Začněte psát a výsledky vyhledávání se zobrazí zde...

Google jedná o největší akvizici v historii: HubSpot za 33 miliard dolarů!

Zprávy o možné akvizici HubSpotu Googlem se už opakovaly tolikrát, že není možné, aby na nich nebylo něco pravdy. Cenu akcií HubSpot to povzbuzuje.

Publikováno
Google jedná o největší akvizici v historii: HubSpot za 33 miliard dolarů!
Zdroj: depositphotos.com

V posledních týdnech již podruhé jeden z analytiků naznačil, že by mateřská společnost Googlu mohla nabídnout koupi společnosti, která se zabývá marketingovým softwarem a jejíž hodnota je 33 miliard dolarů.

Zprávy Davida Fabera ze CNBC naznačují, že Alphabet zvažuje akvizici HubSpot. Tato potenciální transakce, o níž se spekuluje od začátku dubna, by mohla znamenat dosud nejvýznamnější akvizici Alphabetu.

Reakce ceny akcií

Prvotní rozruch začal v dubnu, když agentura Reuters oznámila, že Alphabet jedná s poradci o nabídce na HubSpot. Agentura Bloomberg později potvrdila, že tato jednání pokračují, což zvěstem dodalo na důvěryhodnosti.

Faber v úterý uvedl, že se objevilo mnoho zpráv o tom, že HubSpot vede rozhovory se společností Google a podle jeho informací jsou zprávy pravdivé a měly by znamenat dohodu o akvizici čistě formou nákupu akcií.

Po těchto zprávách došlo k významnému nárůstu ceny akcií HubSpotu o 8 %, který vynesl uzavírací cenu na 638,39 USD, následně však došlo k poklesu akcií nad cenu před tímto oznámením.

Aktuální vývoj ceny akcií HubSpot

Načítání
Načítání
Kupte si akcie HubSpot Váš kapitál může být ohrožen*

Logo sponzora Koupit!

Výkonnost akcií společnosti HubSpot byla pozoruhodná i v roce 2023. Aktuálně je cena akcií o 75 % výše než před dvěma lety, což odráží silnou důvěru investorů i dobré výsledky společnosti.

Obří akvizice

S tržní kapitalizací přibližně 33 miliard dolarů by HubSpot představoval největší akvizici společnosti Alphabet v historii.

Pro představu, dosud největším nákupem společnosti byla akvizice Motorola Mobility za 12,5 miliardy dolarů v roce 2011.

HubSpot je známý svým robustním marketingovým softwarem, který slouží především malým a středním podnikům.

Jeho sada produktů zahrnuje nástroje pro marketing, prodej, customer service (zkrátka komplexní CRM systém), které jsou určeny ke zvýšení angažovanosti zákazníků a zefektivnění obchodních operací.

Akvizicí HubSpotu by Alphabet mohl výrazně rozšířit svou nabídku v oblasti marketingových technologií, poskytnout svým zákazníkům komplexní řešení a potenciálně zvýšit své příjmy z cloudových služeb.

Tento krok by také mohl společnosti Google pomoci účinněji konkurovat dalším technologickým gigantům, jako jsou Salesforce a Microsoft, kteří mají na trhu CRM silnou pozici.

Navzdory vzrušení, které potenciální akvizici provází, obě společnosti zůstávají zdrženlivé.

Staňte se součástí naší investiční rodiny na Discordu

Naše komunita je místem, kde se setkávají nováčci i vášniví obchodníci a zkušení investoři. Sdílejte své obchodní tipy, strategie a bavte se o aktuálních událostech na trzích. Každý den je novou příležitostí a každý člen naší komunity může přinést jedinečný pohled na svět financí.

Připojte se k nám a objevte sílu kolektivní moudrosti, která vám pomůže dosáhnout vašich investičních cílů. S námi není obchodování jen o číslech, ale o společenství, které vám dává klíč k úspěchu!

Pokud s Discordem teprve začínáte, připravili jsme pro vás také stručný návod, jak ho používat.

Líbil se vám tento článek?
0
0

Autor

Milovník finančních trhů a akciového investování. Na své investiční cestě uplatňuje dlouhodobý pasivní investiční přístup.

Lubor se ve svých článcích nejčastěji věnuje akciovým titulům a investování do akcií jako takovému. Ekonomická a kryptoměnová témata mu však také nejsou cizí.

Jeho cílem je čtenáře rychle a stručně informovat o dění na finančních trzích.

Přečíst více

Sdílejte tento článek

Mohlo by vás zajímat

Diskuze (0 komentářů)

Připojte se k diskuzi

Tento článek zatím nikdo neokomentoval. Přihlašte se a buďte první! Napište svůj názor a zahajte diskuzi.

Recenze
TOP Nejlepší brokeři
Při obchodování CFD s tímto poskytovatelem ztrácí 77 % účtů retailových investorů peníze.
U 66,02 % retailových investorů došlo ke vzniku ztráty.
U 51 % retailových investorů došlo při obchodování CFD u této společnosti ke vzniku ztráty.
Při investování a obchodování hrozí ztráty. Vaše investice mohou stoupat i klesat a můžete získat zpět méně, než jste investovali.
U 64 % retailových investorů došlo ke vzniku ztráty.