Zobrazuje zpravodajství pro aktivum Burberry Group
Živé zpravodajství Finex.cz za pomoci moderních technologií a umělé inteligence automaticky sleduje mnoho zdrojů zpráv z trhu a živě je vypisuje přehledně na jednom místě.
Pokles příjmů LVMH ovlivňuje akcie Diageo a Burberry
Společnosti Diageo a Burberry čelí problémům, protože LVMH hlásí 17% pokles tržeb z prodeje koňaku a lihovin, což má dopad na zisk společnosti Diageo, zatímco akcie Burberry klesly o 4,2 % po 8,3% poklesu LVMH. Akcie společnosti Diageo rovněž poklesly o 3 %.
Deutsche Bank zvyšuje hodnocení Burberry, očekává obrat v luxusním sektoru
Deutsche Bank zvýšila doporučení pro Burberry na “koupit” kvůli očekávanému obratu v luxusním sektoru do roku 2025 a silnému potenciálu zisku; akcie vzrostly o 1,6 % na 912,8 p.
Společnost Burberry se po ztrátě 53 milionů liber zaměřuje na udržitelný růst
Společnost Burberry Group PLC se po ztrátě 53 milionů liber za první pololetí zaměřuje na produkty z kulturního dědictví a usiluje o udržitelný růst a roční tržby ve výši 3 miliard liber, přičemž klade důraz na “nadčasovou britskou módu”.
Společnost Bain předpovídá 2% pokles prodeje luxusního zboží pro rok 2024
Společnost Bain & Company předpovídá pro rok 2024 pokles celosvětových prodejů luxusního zboží o 2 %, přičemž akcie společností Burberry, LVMH a Kering výrazně poklesnou v důsledku slabší poptávky v Číně a Jižní Koreji. Akcie společnosti Burberry se za posledních 12 měsíců propadly o 57 %, akcie LVMH o více než 17 % a akcie Kering se za stejné období propadly o téměř 50 %.
Zmínky:
BRBY
(£10,16
+2,29 %), KER
(180,7€
+1,71 %), MC
($0,084
+5,89 %)
Akcie Burberry rostou o 4 % kvůli zvěstem o převzetí společností Moncler
Akcie Burberry vzrostly o 4 % díky zvěstem o převzetí Moncleru, na které měl pravděpodobně vliv Bernard Arnault z LVMH, a to i přes očekávaný 20% pokles tržeb Burberry na 1,1 miliardy GBP a provozní ztrátu 45 milionů GBP.
Listopadové výsledky společnosti Burberry odhalují snahu o zotavení po varování před ziskem
Průběžné výsledky společnosti Burberry 14. listopadu odhalí její snahy o zotavení po varování před ziskem, kdy se očekává pokles tržeb o pětinu na 1,1 miliardy GBP a provozní ztráta 45 milionů GBP.
Akcie Burberry rostou v souvislosti se spekulacemi o převzetí společností Moncler
Akcie Burberry v pondělí vzrostly o 4,4 % na 847,8 p. v souvislosti se spekulacemi o převzetí společností Moncler, o které projevil zájem generální ředitel LVMH Bernard Arnault, protože Burberry čelí problémům s poptávkou po luxusním zboží.
Akcie Burberry dosáhly 15letého minima po vyřazení z indexu FTSE 100
Akcie společnosti Burberry se dostaly na 15leté minimum poté, co vypadly z indexu FTSE 100. Analytici zpochybňují její luxusní status kvůli výraznému zlevňování.
Abychom Vám mohli poskytnout co nejlepší služby, používáme různé technologie, mezi které patří i soubory cookies.
Váš souhlas s použitím těchto technologií nám umožní zpracovávat údaje, jako je Vaše chování při používání našeho webu. Díky tomu můžeme náš web dále zlepšovat. Nesouhlas nebo odvolání souhlasu může nepříznivě ovlivnit určité vlastnosti a funkce těchto webových stránek.
Technické
Vždy aktivní
Technické cookies jsou nezbytně nutné pro legitimní účel umožnění použití služby, kterou si náš čtenář nebo uživatel výslovně vyžádal navštívením stránek a není možné je vypnout.
Předvolby
Technické uložení nebo přístup je nezbytný pro legitimní účel ukládání preferencí, které nejsou požadovány odběratelem nebo uživatelem.
Statistiky
Cookies využívané výhradně pro statistické a analytické účely, abychom naše stránky mohli neustále zlepšovat dle toho, jak se naši čtenáři a uživatelé chovají a jaké mají preference.Technické uložení nebo přístup, který se používá výhradně pro anonymní statistické účely. Bez předvolání, dobrovolného plnění ze strany vašeho Poskytovatele internetových služeb nebo dalších záznamů od třetí strany nelze informace, uložené nebo získané pouze pro tento účel, obvykle použít k vaší identifikaci.
Marketing
Cookies používané k vytvoření uživatelských profilů za účelem zobrazování reklamy nebo sledování chování na webových stránkách pro podobné marketingové účely.