Abychom Vám mohli poskytnout co nejlepší služby, používáme různé technologie, mezi které patří i soubory cookies.
Váš souhlas s použitím těchto technologií nám umožní zpracovávat údaje, jako je Vaše chování při používání našeho webu. Díky tomu můžeme náš web dále zlepšovat. Nesouhlas nebo odvolání souhlasu může nepříznivě ovlivnit určité vlastnosti a funkce těchto webových stránek.
Technické cookies jsou nezbytně nutné pro legitimní účel umožnění použití služby, kterou si náš čtenář nebo uživatel výslovně vyžádal navštívením stránek a není možné je vypnout.
Technické uložení nebo přístup je nezbytný pro legitimní účel ukládání preferencí, které nejsou požadovány odběratelem nebo uživatelem.
Cookies využívané výhradně pro statistické a analytické účely, abychom naše stránky mohli neustále zlepšovat dle toho, jak se naši čtenáři a uživatelé chovají a jaké mají preference.
Technické uložení nebo přístup, který se používá výhradně pro anonymní statistické účely. Bez předvolání, dobrovolného plnění ze strany vašeho Poskytovatele internetových služeb nebo dalších záznamů od třetí strany nelze informace, uložené nebo získané pouze pro tento účel, obvykle použít k vaší identifikaci.
Cookies používané k vytvoření uživatelských profilů za účelem zobrazování reklamy nebo sledování chování na webových stránkách pro podobné marketingové účely.
Btw na webu jsem se dočetl, ze je limitovana 1 platba ma 50 euro? :O takze jednorazove vic nezaplatím?
Dobrý den, tento limit se týká pouze bezkontaktních plateb pomocí karty. Jinak samozřejmě můžete platit i vyšší částky.
Zdravím, jestli jsem dobře pochopil, tak transakce s převodem na CZK jsou zpoplatnene 2,5%? Kdyz tedy pojedu pres Curve a necham prevezt menu na Curve, tak by to melo byt ok ne? A co platba odmen – Netflix, Spotify, Lidl aj.? Pozna Plutus pres Curve, ze to bylo placene a vrátí mi automaticky 10 euro, nebo ne? Tento cashback da ve fiatu nebo cryptu?
Diky moc za odpovědi, věřím, ze tim pomůžeme i jinym :)
Dobrý den, je to přesně tak, jak píšete. Směna měn (tedy platba v měně jiné, než EUR) je zpoplatněna 2,5 % – což je hodně. A přes Curve by se to vyřešilo, tam to aktuálně mají u karty zdarma do 1000 EUR měsíčně úplně bez poplatku a cokoliv nad 1000 EUR je za 2 % (min. však 2€, na to pozor).
Cashback by vám měl být připisován a je vyplácen vždy jen v PLU tokenech. Ale pro jistotu doporučujeme to zkonzultovat s podporou.
Tak mohu už taky přidat recenzi. Použitelnost oproti Crypto.com je o dost horší zatím. Dvakrát jsem chtěl kartu k platbám využít, ale vzhledem k tomu jak dlouho trvá tam poslat peníze a pak ještě přesunout.. pojďme to shrnout
Koncem února jsem byl pracovně v DE a chtěl jet druhý den natankovat na cestu domu. V pátek odpoledne 24.2. tedy posílám peníze na Plutus, ty se připsali až v pondělí 27.2., nějak se mi nechtělo čekat na Aralce tři dny tak jsem vyměnil s minipřirážkou další eura na Revolutu, zaplatil jím a jel domů:)
V neděli 12.3. se rozhodnem jet s bandou na lyže s plánem na nadhcázející středu. Času dost, jdu tedy do app že tam zkouknu kolik tam je a udělám depozit včas, aplikace Plutus ale nefunguje 3 dny kuli maintenance (údržbě) do středy 15.3. 21:00 Takže platba za bydlení v eur není možná touto kartou v den příjezd. Druhý den ráno (čtrvtek 16.3. 8:00, posílám peníze alespoň na nákup skipassů, za 20 min peníze jsou v Plutus, přesouvám tedy ihned na kartu Plutus, čekám 10, 20min..40min.. už nečekám jdu vyměnit další peníze na Revolutu, kupuju skipasy očekávám že peníze dorazí hned poté.. peníze se tam nepřesunuli celý den, pak ani v pátek, o víkendu už to ani neočekávám, připsali se v pondělí ráno 20.3. (upozorňuji že se jedná o přesunutí peněz v rámci Plutus app)
8 dní celkem trvalo dobít kartu..
dovolená proběhla..
peníze teď na kartě které nejde poslat zpět, nemám pro ně využití samozřejmě teď.
SUPPORT: 18.3. Odeslán dotaz k tomuto..
19.3. odpověď jak jsem spokojen se supportem
2.4. dnes stále bez odpovědi
a to se vyplatí.. 🙂
Ještě jednou dobrý den, Ondro. Dnes Plutus rozesílal mailem následující informace. Vypadá to, že se opravdu blýská na lepší časy. :-) Hezký den.
Všechny účty našich zákazníků jsme přesunuli k novému a vylepšenému bankovnímu partnerovi. Nyní můžete posílat/přijímat peníze z jakéhokoli účtu. Dále sjednotíme vaši kartu a zůstatek na účtu pod jednoho poskytovatele, čímž eliminujeme aktuální čekací dobu na dobití karty.
Dobrý den, my jsme aktuálně top up zkoušeli a SEPA platba mezi bank. účtem a Plutus Account trvala doslova vteřinu. Převod mezi Account Balance a Card balance poté trvá z naší zkušenosti cca 24h, na což i sám systém upozorňuje („This may take up to 1 business day, typically 1-2 hours.“)
Bohužel Vám tedy nepomůžeme, ale děkujeme alespoň za sdílení Vaší zkušenosti. Snad Vám pomůže zákaznická podpora.
…dále …. 1.4. přichází email že se nemohl ztrhnout poplatek 4.99€ z karty (kde je mimochodem 433€) a že pokud se neztrhne do 3 dní budu downgradován na basic subscribe. Mohl bych napsat na podporu třeba, že bych zabil ještě nějaký čas :D
Dobrý den, na Plutus jsem poslal 40Euro, mailem přišlo potvrzení že dorazily. Když jsem se chtěl přihlásit, vyžadují Authy, tak se nepovedlo ani opakovaně. Přitom na Crypto.com to funguje. Nevím kde je chyba.