživatel výslovně vyžádal navštívením stránek a není možné je vypnout.
Předvolby
Technické uložení nebo přístup je nezbytný pro legitimní účel ukládání preferencí, které nejsou požadovány odběratelem nebo uživatelem.
Statistiky
Cookies využívané výhradně pro statistické a analytické účely, abychom naše stránky mohli neustále zlepšovat dle toho, jak se naši čtenáři a uživatelé chovají a jaké mají preference.Technické uložení nebo přístup, který se používá výhradně pro anonymní statistické účely. Bez předvolání, dobrovolného plnění ze strany vašeho Poskytovatele internetových služeb nebo dalších záznamů od třetí strany nelze informace, uložené nebo získané pouze pro tento účel, obvykle použít k vaší identifikaci.
Marketing
Cookies používané k vytvoření uživatelských profilů za účelem zobrazování reklamy nebo sledování chování na webových stránkách pro podobné marketingové účely.