Začněte psát a výsledky vyhledávání se zobrazí zde...

Google jedná o největší akvizici v historii: HubSpot za 33 miliard dolarů!

Zprávy o možné akvizici HubSpotu Googlem se už opakovaly tolikrát, že není možné, aby na nich nebylo něco pravdy. Cenu akcií HubSpot to povzbuzuje.

Google jedná o největší akvizici v historii: HubSpot za 33 miliard dolarů!
Zdroj: depositphotos.com

V posledních týdnech již podruhé jeden z analytiků naznačil, že by mateřská společnost Googlu mohla nabídnout koupi společnosti, která se zabývá marketingovým softwarem a jejíž hodnota je 33 miliard dolarů.

Zprávy Davida Fabera ze CNBC naznačují, že Alphabet zvažuje akvizici HubSpot. Tato potenciální transakce, o níž se spekuluje od začátku dubna, by mohla znamenat dosud nejvýznamnější akvizici Alphabetu.

Reakce ceny akcií

Prvotní rozruch začal v dubnu, když agentura Reuters oznámila, že Alphabet jedná s poradci o nabídce na HubSpot. Agentura Bloomberg později potvrdila, že tato jednání pokračují, což zvěstem dodalo na důvěryhodnosti.

Faber v úterý uvedl, že se objevilo mnoho zpráv o tom, že HubSpot vede rozhovory se společností Google a podle jeho informací jsou zprávy pravdivé a měly by znamenat dohodu o akvizici čistě formou nákupu akcií.

Po těchto zprávách došlo k významnému nárůstu ceny akcií HubSpotu o 8 %, který vynesl uzavírací cenu na 638,39 USD, následně však došlo k poklesu akcií nad cenu před tímto oznámením.

Aktuální vývoj ceny akcií HubSpot

Načítání
Načítání
Kupte si akcie HubSpot Váš kapitál může být ohrožen*

Logo sponzora Koupit!

Výkonnost akcií společnosti HubSpot byla pozoruhodná i v roce 2023. Aktuálně je cena akcií o 75 % výše než před dvěma lety, což odráží silnou důvěru investorů i dobré výsledky společnosti.

Obří akvizice

S tržní kapitalizací přibližně 33 miliard dolarů by HubSpot představoval největší akvizici společnosti Alphabet v historii.

Pro představu, dosud největším nákupem společnosti byla akvizice Motorola Mobility za 12,5 miliardy dolarů v roce 2011.

HubSpot je známý svým robustním marketingovým softwarem, který slouží především malým a středním podnikům.

Jeho sada produktů zahrnuje nástroje pro marketing, prodej, customer service (zkrátka komplexní CRM systém), které jsou určeny ke zvýšení angažovanosti zákazníků a zefektivnění obchodních operací.

Akvizicí HubSpotu by Alphabet mohl výrazně rozšířit svou nabídku v oblasti marketingových technologií, poskytnout svým zákazníkům komplexní řešení a potenciálně zvýšit své příjmy z cloudových služeb.

Tento krok by také mohl společnosti Google pomoci účinněji konkurovat dalším technologickým gigantům, jako jsou Salesforce a Microsoft, kteří mají na trhu CRM silnou pozici.

Navzdory vzrušení, které potenciální akvizici provází, obě společnosti zůstávají zdrženlivé.

Poslouchejte naše podcasty, ať vám nic neunikne!

Víte, že máme dva podcasty? V krátkém podcastu Burza s odstupem každý týden odhalujeme to nejzajímavější, co se na finančních trzích stalo.

Dvakrát do měsíce si pak můžete poslechnout podcast Kam tečou peníze, kde se do hloubky věnujeme ekonomice, politice a tomu do jakých finančních aktiv může být zajímavé investovat.

Získejte díky těmto podcastům exkluzivní pohled na investiční strategie a naučte se, jak správně investovat a nakládat s osobními financemi.

Odebírejte a poslouchejte tyto podcasty, ať vám nic zajímavého neunikne.

Líbil se vám tento článek?
0
0

Autor

Milovník finančních trhů a akciového investování. Na své investiční cestě uplatňuje dlouhodobý pasivní investiční přístup.

Lubor se ve svých článcích nejčastěji věnuje akciovým titulům a investování do akcií jako takovému. Ekonomická a kryptoměnová témata mu však také nejsou cizí.

Jeho cílem je čtenáře rychle a stručně informovat o dění na finančních trzích.

Přečíst více

Sdílejte tento článek

Mohlo by vás zajímat

Diskuze (0 komentářů)

Připojte se k diskuzi

Tento článek zatím nikdo neokomentoval. Přihlašte se a buďte první! Napište svůj názor a zahajte diskuzi.

Recenze
TOP Nejlepší brokeři
Při obchodování CFD s tímto poskytovatelem ztrácí 76 % účtů retailových investorů peníze.
U 66,02 % retailových investorů došlo ke vzniku ztráty.
U 51 % retailových investorů došlo při obchodování CFD u této společnosti ke vzniku ztráty.
Při investování je váš kapitál vystaven riziku a může se vám vrátit méně, než jste investovali. Minulá výkonnost nezaručuje budoucí výsledky.
U 64 % retailových investorů došlo ke vzniku ztráty.