Společnost Eviden, digitální průkopník v rámci skupiny Atos, uzavřela strategickou alianci s Microsoftem, která pomáhá klientům z různých odvětví zavádět cloudové technologie a využívat službu Azure OpenAI.
Oznámené partnerství mezi společnostmi Eviden a Microsoft má zlepšit obchodní řešení společnosti Eviden založená na umělé inteligenci integrací jejich odborných znalostí v oblasti strojového učení a umělé inteligence se službou Azure OpenAI Service a realizací společných marketingových strategií ve prospěch klientů po celém světě.
Jako klíčový partner Microsoftu využívá Eviden své specialisty, aby pomohl podnikům co nejlépe využít Microsoft 365 Copilot. Eviden vede firmy při optimalizaci dat, identifikaci nedostatků a zavádění osvědčených postupů, které jsou nezbytné pro tvorbu kvalitního obsahu, zpřesnění vyhledávání informací a podporu spolupráce s využitím AI.
Eviden posouvá tvorbu obsahu na úplně novou úroveň
Generative AI Acceleration Program společnosti Eviden je navržen tak, aby podporoval organizace v zavádění a rozšiřování generativní umělé inteligence. Rozsáhlé kapacity společnosti Eviden v oblasti AI v Evropě zahrnují špičkové superpočítače a hybridní cloudové technologie, takže nabízí komplexní řešení díky svým odborným znalostem v oblasti služeb, softwaru a hardwaru.
Tým odborníků společnosti Eviden na hybridní cloud poskytuje poradenství v oblasti Azure a předních datových platforem, jako jsou Databricks a Snowflake, a transformuje aplikace generativní AI do škálovatelných řešení na podnikové úrovni s vlastními modely AI.
Společnost vyvinula vlastní nástroje, jako je Knowledge Pilot a Azure OpenAI Launchpad, které usnadňují zavádění generativní AI prostřednictvím cloudových technologií.
Knowledge Pilot je vyhledávací nástroj založený na AI, který se integruje se stávajícími znalostními bázemi a prokazatelně zvyšuje produktivitu o 30 %.
Nabízí personalizované průvodce a odpovědi, čímž zvyšuje transparentnost a spokojenost zákazníků. Azure OpenAI Launchpad poskytuje technologii, která pomáhá softwarovým inženýrům snadno vytvářet aplikace AI, zjednodušuje integraci a zajišťuje bezpečné nasazení.
Publicista a aktivní investor s více než desetiletou praxí preferující strategii hodnotového investování.
O investování a finanční trhy se začal zajímat v roce 2013, kdy si prošel náročnou zkušeností jako aktivní denní obchodník. Tato negativní zkušenost vedla k hlubšímu studiu, které mu v následujících letech umožnilo dlouhodobě a úspěšně investovat.
Ve své strategii kombinuje pasivní a aktivní přístup s důrazem na akciové trhy. Inspiraci čerpá z metod Warrena Buffetta a Benjamina Grahama, stejně jako od českého investora Daniela Gladiše. Svým čtenářům předává nabyté vědomosti prostřednictvím článků zaměřených na investiční strategie, psychologii obchodování a analýzy jednotlivých akcií
„Největším nepřítelem investora jsou jeho vlastní emoce.“ – Benjamin Graham
Abychom Vám mohli poskytnout co nejlepší služby, používáme různé technologie, mezi které patří i soubory cookies.
Váš souhlas s použitím těchto technologií nám umožní zpracovávat údaje, jako je Vaše chování při používání našeho webu. Díky tomu můžeme náš web dále zlepšovat. Nesouhlas nebo odvolání souhlasu může nepříznivě ovlivnit určité vlastnosti a funkce těchto webových stránek.
Technické
Vždy aktivní
Technické cookies jsou nezbytně nutné pro legitimní účel umožnění použití služby, kterou si náš čtenář nebo uživatel výslovně vyžádal navštívením stránek a není možné je vypnout.
Předvolby
Technické uložení nebo přístup je nezbytný pro legitimní účel ukládání preferencí, které nejsou požadovány odběratelem nebo uživatelem.
Statistiky
Cookies využívané výhradně pro statistické a analytické účely, abychom naše stránky mohli neustále zlepšovat dle toho, jak se naši čtenáři a uživatelé chovají a jaké mají preference.Technické uložení nebo přístup, který se používá výhradně pro anonymní statistické účely. Bez předvolání, dobrovolného plnění ze strany vašeho Poskytovatele internetových služeb nebo dalších záznamů od třetí strany nelze informace, uložené nebo získané pouze pro tento účel, obvykle použít k vaší identifikaci.
Marketing
Cookies používané k vytvoření uživatelských profilů za účelem zobrazování reklamy nebo sledování chování na webových stránkách pro podobné marketingové účely.
Diskuze (0 komentářů)
Tento článek zatím nikdo neokomentoval. Přihlašte se a buďte první! Napište svůj názor a zahajte diskuzi.