Začněte psát a výsledky vyhledávání se zobrazí zde...
Logo CHF/HUF
CHF/HUF
Měnový pár CHF/HUF – Aktuální kurz, graf vývoje

432,23001 HUF +0,17 %

Logo CHF/HUF

Měnový pár CHF/HUF – Aktuální kurz, graf vývoje

Aktuální kurz
Graf CHFHUF

432,23001 HUF

-0,08 % za 7 dní

Uváděná cena a graf jsou pouze orientační.

Aktuální graf vývoje CHF/HUF

Kalkulačka

CHF
HUF

Více informací o CHF/HUF

Ohodnoťte tento článek
0
0

Autor

Pod tímto profilem publikují články a recenze autoři stránek Finex.cz a další redaktoři nebo hosté, kteří nejsou stálými autory.

Sdílejte tento článek

Diskuze (9 komentářů)

Připojte se k diskuzi

Pro přidání komentáře se prosím přihlašte ke svému uživatelskému účtu.

Jiří Bartoš

Btw na webu jsem se dočetl, ze je limitovana 1 platba ma 50 euro? :O takze jednorazove vic nezaplatím?

Redakce Finex

Dobrý den, tento limit se týká pouze bezkontaktních plateb pomocí karty. Jinak samozřejmě můžete platit i vyšší částky.

Jiří Bartoš

Zdravím, jestli jsem dobře pochopil, tak transakce s převodem na CZK jsou zpoplatnene 2,5%? Kdyz tedy pojedu pres Curve a necham prevezt menu na Curve, tak by to melo byt ok ne? A co platba odmen – Netflix, Spotify, Lidl aj.? Pozna Plutus pres Curve, ze to bylo placene a vrátí mi automaticky 10 euro, nebo ne? Tento cashback da ve fiatu nebo cryptu?
Diky moc za odpovědi, věřím, ze tim pomůžeme i jinym :)

Redakce Finex

Dobrý den, je to přesně tak, jak píšete. Směna měn (tedy platba v měně jiné, než EUR) je zpoplatněna 2,5 % – což je hodně. A přes Curve by se to vyřešilo, tam to aktuálně mají u karty zdarma do 1000 EUR měsíčně úplně bez poplatku a cokoliv nad 1000 EUR je za 2 % (min. však 2€, na to pozor).

Cashback by vám měl být připisován a je vyplácen vždy jen v PLU tokenech. Ale pro jistotu doporučujeme to zkonzultovat s podporou.

Ondřej Hrubý

Tak mohu už taky přidat recenzi. Použitelnost oproti Crypto.com je o dost horší zatím. Dvakrát jsem chtěl kartu k platbám využít, ale vzhledem k tomu jak dlouho trvá tam poslat peníze a pak ještě přesunout.. pojďme to shrnout
Koncem února jsem byl pracovně v DE a chtěl jet druhý den natankovat na cestu domu. V pátek odpoledne 24.2. tedy posílám peníze na Plutus, ty se připsali až v pondělí 27.2., nějak se mi nechtělo čekat na Aralce tři dny tak jsem vyměnil s minipřirážkou další eura na Revolutu, zaplatil jím a jel domů:)
V neděli 12.3. se rozhodnem jet s bandou na lyže s plánem na nadhcázející středu. Času dost, jdu tedy do app že tam zkouknu kolik tam je a udělám depozit včas, aplikace Plutus ale nefunguje 3 dny kuli maintenance (údržbě) do středy 15.3. 21:00 Takže platba za bydlení v eur není možná touto kartou v den příjezd. Druhý den ráno (čtrvtek 16.3. 8:00, posílám peníze alespoň na nákup skipassů, za 20 min peníze jsou v Plutus, přesouvám tedy ihned na kartu Plutus, čekám 10, 20min..40min.. už nečekám jdu vyměnit další peníze na Revolutu, kupuju skipasy očekávám že peníze dorazí hned poté.. peníze se tam nepřesunuli celý den, pak ani v pátek, o víkendu už to ani neočekávám, připsali se v pondělí ráno 20.3. (upozorňuji že se jedná o přesunutí peněz v rámci Plutus app)
8 dní celkem trvalo dobít kartu..
dovolená proběhla..
peníze teď na kartě které nejde poslat zpět, nemám pro ně využití samozřejmě teď.
SUPPORT: 18.3. Odeslán dotaz k tomuto..
19.3. odpověď jak jsem spokojen se supportem
2.4. dnes stále bez odpovědi
a to se vyplatí.. 🙂

Redakce Finex

Ještě jednou dobrý den, Ondro. Dnes Plutus rozesílal mailem následující informace. Vypadá to, že se opravdu blýská na lepší časy. :-) Hezký den.

Všechny účty našich zákazníků jsme přesunuli k novému a vylepšenému bankovnímu partnerovi. Nyní můžete posílat/přijímat peníze z jakéhokoli účtu. Dále sjednotíme vaši kartu a zůstatek na účtu pod jednoho poskytovatele, čímž eliminujeme aktuální čekací dobu na dobití karty.

Redakce Finex

Dobrý den, my jsme aktuálně top up zkoušeli a SEPA platba mezi bank. účtem a Plutus Account trvala doslova vteřinu. Převod mezi Account Balance a Card balance poté trvá z naší zkušenosti cca 24h, na což i sám systém upozorňuje („This may take up to 1 business day, typically 1-2 hours.“)

Bohužel Vám tedy nepomůžeme, ale děkujeme alespoň za sdílení Vaší zkušenosti. Snad Vám pomůže zákaznická podpora.

Ondřej Hrubý

…dále …. 1.4. přichází email že se nemohl ztrhnout poplatek 4.99€ z karty (kde je mimochodem 433€) a že pokud se neztrhne do 3 dní budu downgradován na basic subscribe. Mohl bych napsat na podporu třeba, že bych zabil ještě nějaký čas :D

Roman Kohout

Dobrý den, na Plutus jsem poslal 40Euro, mailem přišlo potvrzení že dorazily. Když jsem se chtěl přihlásit, vyžadují Authy, tak se nepovedlo ani opakovaně. Přitom na Crypto.com to funguje. Nevím kde je chyba.