FinexAnalýzy2 akcie, o kterých se všude mluví. Jak je vidí odborníci z Wall Street?
2 akcie, o kterých se všude mluví. Jak je vidí odborníci z Wall Street?
Pozor! Wall Street odhaluje pravdu o dvou nejdiskutovanějších akciích současnosti. Jedna z nich může prudce vyrůst, druhá se možná řítí ke dnu. Zjistěte, která je která!
Sociální sítě mají mnohdy výrazný vliv na chování retailových investorů. Velké množství informací ovšem může investora paralyzovat nebo v něm naopak vytvářet FOMO efekt. Nutno říct, že obojí ho může stát hodně peněz.
V tomto článku provedeme porovnání dvou populárních akcií, o kterých se toho na sociálních sítích již mnoho napsalo. Také si představíme názor odborníků z Wall Street, kterým doplníme technickou a fundamentální analýzu.
Tato společnost provozuje platformu pro boj s terorizmem a meziročně vygenerovala růst svých tržeb o 33,45 %.
Tržby by měly skokově růst i v dalších letech a pro rok 2025 se odhadují na hodnotu 3,9 miliardy USD a pro rok 2026 na hodnotu 5,01 miliardy USD.
Zdroj: tipranks.com
Cenová predikce pro akcie Palantir od analytiků z Wall Street
Analytici z Wall Street ovšem akciím moc nevěří a z celkového počtu 18 analytiků pouze 3 doporučují akcie nakoupit. Poté 11 z nich doporučuje již nakoupené akcie držet a 4 analytici by akcie ihned prodali.
Nejvyšší cenový cíl byl pro tyto akcie stanoven na 150 USD a nejnižší na 40 USD. Průměrný cenový cíl na nadcházejících 12 měsíců byl stanoven na 101,06 USD za akcii.
Zdroj: tradingview.com
Týdenní akciový graf společnosti Palantir
Akcie Palantir se obchodují nad hodnotu krátkodobé trendové čáry a na svých cenových maximech vytvářejí vyšší minimální ceny, což může být signál pro jejich další růst.
Podle pozitivní cenové predikce mají akcie ještě dostatečný prostor pro svůj cenový růst, ovšem negativní cenová predikce očekává jejich pád dokonce pod hodnotu supportu na ceně 80 USD.
Tento farmaceutický gigant vygeneroval meziroční růst svých tržeb o 8,06 % a tržby by měly růst i v dalších letech.
Pro rok 2025 se odhadují na hodnotu 449,81 miliardy USD a pro rok 2026 na hodnotu 479,54 miliardy USD.
UnitedHealth vyplácí kvartální dividendu 2,21 USD na akcii, což činí dividendový výnos 2,92 %.
Zdroj: tipranks.com
Cenová predikce pro akcie UnitedHealth od analytiků z Wall Street
Cenové predikce pro tyto akcie se účastnilo celkem 26 analytiků z Wall Street a 19 z nich doporučuje akcie nakoupit a 6 doporučuje s nákupy a prodeji počkat. Pouze jeden analytik zastává názor okamžitého prodeje akcií.
Nejvyšší cenový cíl pro tyto akcie byl stanoven na hodnotu 525 USD a nejnižší na hodnotu 270 USD. Průměrný cenový cíl byl stanoven na hodnotu 369,73 USD za akcii.
Zdroj: tradingview.com
Měsíční akciový graf společnosti UnitedHealth
Po vnitropodnikových problémech se akcie UnitedHealth výrazně propadly a v současné době se obchodují na hodnotě nejvýraznějšího supportu. Ten je také podpořený výrazným volume profilem.
Prozatím akcie nevykázaly žádnou zásadní nákupní aktivitu, což by podle pozitivní cenové predikce měly, protože se očekává jejich návrat do oblasti dlouhodobé konsolidace. Negativní cenový cíl očekává konsolidaci na současných cenách.
Slovo závěrem
Analytici z Wall Street mnohem více věří akciím UnitedHealth i přes to, že se jejich cena výrazně propadla. Akcie Palantir nejsou u těchto odborníků příliš populární, i když někteří z nich stále věří v jejich cenový růst.
I přes to, že tyto dvě akcie jsou v hledáčku mnoha investorů a mluví se o nich, měl by si každý sám za sebe všechny informace prověřit. Není nic horšího, než realizovat špatnou investici podle návodu anonymů na sociálních sítích.
Staňte se součástí naší investiční rodiny na Discordu
Naše komunita je místem, kde se setkávají nováčci i vášniví obchodníci a zkušení investoři. Sdílejte své obchodní tipy, strategie a bavte se o aktuálních událostech na trzích. Každý den je novou příležitostí a každý člen naší komunity může přinést jedinečný pohled na svět financí.
Připojte se k nám a objevte sílu kolektivní moudrosti, která vám pomůže dosáhnout vašich investičních cílů. S námi není obchodování jen o číslech, ale o společenství, které vám dává klíč k úspěchu!
Soukromý obchodník a investor, který se pohybuje na finančních trzích již od roku 2014. Obchoduje swingové obchodní strategie na forexu, akciích a komoditách. Mezi jeho oblíbené analytické nástroje patří především technická analýza cenového grafu. Své obchodní dovednosti podpořil také veřejnou equity svého obchodního účtu.
Martin získal titul Ph.D. z oboru financí a své znalosti a zkušenosti využívá nejen při vlastním obchodování, ale také při svých analýzách finančních trhů. Díky tomu může čtenářům předat mnoho drobných postřehů z chování trhů, které nemusejí být na první pohled zřejmé, ale tvoří tenkou hranici mezi úspěchem a neúspěch na finančních trzích.
Abychom Vám mohli poskytnout co nejlepší služby, používáme různé technologie, mezi které patří i soubory cookies.
Váš souhlas s použitím těchto technologií nám umožní zpracovávat údaje, jako je Vaše chování při používání našeho webu. Díky tomu můžeme náš web dále zlepšovat. Nesouhlas nebo odvolání souhlasu může nepříznivě ovlivnit určité vlastnosti a funkce těchto webových stránek.
Technické
Vždy aktivní
Technické cookies jsou nezbytně nutné pro legitimní účel umožnění použití služby, kterou si náš čtenář nebo uživatel výslovně vyžádal navštívením stránek a není možné je vypnout.
Předvolby
Technické uložení nebo přístup je nezbytný pro legitimní účel ukládání preferencí, které nejsou požadovány odběratelem nebo uživatelem.
Statistiky
Cookies využívané výhradně pro statistické a analytické účely, abychom naše stránky mohli neustále zlepšovat dle toho, jak se naši čtenáři a uživatelé chovají a jaké mají preference.Technické uložení nebo přístup, který se používá výhradně pro anonymní statistické účely. Bez předvolání, dobrovolného plnění ze strany vašeho Poskytovatele internetových služeb nebo dalších záznamů od třetí strany nelze informace, uložené nebo získané pouze pro tento účel, obvykle použít k vaší identifikaci.
Marketing
Cookies používané k vytvoření uživatelských profilů za účelem zobrazování reklamy nebo sledování chování na webových stránkách pro podobné marketingové účely.