Brokerská společnost RoboMarkets je nyní součástí přední platformy pro grafy a analýzy TradingView. Klienti RoboMarkets mohou proto obchodovat své obchodní strategie na platformě TradingView a analyzovat jejich výkonnost pomocí široké škály dostupných grafů a analytických nástrojů.
TradingView je platforma pro tvorbu grafů a obchodování, která uživatelům umožňuje provádět technickou a fundamentální analýzu pomocí uživatelsky přívětivých nástrojů a zároveň komunikovat mezi sebou prostřednictvím největší sociální sítě pro investory.
Klienti RoboMarkets mohou nyní jednoduše připojit své účty k platformě TradingView a obchodovat přímo na této platformě, čímž odpadá nutnost přepínání mezi terminály.
Cílem tohoto partnerství je zajistit bezproblémové a nadstandardní obchodování všem klientům, kteří při otevírání nových pozic chtějí využít špičkové analytické nástroje, včetně nástrojů pro tvorbu grafů, tržních dat a technických indikátorů. Kromě toho mohou prozkoumat nové strategie testované miliony aktivních obchodníků v rychle rostoucí globální komunitě TradingView.
Uživatelé, kteří nemají aktivní obchodní účet, si jej mohou otevřít a okamžitě propojit s TradingView prostřednictvím uživatelsky přívětivého rozhraní. Postup je následující:
Přihlašte se do TradingView. Klikněte na “Trading Panel” a vyberte RoboMarkets.
Ve vyskakovacím okně zvolte “Connect”.
V dalším okně vyplňte svůj email a heslo pro přihlášení do obchodního účtu RoboMarkets a klikněte na “Log in”.
Po úspěšném přihlášení do Vašeho obchodního účtu RoboMarkets uvidíte jméno brokera a zelenou tečku indikující spojení TradingView a obchodního účtu.
Pokud máte u RoboMarkets otevřeno více účtů, můžete mezi nimi přepínat šipkou v položce “Account”.
Ve spodní části okna se zobrazují otevřené pozice. Můžete přepnout i na historii účtu a seznam čekajících objednávek.
V případě, že chcete zadat obchod, stačí zvolit požadovaný instrument v grafu a kliknout na “Trade” vedle zelené tečky připojení.
V pravé části okna se Vám objeví DOM, kde můžete nastavit velikost objednávky a tlačítkem Buy Mkt nakupovat za aktuální tržní cenu nebo prodávat za aktuální tržní cenu tlačítkem “Sell Mkt”.
Pokud budete chtít zadat do trhu čekající objednávku stačí kliknout na požadovanou cenu na správné straně DOM.
V případě, že budete potřebovat s čímkoliv poradit, naši česky mluvící kolegové ze zákaznické podpory jsou Vám připraveni pomoci.
RoboMarkets je broker založený v roce 2012, který se specializuje na obchodování s akciemi. Kromě toho ale nabízí také možnost obchodování s různými dalšími aktivy včetně indexů, ETF, forexu a komodit. Zákazníci RoboMarkets ocení zejména českou zákaznickou podporu přes telefon či chat, vedení obchodního účtu v CZK a možnost bezpoplatkového vkladu bankovním převodem v rámci ČR.
Abychom Vám mohli poskytnout co nejlepší služby, používáme různé technologie, mezi které patří i soubory cookies.
Váš souhlas s použitím těchto technologií nám umožní zpracovávat údaje, jako je Vaše chování při používání našeho webu. Díky tomu můžeme náš web dále zlepšovat. Nesouhlas nebo odvolání souhlasu může nepříznivě ovlivnit určité vlastnosti a funkce těchto webových stránek.
Technické
Vždy aktivní
Technické cookies jsou nezbytně nutné pro legitimní účel umožnění použití služby, kterou si náš čtenář nebo uživatel výslovně vyžádal navštívením stránek a není možné je vypnout.
Předvolby
Technické uložení nebo přístup je nezbytný pro legitimní účel ukládání preferencí, které nejsou požadovány odběratelem nebo uživatelem.
Statistiky
Cookies využívané výhradně pro statistické a analytické účely, abychom naše stránky mohli neustále zlepšovat dle toho, jak se naši čtenáři a uživatelé chovají a jaké mají preference.Technické uložení nebo přístup, který se používá výhradně pro anonymní statistické účely. Bez předvolání, dobrovolného plnění ze strany vašeho Poskytovatele internetových služeb nebo dalších záznamů od třetí strany nelze informace, uložené nebo získané pouze pro tento účel, obvykle použít k vaší identifikaci.
Marketing
Cookies používané k vytvoření uživatelských profilů za účelem zobrazování reklamy nebo sledování chování na webových stránkách pro podobné marketingové účely.
Diskuze (0 komentářů)
Tento článek zatím nikdo neokomentoval. Přihlašte se a buďte první! Napište svůj názor a zahajte diskuzi.