Začněte psát a výsledky vyhledávání se zobrazí zde...

Další konkurent pro Teslu? Xiaomi představilo revoluční elektromobil

Debut společnosti Xiaomi na trhu elektromobilů s modelem SU7 přináší velká očekávání a výzvy pro konkurenci jak v ceně, tak technologiích.

Publikováno
Další konkurent pro Teslu? Xiaomi představilo revoluční elektromobil
Zdroj: goodfon.com / CC BY-NC 4.0 / Paulwalker

Čínský výrobce elektroniky Xiaomi udělal další krok směrem k diverzifikaci svého produktového portfolia oznámením svého prvního elektrického vozidla, SU7.

Generální ředitel společnosti Xiaomi, Lei Jun, ve svém prohlášení zdůraznil, že nové vozidlo bude nabízet kombinaci nejlepšího vzhledu, jednoduchosti ovládání a špičkové inteligence, a to za cenu pod 70 000 USD.

Tato zpráva vyvolala vlnu očekávání mezi spotřebiteli a automobilovými nadšenci, kteří dlouho sledují vstup Xiaomi na trh s elektromobily.

Vývoj ceny akcií Xiaomi za poslední rok

Načítání
Načítání
Kupte si akcie Xiaomi Váš kapitál může být ohrožen*

Logo sponzora Koupit!

Xiaomi má velké plány

Xiaomi odhalilo své plány v oblasti automobilového průmyslu v prosinci minulého roku s cílem stát se jedním z pěti předních světových automobilových výrobců.

Firma je jedním z mála nových hráčů na trhu elektromobilů v Číně, kteří získali souhlas úřadů a mají schválení pro výrobu.

Poznámka

Automobily Xiaomi jsou vyráběny v továrně v Pekingu ve spolupráci s jednotkou státní automobilky BAIC Group. Tato továrna má roční kapacitu 200 000 vozidel, což naznačuje ambiciózní plány společnosti v automobilovém průmyslu.

Xiaomi vstupuje do trhu s elektromobily v době, kdy poptávka po smartphonech stagnuje. Vstup však nemusí být automaticky výhrou – růst poptávky po elektromobilech zpomaluje a konkurence na trhu houstne.

Tento krok je součástí širšího plánu diverzifikace a inovací společnosti, která slíbila investovat 10 miliard dolarů do automobilového průmyslu během následující dekády.

Jaký bude nový elektromobil

SU7 je zkratka od Speed Ultra 7 a model bude oficiálně představen společností v rámci čtvrtečního zahájení přijímání objednávek, při němž se očekává i zveřejnění cenového rozpětí.

První potvrzení horní hranice cenového rozpětí však přišlo od šéfa firmy, Lei Juna, na sociálních sítích.

SU7 nabídne dvě verze s různým dojezdem na jedno nabití – 668 km a 800 km. To znamená, že se Xiaomi zaměřuje na vysoký dojezd a konkurování renomovaným značkám, jako je Tesla.

Automobil SU7 je podle Leie Juna vybaven technologiemi, které slibují také lepší zrychlení než u konkurence, včetně vozů Tesla a elektromobilů od Porsche.

Po BYDu, který převzal dominantní postavení na trhu s elektromobily se tak Xiaomi může stát dalším velkým konkurentem pro Teslu jak v ceně, tak technologické vyspělosti.

Tento důraz na technologické inovace společně s ambicemi stát se světovým hráčem na trhu elektromobilů zajišťuje SU7 pozornost nejen mezi zákazníky, ale i u analytiků a konkurenčních firem.

Očekávání i obavy

Uvedení SU7 na trh provází masivní marketingová kampaň, přičemž 76 Xiaomi obchodů v 29 čínských městech už začalo model vystavovat. Prodejní místa jsou svědky zájmu potenciálních zákazníků, kteří se shromažďují, aby si prohlédli různé verze vozu.

Společnost také nahrála svou aplikaci “Xiaomi Car” do čínských obchodů s aplikacemi.

Názory zákazníků na SU7 jsou však smíšené. Zatímco mnozí oceňují originální design a technologické inovace, jiní mají obavy z ceny a kvality, zejména vzhledem k tomu, že se jedná o první vůz od společnosti Xiaomi.

Staňte se součástí naší investiční rodiny na Discordu

Naše komunita je místem, kde se setkávají nováčci i vášniví obchodníci a zkušení investoři. Sdílejte své obchodní tipy, strategie a bavte se o aktuálních událostech na trzích. Každý den je novou příležitostí a každý člen naší komunity může přinést jedinečný pohled na svět financí.

Připojte se k nám a objevte sílu kolektivní moudrosti, která vám pomůže dosáhnout vašich investičních cílů. S námi není obchodování jen o číslech, ale o společenství, které vám dává klíč k úspěchu!

Pokud s Discordem teprve začínáte, připravili jsme pro vás také stručný návod, jak ho používat.

Líbil se vám tento článek?
1
0

Autor

Pod tímto profilem publikují články a recenze autoři stránek Finex.cz a další redaktoři nebo hosté, kteří nejsou stálými autory.

Sdílejte tento článek

Mohlo by vás zajímat

Diskuze (0 komentářů)

Připojte se k diskuzi

Tento článek zatím nikdo neokomentoval. Přihlašte se a buďte první! Napište svůj názor a zahajte diskuzi.

Recenze
TOP Nejlepší brokeři
Při obchodování CFD s tímto poskytovatelem ztrácí 76 % účtů retailových investorů peníze.
U 66,02 % retailových investorů došlo ke vzniku ztráty.
Při investování a obchodování hrozí ztráty. Vaše investice mohou stoupat i klesat a můžete získat zpět méně, než jste investovali.
U 51 % retailových investorů došlo při obchodování CFD u této společnosti ke vzniku ztráty.
Investování zahrnuje rizika ztrát.‎